-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивезення твердих побутових відходів від об'єктів ОНМедУ за адресами їх розташовування відповідно дислокації
Завершена
577 874.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 889.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 889.37 UAH
Період оскарження:
12.02.2020 16:40 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
536510c546df4f49b66fb0608e96679f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-003416-b.b2
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Одеським національним медичним університетом (надалі - Замовник) було проведено відкриті торги на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів від об'єктів ОНМедУ за адресами їх розташувування відповідно дислокації).
У строки, встановлені тендерною документацію Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «РАФ СІТІ» була подана тендерна пропозиція для участі у процедурі відкритих торгів.
05.03.2020р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету №30 від 05.03.2020р. (надалі – Протокол), яким тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» була визнана такою, що не має зауважень та відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації на закупівлю, та даний учасник був визнаний переможцем торгів.
ТОВ “РАФ CІТІ” не згодне з вказаним рішенням Замовника, оскільки детальне вивчення тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” свідчить про невідповідність даного учасника кваліфікаційним вимогам, заявленими у тендерній документації Замовника.
Так, Вимогами до предмету закупівлі (Додаток №1 до ТД) передбачено надання Замовнику послуг з вивезення твердих побутових відходів контейнерами об'ємом 1,1 м.куб. (6907 спорожнень) та контейнером об'ємом 15 м.куб. (2 спорожнення за заявкою).
При цьому, керуючись ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Одеським національним медичним університетом встановлена вимога щодо подання учасниками закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг та виконання умов договору (пункт 1 Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції). У якості обладнання Замовник просив надати інформацію про технічні дані транспортних засобів, що будуть залучені учасником для надання послуг, копії свідоцтв про реєстрацію, а також фото кожного транспортного засобу спереду та збоку.
На виконання вищевказаної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” було надано Інформаційну довідку вих. №21-ч від 26.02.2020 року про технічні дані транспортних засобів, що будуть залучатися для надання послуг Замовнику (стор.123 файлу “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям...” тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ”), в якій зазначено про наявність в Учасника 4 сміттєвозів для вивезення твердих побутових відходів. Згідно наданих ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” фотографій ним заявлено 2 сміттєвоза для вивезення твердих побутових відходів контейнером об'ємом 1,1 м.куб. (сміттєвоз Seddon Atkinson держ. номер ВН4348ІХ та сміттєвоз Mersedec-Benz 2524L держ. номер ВН6142ІТ), а також 2 сміттєвоза для вивезення твердих побутових відходів контейнером об'ємом 15 м.куб. - сміттєвоз МКС 31015856ТА на шасі МАЗ 555102 держ. номер ВН2625АН та сміттєвоз Renault Premium 420 держ. номер ВН2781ІХ (стор.144-151 файлу “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям...” тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ”).
Однак надані ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” фотографії на сміттєвоз МКС 31015856ТА держ. номер ВН2625АН та сміттєвоз Renault Premium 420 держ. номер ВН2781ІХ, а також технічні характеристики цих вантажних автомобілів підтверджують, що вказані транспортні засоби не придатні для вивезення відходів у контейнерах об'ємом 15 м.куб., оскільки вони фізично не можуть ні завантажити, ні розвантажити, ні взагалі здійснювати перевезення контейнера такої ємності.
Так, габарити стандартного контейнера об'ємом 15 м.куб. становлять: ширина - 1,6 м, довжина - 6,5 м, висота - 2,5 м, вага такого контейнера складає близько 1,5 тони, вантажопідйомність контейнера - до 15 тон відходів. Враховуючи вказані характеристики контейнера об'ємом 15 м.куб., невідповідність заявлених ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” сміттєвозів МКС 31015856ТА держ. номер ВН2625АН та Renault Premium 420 держ. номер ВН2781ІХ можливості встановлювати, спорожнювати та перевозити такі контейнери підтверджується наступним:
Колісна база (поздовжня відстань між осями передніх і задніх коліс транспорту)
сміттєвоза МКС 31015856ТА на шасі МАЗ 555102 становить 3,3 м, а довжина шасі - 3,8 м (стор.3 Керівництва по експлуатації). Колісна база сміттєвоза Renault Premium 420 становить 3,65 м, а загальна довжина авто (кабіни та шасі разом) - 5,78 м (файл Технічні характеристики авто). Транспортні засоби з такими габаритами колісної бази та шасі просто фізично не можуть розмістити контейнер для відходів об'ємом 15 м.куб., оскільки він майже вдвічі довший за платформу автомобіля, на якій має встановлюватись.
Норма завантаження контейнера об'ємом 15 м.куб. становить до 15 тон відходів.
А згідно свідоцтв про державну реєстрацію (ст.124-127 файлу “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям...” тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ”) максимальна маса вантажу, що може перевозитись сміттєвозом МКС 31015856ТА становить 8698 кг, а сміттєвозом Renault Premium 420 - 10980 кг, тобто жоден із заявлених ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” сміттєвозів не здатний перевезти завантажений контейнер об'ємом 15 м.куб., оскільки його вага перевищує дозволену вагу навантаження на автомобіль.
