• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

199 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2020 17:07 - 17.02.2020 18:00
Вимога
Відхилено

Виділити в окремі лоти або в окремі закупівлі шовного матеріалу та колагенових гемостатиків, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.

Номер: 8e228fc8381745fdbd4536e340d368df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-002271-a.c2
Назва: Виділити в окремі лоти або в окремі закупівлі шовного матеріалу та колагенових гемостатиків, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Вимога:
У зв’язку з бажанням прийняти участь в даній закупівлі та можливістю поставити шовний матеріал згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, звертаємося до Вас із наступним: Об’єднання всіх найменувань в один предмет закупівлі разом із колагеновими пов’язками позбавляє всіх українських виробників і імпортерів, окрім одного, права взяти участь у процедурі закупівлі. У даній тендерній документації не обґрунтовано необхідності об’єднання в одній закупівлі різних за функціоналом медичних виробів. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Внесення в один предмет закупівлі шовного матеріалу і колагенових гемостатиків, які не є шовним матеріалом, значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що є дискримінацією. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Згідно ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг замовники повинні дотримуватися даних принципів. Тобто чинне законодавство однозначно забороняє встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Таким чином, об’єднання в одну закупівлю шовного матеріалу та колагенових гемостатиків, які не є шовним матеріалом і постачаються на території України лише однією компанією ТОВ «Український медичний дім», згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі закупівлі або лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників, а отже більшій вигоді лікарні. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2020-02-12-002271-a шляхом виділення в окремі лоти або в окремі закупівлі шовного матеріалу та колагенових гемостатиків, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua) 14.02.2020 було отримано вимогу від учасника, щодо процедури на закупівлю «ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-12-002271-a Вивчивши зміст вимоги, Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє про те, що тендерна документація на закупівлю Медичних матеріалів, код 33140000-3 за ДК 021:2015, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою. У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (зі змінами та доповненнями), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином вся номенклатура продукції за вищевказаною закупівлею відноситься до предмету закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали ДК 021:2015 за показником четвертої цифри, що відповідає чинному законодавству. Окрім того поділ на лоти у запропонованому Вами вигляді, може призвести до відсутності пропозицій за певними найменуваннями, які необхідні для непереривного лікувального процесу нашого центру, та дуже часто не цікавлять Учасників в зв’язку з неможливістю отримання бажаного прибутку. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності цих медичних виробів). У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних умов

Номер: 8ae9e05c0467413aa99015764297a9f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-002271-a.c1
Назва: Усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Відповідно до позиції 4 закуповується «48155 Колагеновий гемостатик, протимікробний» «Матеріал колагеновий гемостатичний з антибіотиком, стерильний. Розмір 5см*5см» «Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, для місцевого гемостазу з гентаміцином. Стерильний. Вміст в 1 см²: гентамицину сульфату 2,0 мг, колагенових волокон 2,8 мг. Розмір 5см*5см». Однак, дане замовлення є специфічним, медико-технічні характеристики даних виробів відповідають лише одному продукту одного виробника – продукту GENTA-COLL торгової марки Resorba https://umd.org.ua/GENTA-COLL/. Єдиним ексклюзивним дистриб’ютором даної торгової марки та даного продукту в Україні є ТОВ «Український медичний дім». https://www.umd.org.ua/sitemap-xml/. У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній. Даний матеріал не є шовним матеріалом і при цьому роздрібна вартість даного продукту складає близько 1524,38 грн. за штуку https://epikriz.com.ua/genta-coll--genta-koll-resorba.html З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» або постачальника від офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» продукту GENTA-COLL тм не зможе стати переможцем у даному тендері щодо закупівлі шовних матеріалів. Таким чином, 2 штуки даних колагенових губок вартістю близько 3050 грн., зазначені в закупівлі шовного матеріалу на суму 199 950 грн., є блокуючими позиціями для всіх інших учасників, порушують принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Даний принцип повинен дотримуватися і в допорогових закупівля згідно ст. 2 вказаного Закону. Також хочемо звернути увагу, що виключення даних позицій дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам шовного матеріалу, при цьому ціни таких постачальників у два, а по деяким позиціям і у три рази менші, ніж на аналогічні шовні матеріали торгової марки Resorba. Для прикладу приводимо роздрібні ціни на загальнодоступному сайті Prom.ua: https://prom.ua/ua/c255683-viko-med.html?category=161301&a18=14025 https://prom.ua/ua/c2850321-golnit.html https://prom.ua/ua/c968523-kompaniya-prestizh-medikal.html?category=161301 https://prom.ua/ua/c3035646-ivodent-virobi-medichnogo.html?category=161301&a18=14025. І для порівняння – ціни торгової марки Resorba https://tigers-groomvet.com/ua/shovnye-materialy/1412/filter/brand=146/. Таким чином, при створенні блокуючих умов для інших учасників порушується і принцип максимальної економії та ефективності, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», який теж є обов’язковим при допорогових закупівлях згідно ст. 2 зазначеного Закону. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Таким чином, об’єднання шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом і постачаються на території України виключно лише однією компанією, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників, від чого економічну вигоду отримає лікарня. Враховуючи викладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до закупівлі UA-2020-02-12-002271-a шляхом виділення в окремі лоти або закупівлі шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 5 Закону ЗАМОВНИК забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Тендерний комітет нашого закладу в системі ПРОЗОРО розглянув питання щодо ексклюзивного вищезазначеного Вами представника і повідомляє, що найменше десять дистриб’юторів пропонують вищевказану продукцію. Можете запропонувати еквівалент, із зазначеними медико-технічними вимогами. Даний матеріал використовується в травматології та ортопедичній, в хірургії та ін. Запрошуємо Вас до участі.
Статус вимоги: Відхилено