• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

електрична енергія

Торги відмінено

2 167 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 083.64 UAH
Період оскарження: 12.02.2020 10:12 - 23.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: 2037667651864eeca265e1f21cc24183
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-000218-c.b3
Назва: скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2020 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.04.2020 19:05
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2020 15:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "Вєк Технолоджі", Тетяна Єграшина 38067573945 vek.teh@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: dd55c69a2ea041419d6294fa6556be94
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-000218-c.c2
Назва: Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників. У відповідності з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Дослідивши файли, експортовані ТОВ «Енера Суми» до електронної системи закупівель, ТОВ «ВЕЗ» було виявлено наступні невідповідності тендерної пропозиції даного учасника закупівлі UA-2020-02-12-000218-c вимогам тендерної документації КНП КМР «Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова»: 1. Файли тендерної пропозиції було подано не передбаченими тендерною документацією блоками, які вміщують чітко сформовану інформацію за окремими критеріями – загальні відомості про учасника, тендерна пропозиція, відповідність вимогам ст. 17, технічні характеристики, проект договору, повноваження посадової особи; 2. Документ «Інформація про учасника» містить неповні відомості про учасника. Зокрема, відсутні дані про особу, яка уповноважена представляти інтереси учасника закупівлі (натомість зазначено інформацію про особу, уповноважену підписувати тендерну пропозицію, що додатком № 1 до тендерної документації не передбачено); відсутня інформація про форму власності та юридичний статус учасника, не вказані відомості про наявність в учасника діючої ліцензії з постачання електричної енергії споживачу; 3. Учасником експортовано копії документів, не засвідчених в установленому законом порядку. Так, відповідно до розділу 2 п. 10.8. Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» від 18.06.2015 року № 1000/5, копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. Всупереч цьому копія Статуту, постанови НКРЕКП, протоколу загальних зборів, наказу про призначення ТОВ «Енера Суми» не містять дати засвідчення таких копій; 4. Всупереч вимогам Додатку № 4 до тендерної документації, відповідно до якого цінова пропозиція подається повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону) під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни, ТОВ «Енера Суми» подали повторно цінову пропозицію не у встановлений тендерною документацією строк, а на шостий робочий день (10.03.2020 року) після проведення аукціону 28.02.2020 року. Враховуючи всі зазначені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Енера Суми» умовам тендерної документації замовника торгів, існують усі підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енера Суми».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надати відповідь на вимогу «Відхилення тендерної пропозиції » 1. Файли тендерної пропозиції були подані не передбаченими тендерною документацією блоками - в Законі України «Про публічні закупівлі» абз. 3ч. 3 ст. 22 передбачено - формальними (суттєвими ) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерною пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В тендерній документації Замовником прописано випадки формальних помилок. 2. В тендерній документації вказано, що документ готується в довільній формі . В тендерній документації передбачено це в формальних помилках, тому «представляти інтереси учасника закупівлі» та « підписувати тендерну пропозицію» можна вважати синонімами. ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» в складі тендерної пропозиції надало Статут , в якому зазначена форма власності та юридичний статус учасника. (формальні помилки) ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» в складі тендерної пропозиції надало лист - підтвердження про видачу ліцензії , а також копію постанови про видачу ліцензії. 3. В тендерній документації замовником не встановлено вимоги вказувати дату засвідчення копії документа. Є тільки вимога : Усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі, підпис уповноваженої особи та печатку (за наявності) учасника. ( формальні помилки) 4. Абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено.: «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.» Тендерна пропозиція «ТОВ ЕНЕРА СУМИ» відповідає всім вимогам тендерної документації»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕЗ"

Номер: 5428dc02ffc54922b296ae5bf64ce2f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-12-000218-c.c1
Назва: Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВЕЗ"
Вимога:
Згідно Протоколу засідання Тендерного комітету КНП КМР «Конотопська ЦРЛ ім. ак. М. Давидова» № 101 від 10 березня 2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЗ» відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. А саме, в тендерній документації: 1. Додатком № 4 передбачено, що цінова пропозиція подається учасником у складі тендерної пропозиції та повторно не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону, під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни; 2. Розділом «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, завантажує до електронної системи закупівель скориговану за результатами аукціону форму «тендерна пропозиція» згідно додатку № 2. Дане рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, що посилається на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЗ» вимогам тендерної документації, вважаємо таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» в першій частині та безпідставним і необґрунтованим в другій частині, з огляду на наступне. Щодо 1 частини рішення: ТОВ «ВЕЗ» було подано цінову пропозицію у складі тендерної пропозиції без її повторного подання після проведення аукціону. Та разом з тим вимога про повторну подачу цінової пропозиції після проведення аукціону, під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни, прямо суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, передбаченої тендерною документацією, складовою частиною тендерної пропозиції учасника є тендерна (цінова) пропозиція, подана за формою наведеною в Додатку 2 до тендерної документації. Згідно ч. 2 с. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються кінцевий строк подання тендерних пропозицій. А ч. 3 ст. 25 Закону встановлено, що тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Пунктом 13 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-12-000218-c із закупівлі електричної енергії КНП КМР «Конотопська ЦРЛ» ім. ак. М. Давидова кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначено 27 лютого 2020 року 12:00. Електронний файл «Тендерна пропозиція» було експортовано ТОВ «ВЕЗ» через електронний майданчик 26.02.2020 року о 11:11:49. Таким чином вимога тендерної документації про повторне подання цінової пропозиції після проведення аукціону суперечить вимогам Закону про строки подання тендерних пропозицій. Щодо 2 частини рішення: Вимога тендерної документації щодо завантаження до електронної системи закупівель скоригованої за результатами аукціону форми «тендерна пропозиція» згідно додатку № 2 стосується переможця торгів Згідно ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Проте на веб-порталі Уповноваженого органу не було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, так само як і протокол про визнання ТОВ «ВЕЗ» переможцем. У зв’язку з цим вимогу тендерної документації про те, що переможець торгів у строк, що не перевищує 1 робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, завантажує до електронної системи закупівель скориговану за результатами аукціону форму «тендерна пропозиція» згідно додатку № 2, не можна вважати недотриманою ТОВ «ВЕЗ» з огляду на те, що ТОВ «ВЕЗ» не було визнано переможцем даної закупівлі. Щодо 1 та 2 частини рішення: Крім того згідно п. 4 ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни тендерної пропозиції. Проте вимоги тендерної документації про надання документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни, що здійснюється під час повторного подання цінової пропозиції, так само як і завантаження переможцем торгів до електронної системи закупівель скоригованої за результатами аукціону форми «тендерна пропозиція» згідно додатку № 2,має наслідком внесення змін до ціни попередньо поданої ТОВ «ВЕЗ» тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене вище, підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньелектрозбут» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30), відсутні. В іншому разі враховуючи ту обставину, що жодним з учасників процедури закупівлі UA-2020-02-12-000218-c не було виконано умову тендерної документації про необхідність подачі цінової пропозиції повторно після аукціону (не пізніше наступного робочого дня після проведення аукціону), під час підготовки документального підтвердження розрахунку зменшеної ціни, тендерні пропозиції всіх учасників даної процедури закупівлі слід визнавати такими, що не відповідають умовам тендерної документації та на підставі цього мають бути відхилені замовником (згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону). Зазначена вище обставина є підставою для відміни торгів згідно ч. 1 ст. 31 Закону (замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оцінка тендерної пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Після оцінки пропозиції замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність тендерної документації з переліку учасників, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено.: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.» Після проведеного аукціону, учасник якого тендерна пропозиція визнана найбільш економічно вигідною завантажує скориговану тендерну пропозицію щоб Замовник міг її розглянути та оцінити. В зв’язку з тим, що не була завантажена скоригована тендерна пропозиція Замовник не міг її розглянути та оцінити та прийняти рішення про намір укласти договір.
Статус вимоги: Відхилено