-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35844 - Джгут на верхню нижню кінцівку, багаторазового використання (Джгут гумовий); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: НК 024:2019: 47173- Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні (Рукавички оглядові нестерильні припудреніі M); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: НК 024:2019: 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий (Ланцет медичний стерильний 30 G для глюкометра); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 024:2019: 37466 Ручний ланцет для крові, одноразовий (Ланцет безпечний, стерильний, автоматичний, одноразовий пристрій для проколювання пальця 21 G (1,8 мм)); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 13472 - Скарифікатор (Скарифікатор сталевий, стерильний, неавтоматичний №200); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування (Шприц ін’єкційний одноразового використання 20мл); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування (Шприц ін’єкційний одноразового використання 10мл); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування (Шприц ін’єкційний одноразового використання 5мл); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування (Шприц ін’єкційний одноразового використання 2мл); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 47237 - Серветка для очищення шкіри (Серветка просочена спиртовим розчином 5х6 см); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35374 - Бинт трубчастий трикотажний (Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14 см); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35374 - Бинт трубчастий трикотажний (Бинт марлевий медичний нестирильний 5м х10 см); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 58232 - Рулон ватний, нестерильний (Вата медична нестерильна 100гр); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 34655 - Марля неткана (Марлевий відріз нестерильний 100 см х 90 см); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 34831 Лейкопластир гіпоалергенний (Лейкопластир катушковий класичний (бавовняна основа) 3*500 см); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 18094 — Лицева маска для захисту дихальних шляхів (Маска захисна, медична для обличчя, одноразова, нестерильна, тришарова з вушними петлями); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 42461 - Депрессор язика, оглядовий (Шпатель терапевтичний дерев'яний шліфований); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 42461 - Депрессор язика, оглядовий (Шпатель отоларингологічний (пластиковий, посилений)); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37883 - Насос нагнітаючий ручний, загального призначення (Груша для тонометра); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 17436 - Лабораторний термометр (Термометр (для холодильника)); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 62296 - Термометр рідкокристалічний медичний, багаторазового використання (Термометр медичний без вмісту ртуті скляний); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 13735 - Разове опаковання для стерилізації (Пакет для парової, повітряної стерилізації паперовий самоклеючий плоский 100 х 200 мм №100); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 10943 Контейнер для збирання проб мокротиння IVD (Емність для біологічних рідин 30мл з закруч. кришкою нестерильна); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 46023 - Нестерильний контейнер для збирання проб сечі IVD (Емність для збору сечі 120 мл з закруч. кришкою нестерильна); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 34853 - Ємність для зберігання термометрів (Ємність для зберігання термометрів); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37243 - Ручка для витягування крові, багаторазового використання (Ручка автоматична для проколювання пальця для глюкометра))
Торги не відбулися
677 601.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 388.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 388.01 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 12:49 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
d0c595a2e6384af58c4a067e4cd5c3df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000961-b.a1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Лоти центр.doc 17.02.2020 17:06
Дата подачі:
17.02.2020 17:06
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на вимогу ( UA-2020-02-13-000961-b.a1) щодо внесення змін до Тендерної документації в частині поділу на лоти, повідомляємо наступне.
У вимозі UA-2020-02-13-000961-b.a1 Ви стверджуєте, що «визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (6 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів, та, як наслідок, визначення предмету закупівлі шляхом об’єднання 6 позицій в один предмет закупівлі обмежує коло та право потенційних учасників на участь у Процедурі закупівлі».
По-перше, Замовнику не зрозуміло про які саме 6 найменувань йдеться мова, оскільки в оголошенні UA-2020-02-13-000961-b (код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали) зазначено 23 найменування.
По-друге, обгрунтовуючи Вашу позицію стосовно того, що визначення предмету закупівлі одним лотом «не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів», Ви зазначаєте, що «…в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників, тоді як кожен вітчизняний виробник потенційно може прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі».
Одночасно, в даній вимозі Ви стверджуєте: «Звертаємо Вашу увагу на те, що продукція: виробляється в Україні єдиним виробником. Відповідно не має еквівалентів і не може бути запропонована в тендерні торги UA-2020-02-13-000961-b виробниками або дистриб’юторами, які не мають договірних відношень із виробником, але можуть запропонувати інші найменування, що є предметом закупівлі зазначених відкритих торгів за більш конкурентними цінами.
Замовнику не зрозуміла Ваша позиція з даного питання, і чим саме оголошення торгів одним лотом не дозволяє Вам брати участь в даній закупівлі.
По-третє, Скаржник вимагає внести зміни до тендерної документації для забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме: представити предмет закупівлі за окремими лотами, у зв’язку з тим, що - «… в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників …». Вказаний критерій не відповідає вимогам п.1 р. ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі» (затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
В зв’язку з цим, звертаємо Вашу увагу, що згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг».
Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань медичних матеріалів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Всі матеріали, які включені до закупівлі мають різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі предмету закупівлі на окремі лоти, певна його частина не буде пропонуватись учасниками. Отже закупівлю медичних матеріалів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини (лоти). Також зазначаємо, що в тендерній документації до конкретних найменувань де вказана торгівельна марка товарів є примітка виразом «або еквівалент» (Розділ 1 Додатку № 3 до Тендерної документації), що надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші матеріали, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами матеріалів, що закуповуються.
Таким чином Замовник вважає, що не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. Окрім того, розподіл закупівлі на лоти (за кожним найменуванням окремо) може бути підставою для відміни процедури закупівлі частково (за лотами) відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо до участі буде запропоновано менше двох тендерних пропозицій, що, в свою чергу, призведе до загрози порушення чи призупинення лікувального процесу в повному обсязі, ненадання належної медичної допомоги громадянам у зв’язку з незабезпеченням медичними матеріалами закладу та порушенням Конституції України, основ законодавства України про охорону здоров’я та основоположних прав громадян на забезпечення якісної медичної допомоги. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Окрім того, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу 23 найменування матеріалів, а не кожен окремо).
Більш того, у вимозі не зазначено яким саме чином замовник порушив законні права скаржника, що не дає йому право участі в даних торгах, та документально це не підтверджено! Зважаючи на зазначене та враховуючи, що тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а скаржником не надано жодних фактів обмеження його прав, у замовника відсутні будь-які підстави для задоволення його вимог.
Шановний Учаснику! При прийнятті рішення про відхилення Вашої пропозиції Замовник керувався виключно вимогами ЗУ Про публічні закупівлі та змістом тендерної документації. Ваше відхилення правомірне, а тому рішення Уповноваженої особи змінюватися не буде. Якщо Ви з ним не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.
Відповідь: Вимогу не задоволено у зв'язку з відсутністю на це підстав.
Статус вимоги:
Відхилено