• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Актуарні розрахунки

Торги відмінено

1 268 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 340.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2020 15:09 - 19.02.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Пропозиції щодо зміни умов конкурсу

Номер: 4f37ac959fa74320be0b51561c89d164
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-002850-b.b3
Назва: Пропозиції щодо зміни умов конкурсу
Вимога:
Аналіз Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» свідчить про наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов допуску до участі в конкурсі та неможливість перемоги для більшості учасників. Вимога 1: пункт 5 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є дискримінаційним та має бути негайно скасовано без заміни іншим. Обґрунтування: п.5. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу: «5. Хоча б один працівник з переліку п.3 має бути членом професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV)». Незрозуміло, чому для виконання актуарних розрахунків обов’язково має залучатись саме член професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV). Чому це не може бути член американського, французького, швейцарського або іншого європейського актуарного співтовариства. Наприклад, найстарішої та найбільшої європейської мережі актуарних консультантів EURACS http://euracs.eu/members/ із секретаріатом у Лондоні (національним членом якої є ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант») або Товариства актуаріїв України , членами якого є працівники потенційних учасників? Чи специфіка оцінки підприємств ДК «Укроборонпром» вимагає досвіду саме німецьких або англійських актуарних асоціацій, тоді як актуарії інших країн ЄС, США, Канади або України не мають відповідних знань та досвіду? За даними порталу Прозорро та інших джерел, сьогодні на ринку України актуарні послуги для цілей фінансової звітності за МСФЗ надають такі компанії: 1.ТОВ "КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ 2.ТОВ "ІНСТИТУТ РИЗИКУ" 3.ТОВ "АКТУАРНА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ПРОФІТ" 4.ТОВ "ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ" Штучне обмеження конкуренції полягає в тому, що таким вимогам (член професійного актуарного товариства Великобританії (IFoA) або Німеччини (DAV), сьогодні відповідає лише один учасник - ТОВ "АКТУАРНА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ПРОФІТ" (російською - ООО «Актуарная консалтинговая компания «Профит»), Про це свідчить інформація з сайту вказаної компанії, що викладена російською мовою http://www.profit-actuary.kiev.ua/?page_id=363.) Також, контактні особи компанії вказують телефони в Україні та Німеччині (інформація з сайту компанії http://www.profit-actuary.kiev.ua/?page_id=2 свідчить про телефон в Німеччині (+49) (0) 157 761 628 61 Таке штучне обмеження кола надавачів послуг членством у німецькому актуарному товаристві не є виправданим з наукової точки зору, а якщо виходити з позиції спільних проектів Німеччини (яка не є союзником України у військовій сфері), з країною, яка веде бойові дії проти України, то виглядає, як мінімум, сумнівним. Це свідчить про ймовірність узгоджених дій посадових осіб замовника та конкретного надавача послуг з метою усунення з ринку або обмеження доступу на ринок інших надавачів послуг (які не є членами британських або німецьких товариств) або недопущення участі в конкурсі за кваліфікаційними вимогами або подальшого розподілу отриманого доходу із посадовими особами замовника. Вимога 2 : п.1 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» у чинній редакції містить зайві вимоги та має бути скасований або замінений вимогою в такій редакції : «Довідка про склад проектної команди учасника (не менше трьох осіб) із зазначенням П.І.Б, освітнього рівня (вища освіта за математичним, економічним або технічним напрямом) та досвіду роботи її членів з надання аналогічних послуг (виконання актуарних розрахунків для цілей оцінки пенсійних зобов’язань за Міжнародними стандартами фінансової звітності)». Обгрунтування: П.1. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу: «1.Довідка учасника довільної форми про наявність у складі учасника не менше ніж чотирьох працівників (з переліком та зазначенням їхніх повних імен, посад і стажу роботи за фахом), які можуть безпосередньо залучатися до надання послуг з актуарних розрахунків і працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір.» З огляду на обсяг робіт (11 підприємств, чисельність працівників на них не більше 50 тисяч) та строки виконання (30 днів), викликає сумнів й упередженість доцільність вимоги щодо наявності у складі учасника не менше ніж чотирьох працівників, які можуть безпосередньо (тобто, не бухгалтера або директора, що укладатимуть типовий договір з підприємствами, а саме виконавців актуарних розрахунків) з таких причин. 