• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція

Лізоформін 3000, Жавель Абсолют, Вінсепт Експрес

Завершена

195 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 978.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2020 16:01 - 17.02.2020 16:06
Вимога
Вирішена

Вимога щодо скасування рішень замовника

Номер: 11eed732f183452690b2e611a9c0a12f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-001235-c.c1
Назва: Вимога щодо скасування рішень замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, в Протоколі відхилення (якщо це можна назвати Протоколом) найбільш економічної пропозиції вказано таке: В ході розгляду пропозиції від ТОВ «ІМЕД» було виявлено, що пропонуються еквіваленти, що не відповідає оголошенню про закупівлю . Тобто, ви навіть не переглядали на відповідність запропоновані нами засоби, Ви так визначили по назві засобів. Але ж який закон дав Вам право не розглядати еквіваленти, про які ви навіть не згадали у своїх вимогах. Ось цей припис *еквіваленти не пропонувати, пропозиція з еквівалентами розглядатись не буде і відхиляється як така, що не відповідає умовам оголошення. Можливо з’явився новий Закон про який ми не знаємо і еквіваленти не розглядаються? Закупівля проводиться за державні кошти і повинна проводитись у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Інструкція, затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель і жодним чином відміняє Закон, тому в ній жодного слова про еквіваленти не має, адже це визначив Закон. Частиною І статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника . Ми запропонували вам засоби, які відповідають загальним вимогам до будь яких засобів, що мають таке ж призначення, застосування, спектр дії, безпечність, економічність. У вас є медичний працівник у складі тендерного комітету, куди дивиться головна медсестра? Ви відхиляєте пропозицію яка відповідає всім вимогам, а натомість збираєтесь закупити засіб «ворога»? Чи знаєте ви, а якщо не знаєте то перегляньте все ж таки документацію свого «переможця», що засіб Жавель Абсолют виробляється в Росії? Виробник «Хімзавод АЛ-ДЕЗ» Російська Федерація м. Москва. Ви забули, що у нас йде війна, забули про санкції? Цією закупівлею ви підставили свого керівника! Чому ви підтримуєте країну- агресора, чи не знаєте що кожна копійка перерахована в цю країну вбиваю наших дітей. Схаменіться! Чому не виконуєте Розпорядженням КМУ від 11 вересня 2014 р. N 829-р Про заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Тому, вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції і повернути її на розгляд, а також відмінити протокол щодо переможця, в іншому випадку ми звернемось до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) цей Закон застосовується до Замовників за умови, що вартість предмету закупівлі товарів дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Оскільки вартість даної закупівлі не перевищує суму, зазначену в ч.1. ст.2 Закону, то його дія не розповсюджується на дану закупівлю, а організовується та проводиться згідно вимог, які визначені у Наказі № 10 від 19.03.2019 р. та від 20.03.2019 № 11 «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Порядок). Відповідно до ч.3 п.2 Розділу ІІ Порядку під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмету закупівлі і частин предмету закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Замовник на виконання зазначеної норми розмістив всю необхідну інформацію. Всі Учасники, бажаючі взяти участь у даній закупівлі мали вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. Порядок не містить вимог щодо обов’язку Замовника зазначати в оголошенні вираз «або еквівалент». Отже, при допороговій закупівлі Замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю закладу, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашого закладу. Саме такі засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, Учасники процедури закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які мають відповідати встановленим вимогам Замовника. Відповідно до чинного законодавства наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Щодо «Жавель Абсолют» повідомляємо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015р. №1147 з усіма змінами (останні зміни відбулися 15.05.2019р. №535) даний товар не входить до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України. Жавель Абсолют має чинний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи і на його підставі видане Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, що дійсне до 30.05.2021 року. Тому Ваші інсинуації щодо підтримки країни-агресора і т.д. вважаємо домислами. На підставі вищезазначеного вимушені відмовити Вам у задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні