-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
«Календарі настінні»
«Календарі настінні» (код ДК 016:2010 - 17.23.1 Вироби канцелярські, паперові, код ДК 021:2015 - 22000000 -0- Друкована та супутня продукція),
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2016 13:23 - 12.12.2016 14:00
Вимога
Відхилено
Щодо визнання переможця в закупівлі
Номер:
8eef6a8dcdf4448c90954fe3c945fb07
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-09-001117-b.c2
Назва:
Щодо визнання переможця в закупівлі
Вимога:
Скарга у прикріпленому 23.12.16р. файлі на розгляд
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 23.12.2016 09:23
Дата подачі:
23.12.2016 09:23
Вирішення:
Шановний М.В. Майзель!
Повідомляємо Вам, що при проведенні допорогових закупівель дії уповноваженої особи департаменту гуманітарної політику визначаються нормами наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" та рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 р. № 30/9 "Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді".
Згідно п.4.9. Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді" Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною повинен протягом одного наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Вимоги замовника були заздалегідь зазначені в документації про закупівлю, у тому числі вид файлів, в якому надається документація Учасниками для зручності її обробки. Формат файлів PDF дає можливість швидко аналізувати та обробляти інформацію, розміщену на декількох сторінках у одному файлі.
Нагадуємо, що Учасник має можливість задавати питання та отримати відповідь під час періоду уточнень, але цього не зробив. Учасник має можливість викласти у Систему документацію у потрібному форматі протягом наступного робочого дня після аукціону або дискваліфікації попереднього Учасника, але не привів у відповідність надану документацію.
Просимо бути уважними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
50d3062a991b47f7a5039132dfd0b157
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-09-001117-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
У відповідь на протокол дискваліфікації ТОВ "Мєга-Мікс" вважає, що формат надання документів виключно pdf, прописаний в вимогах оголошення закупівлі, є свідомим обмеженням та дискримінацією учасників, що подають пропозиції в форматах jpg, який є універсальним при відкритті та зчитуванні. Тому вважаємо дискваліфікацію неправомірною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.12.2016 09:38
Вирішення:
Згідно п.6.3. наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" - під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Замовник в документації про закупівлю визначив надання тендерної пропозиції та документації Учасниками у вигляді файлів PDF, які на його думку, дають можливість максимально швидко обробляти та аналізувати надану інформацію, так як багатостраничні документи можливо проглядати в одному файлі, а не в декілька, як в файлах формату JPG. Документація про закупівлю була оприлюднена заздалегідь та в період уточнень не викликала запитань у потенційних учасників.
Просимо бути уважними при вивчені документації про закупвлю при підготовці та наданні документів для участі у торгах.
Статус вимоги:
Відхилено