1.Досвід ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант» з виконання аналогічних робіт (послуг) для найбільшої компанії України - ПАТ «Укрзалізниця» (34 філії та 7 ПрАТ з кількістю працівників понад 270 000 осіб) у 2017 році вказує на достатність вдвічі меншої кількості осіб, які можуть безпосередньо залучатися до виконання актуарних розрахунків, та їхню здатність виконати всі розрахунки щонайдовше за 11 днів. 2.Запис у трудовій книжці або у трудовому договорі, укладеному учасником (юридичною особою) з фізичною особою на строк виконання робіт, ще не свідчить про фактичне (безпосереднє) виконання фізичною особою актуарних розрахунків для конкретного замовника. Про це свідчитиме особистий підпис особи у списку виконавців Звіту (про НДР чи інші роботи) з актуарного оцінювання підприємства замовника. Для замовника не має вирішального значення, яким чином та на підставі якого документу (трудовий договір або угода тощо) учасник (юридична особа) буде розраховуватись за фактично виконані роботи з фізичними особами, яких такий учасник може обирати на власний розсуд, за власний кошт та нести при цьому ризики підприємницької діяльності 3. Відповідно до п.1.3. Кваліфікаційних вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками (затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05) актуарними розрахунками можуть займатись фізичні особи, які мають вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом. Підтвердженням вищої освіти особи за відповідним напрямом є відповідний диплом, виданий особі навчальним закладом в Україні або в іншій державі, що визнається в Україні. 4. Досвід проведення особою актуарних розрахунків може підтверджуватись як роботодавцем особи, так і замовником робіт (послуг), які виконувала (надавала) особа. Вимога 3: пункти 3 і 4 розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвими, упередженими та підлягають скасуванню або бути викладеними в такій редакції: «Учасник зобов’язаний надати підтвердження кваліфікаційної відповідності безпосередніх виконавців актуарних розрахунків освітньому рівню (вища освіта за математичним, технічним або економічним напрямом). Підтвердженням вищої освіти особи за відповідним напрямом є диплом, виданий особі навчальним закладом в Україні або в іншій державі, що визнається в Україні. Додатково учасник має забезпечити підтвердження (посвідчення) актуарних розрахунків особою, яка має диплом актуарія (або інший документ про кваліфікацію – свідоцтво, сертифікат тощо), виданий як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав». Обгрунтування: П.3. розділу 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» містить таку вимогу: «3.Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 1 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво на право займатись актуарними розрахунками та підтверджувати їх, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг)». Заперечення: Надання послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств для цілей фінансової звітності, не потребує обов’язкової наявності в осіб, що виконуватимуть актуарні розрахунки, Свідоцтв на право займатись актуарними розрахунками та підтверджувати їх, виданих Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг). Актуарні розрахунки (оцінка) пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань підприємств для цілей розкриття в фінансової звітності та актуарні розрахунки і посвідчення страхових тарифів для цілей договорів страхування і звітності страхових компаній є різними як за змістом, так і за метою. Про це свідчить як аналіз законодавства України, згідно з яким актуарна діяльність не потребує ліцензування, так і додаткові роз`яснення державного регуляторного органу. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначаються не Законом України «Про страхування», а Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Відповідно до ст. 12-1 цього Закону для складання фінансової звітності застосовуються міжнародні стандарти, які викладені державною мовою та офіційно оприлюднені на веб-сторінці центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку. Згідно п.59 Міжнародного стандарту бухгалтерського обліку 19 «Виплати працівникам» цей Стандарт заохочує, але не вимагає, щоб суб’єкт господарювання залучав кваліфікованого актуарія для оцінки всіх суттєвих зобов’язань щодо виплат по закінченні трудової діяльності. Відтак, суб’єкт господарювання має право (хоча й не зобов’язаний) залучати осіб, які мають право виконувати актуарні розрахунки та мають відповідну кваліфікацію. Кваліфікація актуарія може визначатись, зокрема профілем (рівнем) освіти, що підтверджується відповідним дипломом. Наприклад, відповідно до п.1.3. Кваліфікаційних вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками (затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005 