• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче питне пастеризоване жирністю не менше 2,5%

Завершена

795 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 955.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2020 17:22 - 23.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Видалити дискримінаційні вимоги, що дискримінують мінімум 90% операторів ринку

Номер: bc43e3b9a53f4d0e8cb292fb42410948
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-003589-b.a1
Назва: Видалити дискримінаційні вимоги, що дискримінують мінімум 90% операторів ринку
Вимога:
Шановний замовник. У тендерній документації, а саме у Додатку 3 Технічні характеристики наявні диксримінаційні критерії, а саме документація чітко прописана під виробників, що не відповідає принципам, а саме Ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі "недискримінація учасників;" Просимо Вас видалили чи змінити пункти документації: 1) - Скановану копію оригінала акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 2) Скановану копію оригіналу акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19. Акт без виявлених порушень); - Такий Акт є комерційною таємницею виробника,який не зобовязаний надавати його. Просимо змінити данний пункт на надання такого Акту або виробника, або постачальника 3) протоколи контрольних випробувань виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару, що пропонує Учасник, вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксинів М1 ,В1, ГМО, виданих не раніше, як за три місяці до дати розкриття; експертних висновків, чинних на дату розкриття. Надати атестат акредитації лабораторії, яка надала вказані протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії та сфери акредитації стосовно предмету закупівлі . В разі відсутності, невідповідності в протоколах хоч одного показника вимогам нормативних документів, та чітких , зрозумілих висновків про їх наявність, або якщо такі показники не входять до сфери акредитації лабораторії, яка їх надала, пропозиція Учасника відхиляється - просимо надати пояснення навіщо Вам такі Акти саме не не раніше, як за три місяці до дати розкриття? Тут зазначено дуже багато показників, які не виконуються кожного разу. До того ж при постачанні Вам будуть надаватись продукція свіжевироблена та логічно, щоб такі протоколи були надані саме на продукцію,яка буде постачатися. Просимо видалити такий пункт, або видалити пункт щодо строку виготовлення таких протоколів. 4) - документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинні на дату розкриттяпропозиції; 5) - експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі; - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "експлуатаційний дозвіл Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом АБО реалізацією та зберіганням предмету закупівлі 6) витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника; - - Ця вимога дискримінує постачальників не виробників, тобто більше 90% усіх операторів ринку. Вимагаємо видалити цю вимогу, або змінити її "витяг з Реєстру операторів ринку та потужностей стосовно автотранспорту та складських АБО виробничих приміщень Учасника"; 7) документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки ( договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». - данна вимога не є коректна, адже повірку вимірювальної техніки робиться без оговір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік. Ця вимога або прописана під конкретного учасника, або невірно сформульована. Просимо змінити таку вимогу таким чином " окументи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (свідоцтва про повірку)згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! В тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги і вона прописана не під виробників, а стосовно операторів ринку харчових продуктів, які здійснюють виробництво та/або обіг харчових продуктів тваринного походження. А молочні продукти, як вам відомо, є харчовими продуктами тваринного походження та регулюються чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»від 23.12.1997 року №771/97-ВРта Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів» від 22.07.2014 року № 1602-VII, Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 № 1870-IV, Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»18.05.2017 року № 2042- VIII та іншими нормативно-правовими актами. 1. Стосовно державного контролю за виробництвом та обігом продуктів тваринного походження. Контроль здійснюється уповноваженим органом (Держпродспоживслужбою), та є обов’язковими для всіх операторів ринку які займаються виробництвом або обігом харчових продуктів тваринного походження. Результатом цього контролю є акти складені згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 року та згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року. Такі акти не є комерційною таємницею, а навпаки є документом який засвідчує, чи дотримуються на підприємстві вимог чинного законодавства України стосовно якості та безпечності харчових продуктів. 2. Стосовно вимоги замовника надати протоколи контрольних випробувань продуктів. Перелік показників, які вимагаються Замовником є основними в нормативно-технічній документації та обов’язковими для контролю якості та безпеки молочних продуктів. Перелік цих показників регламентуються документом, - «Методико-біологічні вимоги та санітарні норми якості продовольчої сировини та харчових продуктів» (поточна редакція від 06.09.2016 року), а також Законом України «Про молоко та молочні продукти» від 24.06.2004 року №1870-IV ст.6, вимогами ДСТУ або ТУ предмета закупівлі. 3. Стосовно експлуатаційного дозволу. Вимога повністю відповідає статті 23 «Експлуатаційний дозвіл»Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 4. Стосовно витягу з реєстру операторів ринку та потужностей. Вимога Замовника повністю відповідає статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та регулюється наказами №39 та 40 Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року. 5. Стосовно повірки засобів вимірювальної техніки. В зв'язку з набранням чинності 01.01.2016 року ЗакономУкраїни «Про метрологію та метрологічну діяльність»від 05.06.2014 року № 1314-VII,та відповідно до Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затвердженого Постановою КМУ від 08.07.2015 р. №474, повірка засобів вимірювальної техніки повинна здійснюватися виключно в рамках вищевказаних нормативно-правових актів. Перелік документів, які вимагає Замовник сформований на підставі вищеназваних нормативно-правових актів. 6. Стосовно вимоги замовника щодо документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника та Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, (з обов’язковим наданням всіх щорічних звітів за результатами щорічного аудиту згідно чинного законодавства) стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005), чинних на дату розкриттяпропозиції; Вказана вимога Замовника сформована на підставі вимог встановлених статтями 25 та 26 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», що є обов’язковими для операторів ринку харчових продуктів».
Статус вимоги: Не задоволено