-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
згідно технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 3)
Завершена
639 668.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2020 15:44 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Номер:
332d9b3167444858af2fc48b66dade47
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-001576-a.a1
Назва:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
Тобто, Замовник приводить до перемоги лише ту компанію яка приймає участь у корупційній схемі Замовника.
Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги.
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2020 17:19
Вирішення:
Шановний Скаржнику, Тендерний комітет Ковельського МТМО за результатами розгляду вимоги повідомляє наступне. Дана вимога носить загальний характер, не містить жодного посилання на конкретні факти порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.2. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: п.п.3. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, виходячи з власних потреб та можливостей фінансування, а тому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також у вашій вимозі декілька раз вказано, що в тендерній документації вказані конкретні назви засобів, але у Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги до предмета закупівлі) жодної назви не вказано. Далі ви вказуєте на конкретний склад, але знову ж, в Технічних вимогах до предмету закупівлі вказані не конкретні, а допустимі значення, як то «не менше» чи «не більше», тому амплітуда коливань кількості діючих речовин достатня, що дає змогу запропонувати різні засоби. Тож наголошуємо, що конкретних назв не має в жодній позиції технічного завдання. Крім того, в Додатку 3 зазначено: *У разі посилання в цій Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати «або еквівалент».
Щодо фасування: дане фасування обрано для зручного та практичного розподілу між підрозділами закладу відповідно до їх потреби та є одним з найпоширеніших (1л, 5л, 1кг).
Отже, вимоги, викладені в Додатку 3 до тендерної документації, повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», не носять дискримінаційний характер і не вказують на конкретні засоби. Тож, задовольнити ваші вимоги ми не можемо.
Статус вимоги:
Відхилено