р.) актуарними розрахунками можуть займатись фізичні особи, які мають вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05, У складі окремих учасників є особи, які мають як вищу освіту за математичним, технічним або економічним напрямом, так і дипломи актуарія, видані як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав. Наприклад, ТОВ «КОНСОРИС КОНСАЛТИНГ», ТОВ «ПЕНСІЙНО-АКТУАРНИЙ КОНСУЛЬТАНТ» та інші користуються послугами осіб, які отримали дипломи, видані спільним рішенням Інституту Актуаріїв та Факультету Актуаріїв (м. Лондон, Велика Британія), Комітету у справах нагляду за страховою діяльністю України, Міжнародного центру приватизації, інвестицій та менеджменту (м. Київ, Україна) (копія додається). Чи обов’язково потрібно особам для виконання актуарних розрахунків, передбачених для підприємств Міжнародними стандартами фінансової звітності, мати Свідоцтва регулятора ринку страхування та бути внесеними у відповідний Реєстр державного регулятора? Відповідь на це дає сам регулятор – Нацкомфінпослуг (раніше – Держфінпослуг): «Враховуючи, що Закон України «Про страхування» регулює відносити у сфері страхування, Кваліфікаційні вимоги до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, затверджені розпорядженням Держфінпослуг №3519 від 08.02.2005, встановлюють вимоги до осіб, які мають право посвідчувати актуарні розрахунки виключно в сфері Закону України «Про страхування» (лист Нацкомфінпослуг від 16.01.2017 №209/12-11 додається). Це означає, що займатися безпосередньо актуарними розрахунками і відповідною діяльністю на території України в контексті надання послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань для цілей фінансової звітності підприємств Державного концерну "Укроборонпром" можуть особи, що мають право виконувати актуарні розрахунки, незалежно від сертифікації та реєстрації регулятором в сфері дії Закону України «Про страхування». Додатково замовник послуг може вимагати від учасника забезпечити підтвердження (посвідчення) актуарних розрахунків особою, яка має диплом актуарія (або інший документ про кваліфікацію – свідоцтво, сертифікат тощо), виданий як в Україні, так і - в інших державах, або спільним рішенням навчальних закладів та регуляторних органів України та інших держав. Для такого посвідчення (перевірки розрахунків) достатньо однієї особи. Вимога 4: п.3.1 розділу 2 Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвим, упередженим та підлягає скасуванню. Обгрунтування: п.3.1 розділу 2 Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» вимагається: «3.1.Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 5-х) (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 6 тис.чол.» Заперечення: Незрозуміло, чому береться кількість працівників на кожному з двох підприємств не менше 6000 чоловік? В концерні «Укроборонпром» є 11 підприємств, але чисельність працівників перевищує 6 тис. осіб лише на двох з них (майже 10 тисяч осіб на кожному з цих двох). Сучасні комп’ютери та програмні продукти на базі Excel, Delfi тощо однаково точно і швидко моделюють та рахують фінансові показники, як для масиву вхідної інформації, що місить дані про 100 осіб, так і для даних про 1000 осіб або 10000 або 100 тисяч осіб. То чому саме вимагається чисельність не менше 6 тис. чол. ? Чому не 1 тис., або не 10000 тис., а саме 6 тис.? Зміна чисельності персоналу (на декілька тисяч) практично не вплине на швидкість і якість розрахунків методом комп’ютерного моделювання. Незрозуміло, чому вирішальним є факт надання послуг для не менше, ніж двом підприємствам з чисельністю не менше 6000 осіб? Наприклад, один суб’єкт господарювання надав послуги 10 середнім підприємствам, а інший – одному, але найбільшому в Україні. І там, і там був один аудитор, але обсяг робіт був більшим в десятки разів. Який з двох надавачів послуг є кращим? Відтак, цей пункт зайвим, упередженим та підлягає скасуванню. Натомість, п.3.2 достатньо повно відповідає вимогам щодо досвіду надання актуарних послуг, тому його слід перемістити на місце п.3.1. Вимога 5: П.3.3 розділу 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» є зайвим, упередженим та підлягає скасуванню, або може бути викладеним в такій редакції: «3.2.Довідка у довільній формі про досвід підтвердження аудиторами, в тому числі – з «великої четвірки», результатів актуарних розрахунків, відображених у звітності не менше трьох підприємств, складеній за Міжнародними стандартами фінансової звітності». Обгрунтування: п.3.3 розділу 2 «Кваліфікаційних критеріїв та інші вимоги до учасників процедур закупівель» вимагається: «3.3. Довідка в довільній формі про досвід підтвердження результатів актуарних розрахунків з аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років не менше ніж для 3-х підприємств.» Заперечення: Незрозуміло – чи мають бути підтвердження від усіх компаній «Big 4», до яких належать E&Y, PWC, Deloitte, KPMG, чи лише однієї з них. По-друге, позначка «+2» після «Big 4» породжує двозначне тлумачення щодо наступних двох аудиторських компаній. Адже в одному році за рейтингами це можуть бути BDO або AON Hewitt , а в іншому - Mercer або інша відома компанія. Суб’єктивність вибору за таким критерієм однозначно матиме місце. На даний час ринку відомо, що жодна з компаній «великої четвірки» або «Big 4», не надає іншим суб’єктам господарювання напряму довідок про досвід підтвердження результатів актуарних розрахунків. Це – неофіційна політика вказаних аудиторських компаній. Так, можна посилатись на той факт, що у відповідному році надавались актуарні послуги підприємству, аудитором якого була компанія з числа «Big 4» або інші. Але незрозуміло, чому вирішальним є факт надання послуг для не менше, ніж трьох підприємств? Наприклад, один суб’єкт господарювання надав послуги 10 середнім підприємствам, а інший – одному, але найбільшому в Україні. І там, і там був один аудитор, але обсяг робіт був більшим в десятки разів. Який з двох надавачів послуг є кращим? Таким чином, кваліфікаційні вимоги та критерії вибору переможця, з наведених вище аргументів підлягають негайному і суттєвому перегляду замовником, а особи, які здійснювали або мали намір здійснити дії з обмеження конкуренції, мають нести відповідальність. Що стосується початкової ціни конкурсу 1 268 000 грн., то вона, на нашу думку, є суттєво завищеною та породжує корупційні ризики щодо так званих «відкатів». Максимальна ціна таких послуг має формуватися з реальних, а не завищених обсягів трудовитрат і розцінок, а також з огляду на ринковий рівень цін на такі послуги, що мали місце для подібних замовників. Наприклад, ціна договору на виконання актуарних розрахунків для найбільшої компанії України ПАТ «Укрзалізниця» чисельність понад 270 тисяч осіб, що складається з 34 філій (чисельність окремих перевищує 40 тисяч осіб) ї та 7 ПрАТ, не перевищувала 250 тис. грн. Договір ПАТ «УЗ» ТОВ «Пенсійно-актуарний консультант» за 2017 рік додається. Така сама ціна для іншого постачальника послуг ТОВ «Інститут ризику» мала місце і в 2018 році. З огляду на ту обставину, що кількість підприємств, що входить до складу концерну майже в 4 рази менша за кількість підприємств АТ «Укрзалізниця», а чисельність персоналу менша майже в 7-8 разів, то вартість послуг (ціна) має складати не 1 268 000 грн., а як мінімум в 4-6 разів нижчою. Тобто, співставна з договірними цінами аналогічних та значно більших компаній. Відтак, пропонуємо: скасувати обмеження конкуренції, дискримінаційні умови допуску до участі в конкурсі шляхом відміни цих вимог або викладення в запропонованій редакції, а також переглянути цінову пропозицію в бік зниження.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні колеги! Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром». При підготовці тендеру із закупівлі послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств Державного концерну "Укроборонпром" (код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги") текст конкурсної документації обговорювався з учасниками ринку на нараді в Концерні. Ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг (які відповідають, в т.ч. вимогам аудитора, який проводить перевірку фінансової звітності підприємств Концерну), на прозорих та обґрунтованих умовах, за мінімальну ціну. Вимога 1 відхилена: враховуючи амбітні вимоги замовника до якості актуарних розрахунків, вимоги до виконавця мають цьому відповідати; текст пункту в документації буде змінений (уточнений); Вимога 2 відхилена: враховуючи амбітні вимоги замовника до якості актуарних розрахунків, вимоги до виконавця мають цьому відповідати; необхідно враховувати, що для більшості підприємств концерну актуарні розрахунки ще не проводились, тому суттєвою буде адміністративна робота; текст пункту в документації буде змінений (уточнений); Вимога 3 відхилена: ( підстави – ті ж, що п.1,2); звертаю увагу, що лист Нацкомфінпослуг від 16.01.2017 №209/12-11 не містить слово «виключно», яке застосується у Вашій вимозі; Вимога 4 відхилена: ( підстави – ті ж, що п.1,2); Вимога 5 відхилена: перелік аудиторських компаній буде уточнений та внесені відповідні зміни конкурсній документації; наявність успішного досвіду співпраці з аудиторськими компаніями обумовлений тим, що актуарні розрахунки здійснюються на замовлення саме аудиторської компанії, яка здійснює аудит фінзвітності концерну; Щодо формування початкової ціни: вона була сформована на підставі пропозицій 3-х компаній, які здійснюють актуарні розрахунки (різниця в пропозиціях не була суттєвою).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Скасування дискримінаційних вимог, приведення вимог до Учасників на відповідність конкурсної технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та вимогам законодавства.

Номер: f09d042e4dc44f6790c5b6f15550e236
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-002850-b.b2
Назва: Скасування дискримінаційних вимог, приведення вимог до Учасників на відповідність конкурсної технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та вимогам законодавства.
Вимога:
Державний концерн «Укроборонпром» (Замовник) здійснює закупівлю за предметом: «Послуги з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для окремих підприємств Державного концерну "Укроборонпром" код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги"» за процедурою допорогова закупівля, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-12-002850-b. Наше підприємство (надалі Учасник) планує взяти участь у даній процедурі закупівель та відповідно до п.2. Розділу 2 конкурсної документації просить розглянути та внести зміни до конкурсної документації. Враховуючи, що Учасник повинен провести актуарну оцінку в стислі строки для 11 підприємств концерну Замовника для яких такі оцінки проводиться вперше (проведення актуарної оцінки потребує значного збору даних щодо трудового стажу кожного працівника та належних йому соціальних виплат (пільг) за законодавством або колективним договором, перевірці отриманих даних на достовірність та несуперечливість, моделювання та обробка результатів, підготовка звітів) та необхідність подальшого погодження результатів з аудиторами компаній «Big 4»+2 вважаємо доцільним встановити вимоги до Учасників такими, що підтверджують відповідність конкурсної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та внести відповідні зміни до Кваліфікаційних критеріїв до учасників, установлених Замовником, наведених у Додатку 1 до конкурсної документації, та привести їх до відповідності вимог законодавства. 1. Викласти п.3. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 1 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції: Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 1 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг). Обгрунтування. Коректна назва Свідоцтва за посиланням https://www.nfp.gov.ua/ua/Inshi-reiestry-ta-pereliky.html. 2. Викласти п.5. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 1 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції: Хоча б один працівник з переліку п.3 має документи (диплом) про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог пп. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 та надати копію диплому. Обгрунтування. Вимоги до визнання іноземних систем сертифікації встановлені Кваліфікаційними вимогами до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, розпорядження Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05. 3. Викласти п.3.1.-3.3. переліку інформації яку Учасник повинен надати для підтвердження критерію 2 Кваліфікаційних критеріїв у такій редакції: 3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 10-х) результати яких прийняті аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника, назву аудитора). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 10 тис.чол. 3.2. Скан-копії сторінок договорів (сторінок, де вказані сторони договору (замовник, виконавець), предмет договору та остання сторінка), зазначеними у довідці у п. 3.1 вище. 3.3. скан-копії листів-відгуків (не менше 3-х) Замовників, зазначених у довідці у п. 3.1 вище. Обгрунтування. Вважаємо доцільним встановити технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, згідно якої 2 з 11 підприємств Замовника мають біля 10 тис. працівників та відповідно до якої Виконавець погоджує отримані результати та актуарний звіт із підприємством та із незалежним аудитором підприємства ймовірно аудиторами компаній «Big4»+2. Встановити документальне підтвердження наведених у довідці фактів. Згідно нашого досвіду аналогічні договори також надаються підприємствам які не проходять в подальшому змістовний міжнародний аудит, а невеликі місцеві аудитори не мать ресурсу провіряти актуарні звіти. В результаті такі актуарні послуги є низької якості, а отримані результати не приймаються аудиторами «Big4»+2. 4. Викласти п.1.-2. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції: 1. Копія балансу (звіту про фінансовий стан) учасника (форма № 1) станом на 31.12.2019 або 31.12.2018. 2. Копія звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) учасника (форма № 2) за 2019 або 2018 рік. Обгрунтування. Платниками єдиного податку квартальні баланси не формуються. 5. Викласти п.6. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції: Довідка учасника довільної форми про наявність серед зазначених у довідці у п. 4 вище працівників не менш як двох працівників, з переліком та зазначенням їхніх повних імен та посад, дати та номеру сертифікату, які мають Свідоцтво, що визначає їхню кваліфікаційну придатність на заняття відповідною діяльністю на території України, чинне на момент розкриття пропозицій (Свідоцтво про відповідність кваліфікаційним вимогам до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, видані Національною (державною) комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг). Обгрунтування. Коректна назва Свідоцтва за посиланням https://www.nfp.gov.ua/ua/Inshi-reiestry-ta-pereliky.html. 6. Викласти п.8. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції: Диплом про успішне складання професійних екзаменів, передбачених американською та/або британською екзаменаційними системами відповідно до вимог пп. г) п.2.1. розділу 2 Кваліфікаційних вимог до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками затверджених розпорядженням Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 та надати копію диплому. Обгрунтування. Вимоги до визнання іноземних систем сертифікації встановлені Кваліфікаційними вимогами до осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками, розпорядження Держфінпослуг № 3519 від 08.02.2005 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0265-05. 7. Викласти п.9-11. Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі конкурсної пропозиції у такій редакції: 9. Довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 10-х) результати яких прийняті аудиторами компаній «Big 4»+2 протягом останніх 2-х років (вказати замовника, рік проведення робіт та контактні дані замовника, назву аудитора). Із них, не менше 2-х підприємств із кількість працівників не менше 10 тис.чол. 10. Скан-копії сторінок договорів (сторінок, де вказані сторони договору (замовник, виконавець), предмет договору та остання сторінка), зазначеними у довідці у п. 9 вище. 11. Скан-копії листів-відгуків (не менше 3-х) Замовників, зазначених у довідці у п. 9 вище. Обгрунтування. Вважаємо доцільним встановити технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, згідно якої 2 з 11 підприємств Замовника мають біля 10 тис. працівників та відповідно до якої Виконавець погоджує отримані результати та актуарний звіт із підприємством та із незалежним аудитором підприємства ймовірно аудиторами компаній «Big4»+2. Встановити документальне підтвердження наведених довідці фактів. Згідно нашого досвіду аналогічні договори також надаються підприємствам які не проходять в подальшому змістовний міжнародний аудит, а невеликі місцеві аудитори не мать ресурсу провіряти актуарні звіти. В результаті такі актуарні послуги є низької якості, а отримані результати не приймаються аудиторами «Big4»+2. 8. Викласти п.3.1. розділу 1: «назва предмета закупівлі у відібраного за результатами конкурсу суб’єкта актуарної діяльності» Просимо внести до конкурсної документації зміни. Внесення даних змін це запорука отримання Замовником якісних послуг та економії коштів підприємства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні колеги! Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром». При підготовці тендеру із закупівлі послуг з актуарної оцінки пенсійних та довгострокових соціальних зобов’язань та пов’язаних з ним витрат для підприємств Державного концерну "Укроборонпром" (код ДК 021:2015 — 79400000-8 "Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління і супутні послуги") текст конкурсної документації обговорювався з учасниками ринку на нараді в Концерні. Ми зацікавлені у закупівлі якісних послуг (які відповідають, в т.ч. вимогам аудитора, який проводить перевірку фінансової звітності підприємств Концерну), на прозорих та обґрунтованих умовах, за мінімальну ціну. П. 1 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію. П. 2 Вимоги: приймається частково, пропозиція буде доповнена та будуть внесені зміни в конкурсну документацію. П.3 Вимоги: не приймається (вважаємо, що такі обмеження суттєво обмежать конкуренцію). П. 4 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію. П. 5 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію. П. 6 Вимоги: приймається частково, пропозиція буде доповнена та будуть внесені зміни в конкурсну документацію. П. 7 Вимоги: не приймається (вважаємо, що такі обмеження суттєво обмежать конкуренцію). П. 8 Вимоги: приймається, будуть внесені зміни в конкурсну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов) допуску до участі в конкурсі , робить неможливою перемоги для більшості учасників

Номер: 5499537ce31a4d3dbc74faa31faf483b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-002850-b.c1
Назва: Наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов) допуску до участі в конкурсі , робить неможливою перемоги для більшості учасників
Вимога:
Аналіз Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників процедур закупівель» свідчить про наявність обмежень конкуренції, дискримінаційних умов допуску до участі в конкурсі та неможливість перемоги для більшості учасників. Більше інформації у файлі. Вимагаємо скасувати обмеження конкуренції, дискримінаційні умови допуску до участі в конкурсі шляхом відміни або викладення в запропонованій редакції цих вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні колеги! Дякуємо за увагу до закупівель підприємств ДК «Укроборонпром». Зважаючи на те, що до Вашої вимоги не доданий файл з конкретними питаннями (пропозиціями) та їх обґрунтуванням, вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено