-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
ш/з ВТ-11-Т-20, ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої).
Завершена
209 934.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2020 10:12 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
65886daa30bb4fee80078ec6af2f64b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000219-c.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації Учасники повинні надати документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність аналогічного досвіду за 2017-2019 роки. Зазначена кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з конкретним часовим періодом. Поставка аналогічного обладнання, що була здійснена після вказаного терміну, не може розцінюватися як недостатня кваліфікація Учасника. Адже для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам необхідно підтвердити власне наявність такого досвіду, а не сам період його набуття.
Тобто, наявна вимога значно обмежує коло потенційних Учасників, унеможливлюючи право брати участь у процедурі закупівлі. Це означає, що дана вимога ставить Учасників в нерівні умови, при цьому порушуючи принципи добросовісної конкуренції.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 17:08
Вирішення:
Відповідно до ст.16 «Кваліфікаційні критерії» Закону України від 15.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тому в тендерній документації Замовник установив надання Учасниками процедури відритих торгів Довідки встановленої форми ( Додаток 4 ) до тендерної документації. При цьому не встановив вимоги щодо надання документального підтвердження виконання договору, шляхом завантаження: сканованої копії Договору з додатками, документів про його виконання ( акти про постачання, видаткові накладні, відгук Замовника з яким співпрацював Учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі), а обмежився тільки Довідкою встановленою форми із зазначенням, відповідної інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору предмету закупівлі, за довготривалий період 2017 - 2019, тобто не встановив обмеження за певний рік. А також в примітках Довідки в Додатку 4 до ТД Замовник зазначив про те, що за достовірність інформації відповідає Учасник. Це означає, що Замовник сподівається отримати вірну інформацію від Учасника і не вдається до додаткових підтверджень. Тому вважаємо, що вимоги, які встановлені, не порушують принципи добросовісної конкуренції і підстави для внесення відповідних змін до тендерної документації – відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
2c46902197fd4aa9aa2da2f16d788dd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000219-c.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 13:48
Вирішення:
При складанні тендерної документації Замовник керувався зменшенням рівня ризику постачання неякісних чи фальсифікованих товарів, тому встановлена вимога щодо надання листа від Виробника друкуючої техніки, або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про Виробника товару та підтвердження оригінальності товару що пропонує Учасник. Зазначений лист не є документом, який підтверджує повноваження дилерських чи партнерських відносин Учасника з Виробником, що може розцінюватись як недобросовісна конкуренція та ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших Учасників.
Надання даного листа упереджує поставку неякісних (фальсифікованих) товарів та надає змогу уникнути участі у процедурі торгів недобросовісних Постачальників (адже Виробник або офіційний представник, дистриб’ютор, надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який пропонує Учасник), а також, у випадку імпортних товарів, буде підтвердженням легального ввозу їх на митну територію України.
Даний лист не є ексклюзивним, та надається Виробниками або офіційними представниками Виробника, дистриб’юторами товару на запит Постачальників і в жодному разі не обмежує конкуренції серед учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога
Номер:
1a608874bec4491191caa0c90bb9ac16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-12-000219-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 12:27
Опис причини скасування:
Не повний текст вимоги.
Дата скасування:
12.02.2020 13:47