Враховуючи габарити та вагу залізного контейнера об'ємом 15 м.куб., сміттєвоз для завантаження та розвантаження контейнера має бути оснащений системою “Мультиліфт” (фото системи додаємо). Виключно вказана система може забезпечити вантажно-розвантажувальні роботи контейнера таких розмірів та ваги. Фотографії автомобілів підтверджують, що сміттєвози не обладнані системою мультиліфт, обидва транспортних засоби є сміттєвозами портального типу, що призначені для перевезення контейнерів максимальним об'ємом 8-10 м.куб. (стор.149,151 файлу “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям...” тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ”).
Враховуючи вищенаведене, заявлені ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” сміттєвоз МКС 31015856ТА держ. номер ВН2625АН та сміттєвоз Renault Premium 420 держ. номер ВН2781ІХ не призначені та фактично не можуть завантажити, розвантажити та перевезти контейнер об'ємом 15 м.куб., а врахування вказаних транспортних засобів у якості матеріально-технічної бази для надання послуг є наданням ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” завідомо неправдивих даних Замовнику у своїй пропозиції.
Отже ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” не підтвердило кваліфікаційний критерій Замовника, передбачений п.1 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності матеріально-технічної бази для надання послуг (пункт 1 Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції), оскільки у ТОВ “ЧАСТЮЛЯ” відсутній автомобіль для надання Замовнику послуг з вивезення відходів контейнером об'ємом 15 м.куб. При цьому Учасник у Довідці №25-ч від 26.02.2020 року (стор.120 файлу “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям...” тендерної пропозиції ТОВ “ЧАСТЮЛЯ”) чітко зазначив, що не буде залучати до надання послуг Замовнику субпідрядні організації, які могли б мати транспортні засоби з необхідними характеристиками.
Відповідно до п.п.1, 4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, рішення, наведене у Протоколі засідання тендерного комітету №30 від 05.03.2020р. щодо визнання ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» переможцем торгів, є необ'єктивним та таким, що не відповідає наданим Учасником документам. Тендерна пропозиція ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» не відповідає кваліфікаційному критерію, визначеному п.1 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вимогам тендерної документації Замовника, а отже повинна бути відхилена на підставі п.п.1, 4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, рішення Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, наведені у ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
На підставі вищенаведеного, ТОВ «РАФ СІТІ» вимагає від Одеського національного медичного університету скасувати рішення про визнання ТОВ «ЧАСТЮЛЯ» переможцем торгів через його необ’єктивність та невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.03.2020 14:53
- Керівництво по експлуатації.pdf 13.03.2020 14:53
- Технічні харак-ки Renault Premium 420.docx 13.03.2020 14:53
- Фото системи мультиліфт.pdf 13.03.2020 14:53
Дата подачі:
13.03.2020 14:53
Вимога
Вирішена
Аналогічні
Номер:
89cfa28b28414c5aaf904957a904e309
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-003416-b.b1
Назва:
Аналогічні
Вимога:
Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – «Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання послуг з вивезення твердих побутових відходів в обсязі не менше 80% від заявленого у даній тендерній документації.»
Відповідно до Оголошення про відкриті торги вартість закупівлі послуг становить 577 874,00 грн., об’єм закупівлі послуг становить 6 909 м³. твердих побутових відходів. 80 % від заявленого об’єму становить 5527,2 м³. твердих побутових відходів.
Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічних послуг в обсязі, не менше 80 % від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого вартісного обсягу предмета закупівлі та об’ємного обсягу предмета закупівлі. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018 р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018 р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Замовник нехтуючи та знецінюючи рішення органу оскарження № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018 р. вносить зміни у ТД встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 49%, що означає надання досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж обмежив, визнане органом оскарження право скаржника на участь у цих закупівлях.
Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників.
Вимога щодо надання аналогічних договорів з об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 5527,2 м³ дискримінаційна стосовно тих учасників, зокрема Скаржника, які не мають досвіду виконання договорів об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 5527,2 м³ (а таких учасників абсолютна більшість). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу наступного змісту – «Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання послуг з вивезення твердих побутових відходів в обсязі не менше 80% від заявленого у даній тендерній документації.»
Пов'язані документи:
Замовник
- 16 20022020 Протокол змін.pdf 20.02.2020 17:24
Дата подачі:
18.02.2020 15:13
Вирішення:
ВАШІ ЗАУВАЖЕННЯ ПРИЙНЯТИ ДО УВАГИ ТА ВНЕСЕНО ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.. Вилучено з тендерної документації вимогу наступного змісту – «Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на постачання послуг з вивезення твердих побутових відходів в обсязі не менше 80% від заявленого у даній тендерній документації.»
Статус вимоги:
Задоволено