• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Копіювальний апарат (Багатофункціональний пристрій)

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 13.12.2016 14:51 - 17.12.2016 14:56
Вимога
Відхилено

Завідомосформульовані дискримінаційні умови Замовника відносно учасників платників ПДВ

Номер: bfba3d4bb7054422b36b7f70cefd39cb
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-13-001223-b.b1
Назва: Завідомосформульовані дискримінаційні умови Замовника відносно учасників платників ПДВ
Вимога:
Замовником 13.12.2016 року було оголошено тендер: "Копіювальний апарат (Багатофункціональний пристрій), кількість-1 шт. з очікуваною вартістю -130000, 00грн. з ПДВ". ТОВ "Офіс Систем ЛТД" виконало вимогу замовника, подало цінову пропозицію з врахуванням ПДВ. В тендерній документації Замовника не була прописана можливість оголошення ціни без врахування ПДВ. Навпаки, в примітках до граф « "Ціна* за одиницю з ПДВ**грн. ", "Сумма* з ПДВ**", "Всього** з ПДВ***грн.", де: *-Всі Учасники в стандартній формі подають цінову пропозицію. У разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону. **Ціна та Сума мають бути відмінними від 0,00 грн., та вказані з двома знаками після коми. ***Для платників ПДВ» –отже, всіляко підкреслювалось, що ціна з врахуванням ПДВ вказується платниками ПДВ. В ході аукціона наша компанія робила ставки виходячи з ціни, що враховувала ПДВ, останньою була ставка 119990,00 грн. з ПДВ. Як з'ясувалося після розкриття тендерної документації переможця -ФОП Адамовській Ю.С., його цінова пропозиція була подана без урахування ПДВ, виграшна ставка 119980,00 грн. без врахування ПДВ, так як він є платником єдиного податку. Вважаємо, що: 1)визнання переможцем ФОП Адамовського Юрія Станіславовича є дискримінацією по відношенню до компанії ТОВ "Офіс Систем ЛТД" –платника ПДВ, оскільки цінові пропозиції були подані не на рівних умовах участі в даному тендері; 2)визнання переможцем тендеру учасника-неплатника ПДВ з майже ідентичною ціною як і у учасника-платника ПДВ наносить прямі збитки для Державного бюджету України, оскільки з даної поставки товару бюджет недоотримає кошти у вигляді ПДВ. Вимагаємо перегляду результатів аукціону на користь ТОВ "Офіс Систем ЛТД", оскільки ставка без врахування ПДВ 3-го раунду ТОВ "Офіс Систем ЛТД" є на 20% нижча ніж ставка, що визнана переможною ФОП Адамовський Ю.С. У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до Генеральної прокуратури
Вирішення: Тендерний комітет департаменту фінансів Вінницької міської ради (далі –тендерний комітет) розглянув вимогу ТОВ «Офіс Систем ЛТД» від 22.12.2016 р. щодо результатів процедури закупівлі копіювального апарату (багатофункціонального пристрою), ідентифікатор закупівлі - UA-2016-12-13-001223-b та повідомляє: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII здійснення закупівлі здійснюється за принципом добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно п. 6.4 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», який регламентує порядок здійснення допорогових закупівель, тривалість періоду уточнень для данної процедури закупівлі становить не менше 3-х робочих днів від дати подання оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель (далі-Системі). Тобто, з дати оголошення закупівлі, а саме з 13.12.2016 до 17.12.2016р. включно Ви не були позбавлені права звернутися через Систему до Замовника закупівель з питанням щодо уточнення необхідної Вам інформації. Згідно даних Системи стосовно документації закупівлі UA-2016-12-13-001223-b від 13.12.2016 р. жодний із учасників не звернувся за роз’ясненями щодо документації на закупівлю копіювального апарату (багатофункціонального пристрою). Відповідно до п.1.2 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», учасник – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником. Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет не може обмежувавти коло потенційних учасників процедури закупівлі лише юридичними особами. Відповідно до п.9.1 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Вирішальним критерієм вибору переможця є найнижча пропозиція учасника закупівлі. Найнижча пропозиція за результатами аукціону складає 119 980 грн. Відповідно до витягу з реєстру платників єдиного податку ФОП Адамовський Ю.С. є платником єдиного податку 2 групи, що, враховуючи положення Податкового Кодексу України, не передбачає сплату ПДВ ( витяг з реєстру платників єдиного податку ФОП Адамовським Ю.С. надані в його пропозиції та розміщені в Системі). Відповідним рішенням тендерного комітету департаменту фінансів Вінницької міської ради визначенно Переможцем –ФОП Адамовський Юрій Станіславович.
Статус вимоги: Відхилено