-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання програмного забезпечення "Програмний комплекс Медична інформаційна система "Health24" та супутні послуги щодо впровадження програмного забезпечення та навчання користувачів
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 15:21 - 18.02.2020 15:26
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність
Номер:
f59430864fb140489b0146d912fd4120
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000701-a.b2
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність
Вимога:
Вимога Замовника п.6 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати:
«Копію експертного висновку (без додатку), що додається до атестату відповідності, який свідчить, що комплекс засобів захисту інформації комп’ютерної програми МІС відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації».
На виконання пункту 1.5).б) рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32» , веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017:
…Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається «Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації», затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 16.05.2007 № 93 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087.
На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД.»
На підставі вищесказаного, достатнім підтвердженням наявності належного захисту інформації в телекомунікаційній системі може бути тільки один документ - Атестат відповідності КСЗІ медичної інформаційної системи, а не експертний висновок. Вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2020 14:09
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу внесені зміни в Додатку 2 тендерної документації, а саме: з переліку документів, що має надати Учасник, видалена копія експертного висновку (без додатку), що додається до атестату відповідності, який свідчить, що комплекс засобів захисту інформації комп’ютерної програми МІС відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога до Замовника
Номер:
7676fa896a3c4a909d9ef1470e8847ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000701-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога до Замовника
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, було виявлено, що Замовник встановив завідомо дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що дають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. В п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В Оголошенні для закупівлі товарів за державні кошти у п. 5 конкретно визначена торгова марка (назва) медичної інформаційної системи - Health24, щодо якої оголошено закупівлю. В технічній характеристиці (додаток 3) до предмету закупівлі зазначено, що предметом закупівлі є Програмний комплекс (ПК) “Медична інформаційна система (МІС) Health24”
на 80 робочих місця. Можливість поставки зазначеної системи (МІС) Health24 має виключно власник або володілець (оператор) системи Health24 , а власники (володільці) інших медичних систем не мають можливості запропонувати для закупівлі належні їх медичні інформаційні системи. Законодавством в сфері публічних закупівель, а саме ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено - "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Згідно ч. 4 ст. 23 Закону - "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва."
Встановлювати у тендерній документації конкретну торгову марку (назву) медичної інформаційної системи “Медична інформаційна система (МІС) Health24” – є дискримінаційною умовою відносно інших можливих учасників та прямим порушенням процедури торгів і основоположних принципів публічних закупівель, зокрема: порушуння вимог ч.1. ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників.
З огляду на зазначене, просимо привести у відповідність до Закону тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2020 14:07
Вирішення:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, повідомляємо Вам про відсутність підстав для їх задоволення з наступних причин: Ваша вимога стосується закупівель, що регламентується Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 2 цього закону, він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Очікувана вартість оголошеної закупівлі є допороговою закупівлею, яка регламентується Наказом ДП «Прозоро» №10 від 19.03.2019р., де немає обмежень щодо зазначення конкретних торгових марок. З огляду на це, Замовником при проведенні даної закупівлі не порушується жоден з принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено