-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали (пристрій для реваскуляризації при ішемічному інсульті (НК 024:2019 - 62266 імплантат для відновлення судин і регуляції гемодинаміки, для внутрішньочерепних/сонних артерій), внутрішньочерепний аспіраційний катетер дистального доступу (НК 024:2019 - 10714 катетер емболектомії тромбектомії), внутрішньочерепний доставляючий катетер для доступу до судин нейроваскулярної системи дистального типу (НК 024:2019 - 10691 периферійний / коронарний судинний мікрокатетер), нейромікропровідник (НК 024:2019 - 58115 периферійний судинний провідник), катетер дистального доступу (НК 024:2019 - 10714 катетер емболектомії тромбектомії), балон-катетер периферичний для ангіопластики церебральних стенозів (НК 024:2019 - 17521 перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики)
Завершена
476 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 382.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 382.50 UAH
Період оскарження:
12.02.2020 12:22 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
1aa1d25b4bdd4a51abe3415568edc6a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000562-c.a1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-12-000562-c , нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-12-000562-c чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника (Medtronic) без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- Розділити предмет закупівлі на окремі лоти по позиціях (6 позицій – 6 лотів).
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи:
Учасник
- МТВ зі змінами.docx 12.02.2020 15:01
Дата подачі:
12.02.2020 15:01
Вирішення:
Уважно вивчивши вимогу закупівлі UA-2020-02-12-000562-c.a1 Замовник прийшов до наступного висновку:
По визначених у даній закупівлі медико – технічних вимогах, щонайменше два виробника мають змогу прийняти участь у даній закупівлі, а отже жодним чином не порушуються норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та дотримуються усі принципи передбачені ст. 3 Закону.
Щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти по позиціях (6 позицій – 6 лотів), то Замовник вважає за необхідне зазначити, наступне:
Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до аб.2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (Уповноважений орган) № 454 від 17.03.2016р. (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно пунктами 17 і 32 частини першої̈ статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики віл 11.10.2010 № 457, за показниками п’ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п’ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також конкретної̈ назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частинами першої статті 1 Закону та на основі Єдиного закупівельного словника, за показниками четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
З огляду на вищезазначене, норми Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі або закупівлі все одним лотом не є імперативними та можуть застосовуватись на розсуд Замовника.
При цьому Законодавець зазначає, що Замовник може визначити предмет закупівлі товарів, за обсягом, номенклатурою та місцем поставки.
Оскільки товарами, по даній закупівлі є Медичні матеріали з однаковим місцем поставки та потрібні усі одночасно, то поділ на окремі частини даного предмету є недоцільним.
Статус вимоги:
Відхилено