-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Торги відмінено
266 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 668.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 668.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2020 11:55 - 25.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді
Номер:
9effc6086d2242ee8f07e78af52008bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000510-c.b3
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Направляємо листи до Державної аудиторської служби України та в Департамент охорони здоров"я!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 13:49
Вирішення:
В оскарженні рішення про відхилення пропозиції, яка не відповідає викладеним вимогам, учасник торгів ТОВ «Фартунат» безпідставно звинувачує наш заклад, образами та приниженням співробітників, грубо порушує наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових та відповідальних осіб за закупівлю, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушує Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено КонституцієюУкраїни (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили рішення , а якщо ми на це не згодні то тоді від Вас лунають погрози звернутися « до Державної аудиторської служби України та в Департамент охорони здоров"я!». Звернутися до відповідних органів-це надане Вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо!
На відміну від Вас, ми не порушуємо чинне законодавство України, а закуповуємо деззасоби та антисептики , які відповідають якісним та економічним характеристикам, що задовольняють медичний заклад на шляху досягнення цілей інфекційної безпеки. Порушуючи ст. 189 Кримінального Кодексу України, своїми погрозами Ви давите на Замовника та вимагаєте брати засоби, які не відповідають нашим вимогам. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає у своїх діяхпорушень чинного законодавства України, а викладені в Вашій скарзі вимоги носять надуманий суб’єктивний характер, а запропоновані Вами засобине є ніеквівалентами ні аналогами та не відповідають вимогам Замовника. Зогляду на вищевикладене, рекомендуємо Вам надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавстваУкраїни, та хоча б прочитати Закон України «Про публічні закупівлі» цілком а не вибірково .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді
Номер:
321c637aab5641ebb89a8075de4302d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000510-c.b2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Да ви що? Ми повинні вам до торгів вказувати, щоб ви не брали хабарів, не прописували дискримінаційне МТЗ? А якщо не вкажемо, то хабарі можна брати? Так в Законі прописано? Це новина для нас та Державної аудиторської служби України! Стосовно вашого перекрученого трактування Наказу №236? Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Враховючи протизаконну корупційну позицію замовника-хабарника, небажання економити бюджетні кошти ми надсилаємо листи до Державної аудиторської служби України, в Департамент охорони здоров"я, представникам Громадського контролю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 10:20
Вирішення:
Відповідь на Вимогу Учасника торгів ТОВ «Фартунат»
Шановний учасник торгів! Читайте уважно закон України «Про публічні закупівлі» а саме ч. 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»(Закон) «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Законом чітко встановлено строки. Ви мали змогу оскаржити умови тендерної документації , звернутися за роз’ясненнями,якщо вас щось не влаштовувало ,або було незрозуміло, відповідно Закону, в установлені Законом строки. Якщо це новина для Вас,то відкрийте Закон та почитайте його ,перед тим,як писати нісенітниці. Ви ж вийшли на торги , ознайомившись з тендерною документацією (технічними вимогами) Замовника без жодного заперечення ,що означає згоду з ними , та взяли участь ,запропонувавши товар,що не відповідає технічним вимогам Замовника та не є еквівалентом по багатьом позиціям . Надали неправдиві свідчення ,щодо терміну придатності та еквівалентності .Ще радимо Вам ознайомитись зі ст.30 Закону ч.1.п.4 згідно якої Замовник ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ відхилити пропозицію,яка не відповідає умовам тендерної документації,а саме такою є Ваша пропозиція,про що детально зазначено в протоколі від 5.03.2020.Одночасно із зазначеним наголошую, що ми обурені Вашими безпідставними некоректними висловлюваннями на нашу адресу та розцінюємо такі гучні заяви лише як спробу тиску та посягання на ділову репутацію Замовника. Доводимо до Вашого відома про недопустимість подібних образливих оцінюючих суджень, які використані Вами у діловій переписці. У випадку продовження листування з нами у некоректній формі, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та суду з метою захисту ділової репутації та притягнення Вас до відповідальності .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
164bc8eb14374ab082411b760b8c9cdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000510-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 13:26
Вирішення:
Відповідь на Вимогу Учасника торгів ТОВ «Фартунат»
Шановний учасник торгів! Ми категорично не згодні з вашою Вимогою. В закупівлі період уточнень складав з 2020-02-12 11:55:52 до 2020-02-19 10:00:00 а оскарження з 2020-02-12 11:55:52 до 2020-02-25 00:00:00, за цей час питань до умов закупівлі не виникло, отже ви були згодні зі всіма критеріями! Відповідно до Тендерної документації та ч. 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій». Тож, ваші вимоги та погрози щодо сформованих Замовником медико-технічних вимог після розгляду вашої тендерної пропозиції, є нічим іншим як тиском на Замовника, оскільки учасник під час проведення закупівлі був ознайомлений з тендерною документацією (технічними вимогами) та прийняв участь у закупівлі. Протоколом засідання тендерного комітету від 05.03.2020 року детально розписано по медико-технічним вимогам невідповідність запропонованих ТОВ «Фортунат» дезінфекційних та антисептичних засобів, а тому в Замовника були всі підстави для відхилення пропозиції, оскільки вона не відповідала умовам тендерної документації.
З метою недопущення закупівлі неякісного та фальсифікованого товару, Замовник замовив деззасоби, які зарекомендували себе якісними, та ефективними. В технічних умовах Замовника прописані характеристики засобів, які підходять під велику категорію деззасобів, що представлені на ринку України, тим самим ми надали можливість для участі іншим учасникам торгів. Ви не звернули увагу що товар, представлений Вами в своїй ціновій пропозиції не відповідає товару , визначеному Замовником в Тендерній документації. Ви подали на торги деззасоби, які не є еквівалентами по складу засобу, режимах використання робочих розчинів, експозиції обробки, сфері використання, а окремий деззасіб не відповідає вимогам п. 9.11 наказу МОЗ від 04.04.2012 №236 а саме:У деззасобі «Еконорм дез РП» тільки 55% спирту, а Замовник, вимагав не менше 65% спирту. Згаданий засіб суперечить вимогам п. 9.11 наказу МОЗ України від 04.04.2012 року № 236, яким зазначено, що з метою не занесення інфекційних хвороб пацієнтам, та персоналу хірургічна обробка рук повинна проводитись деззасобами у складі яких повинно бути спирту понад 65%. ЗВЕРНІТЬ НА ЦЕ УВАГУ! Замовник зацікавлений у співпраці з постачальниками дезінфекційних та антисептичних засобів, які здатні забезпечити постачання безпечної продукції, оскільки від цього залежить здоров”я наших пацієнтів та працівників, які безпосередньо працюють з цими дезінфекційними засобами. Еквівалентами дезінфікуючих та антисептичних засобів даної пропозиції є засоби,, що НЕ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ЗА ДІЮЧОЮ РЕЧОВИНОЮ ТА ЗА КІЛЬКІСТЮ від товару, що є предметом закупівлі.
Посилання на статті 6, 8, 15, 50 Закону України « Про захист економічних конкуренцій» ніяким чином не стосується наших законих вимог щодо продукції, яку ми закупаємо для забезпечення безпечних антисептичних та дезінфекційних засобів для використання в нашій установі.
Медико-технічні вимоги тендерної документації Замовника сформовано виходячи з власних потреб, згідно п. 3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника. Зазначення конкретних назв засобів з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією чи таким, що обмежує коло учасників, оскільки в Додатку 3«Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками. Протоколом засідання тендерного комітету від 05.03.2020року чітко вказано на причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Фортунат» вимогам тендерної документації. Вищезазначені вимоги не несуть жодної інформації щодо оцінки вашої тендерної пропозиції. Ваші вимоги та звинувачення безпідставні та є нічим іншим, ніж тиском на наш медичний заклад та втручанням в діяльність замовника. Безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними і не стосуються закупівельних фактів. Вважаємо, що Ваше звернення містить елементи тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків ,незалежно від волі та інтересів Замовника, що в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів.
Просимо не зловживати правами учасника закупівель та в подальшому дотримуватись професійної ділової етики та переписки
Статус вимоги:
Відхилено