-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Влаштування металевого пандуса в житловому будинку №19 ( під, № 4) на бульварі Кольцова в Святошинському районі м. Києва (ДК 021:2015- 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)
Торги відмінено
115 929.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 3 477.87 UAH
мін. крок: 3% або 3 477.87 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 09:09 - 18.02.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Сертифікати
Номер:
a613ebe62a524bbfba12b8ab5b7b3cc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000087-b.a2
Назва:
Сертифікати
Вимога:
п.8 Додатку 2 вимагає надати Довідку, що містить інформацію щодо переліку матеріалів, які будуть використані у процесі виконання поточного ремонту з обов’язковим посиланням на постачальника та наданням копій документів, що підтверджують якість матеріальних ресурсів (сертифікат якості/відповідності або інший документ, що засвідчує якість товару). 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 втратив чинність Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 N 192Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На даний час відсутня обов'язкова сертифікація в Україні тому вимагання сертифікатів відповідності на матеріали протиречить чинному законодавству України. Вимагаємо привести документацію до вимог чинного законодавства України та виключити дану вимогу з документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 17:47
Вирішення:
У випадку коли відсутня обов’язкова сертифікація, виробник/постачальник товару на підтвердження якості надає паспорт якості виробника або інший документ, що підтвердить якість матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
п.3.5 Умови оплати
Номер:
2a9d4d37c9394715b2f6fb3e7b919305
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000087-b.c1
Назва:
п.3.5 Умови оплати
Вимога:
В. п. 3.5 Порядку і умов проведення допорогової закупівлі оплата повної вартості послуг зазначено,що протягом 365 календарних днів з дати підписання Сторонами відповідних актів виконаних робіт. Кошти на влаштування металевого пандуса передбачені в бюджеті на 2020р., а зг. п.4 ст 7 Бюджетного кодексу України з 1 січня нового року Закон України “Про Державний бюджет України “ за попередній рік втрачає чинність, кошти за виконані роботи зг підписаного Акту виконаних робіт повинні бути сплачені до 31.12.2020р. З дати кінцевого терміну подання пропозицій (20.02.2020) до кінця 2020 року 315 календарних днів. Зважаючи на те, що аукціон буде проведено не раніше 21.02.2020р., а Договір з переможцем може бути укладений не раніше ніж через 2 дні після оприлюднення протоколу про визначення переможця і враховуючи час на надання послуг/виконання робіт вимагати лист з відстрочкою оплати (п.17 Додатку 2) та п.4.2 проекту договору з оплатою протягом 365 календарних днів є некоректним. Прохання внести зміни до Порядку і умов проведення допорогової закупівлі та привести їх у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 17:42
Вирішення:
Джерелом фінансування зазначеної закупівлі є власні кошти підприємтва, отримані в наслідок господарської діяльності.
Дія п. 4 ст. 7 Бюджетного кодексу України не розповсюджується на правовідносини, що виникають під час виконання договору між Замовником та Виконавцем за результатами даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено