• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери)

Завершена

22 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2020 17:50 - 14.02.2020 18:00
Вимога
Відхилено

Замовник порушує умови проведення закупівлі

Номер: 525b777973be4942b14b1d97708c1b2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-001392-c.b1
Назва: Замовник порушує умови проведення закупівлі
Вимога:
Просимо надати пояснення на якій підставі були допущені порушення, як Замовником так й учасником, а саме, учасник завантажив документи про_відсутність_позикової_заборгованості 21.02.2020р після проведення аукціону, що є грубим порушенням наказу № 10 від 19.03.2019р., а саме 6. учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. На момент подачі пропозиції учасник ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" не виконали вимоги, відповідно до п.4 документації, а саме: - довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (термін видачі якої не раніше 30 календарних днів на момент подачі документів). - інформація у формі пояснювальної записки про можливість постачання товару щодо предмета закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Замовником зазначено, що пропозиції учасників, які не надали (на момент проведення аукціону) зазначені документи (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) та/або надали не у повному обсязі, відхиляються. Вимагаємо від Замовника не порушувати умови проведення закупівлі, які були зазначені в документації, не порушувати Закон, додержуватися основних принципів проведення закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відхилити учасника ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Закупівля за предметом: код ДК 021:2015 - 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Принтери) №UA-2020-02-11-001392-c відноситься до допорогових закупівель та не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі». З метою ефективного використання бюджетних коштів, рішенням тендерного комітету Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради від 21.02.2020р. було визначено переможцем учасника з найбільш економічно-вигідною ціною - ФОП Павлову Ірину Юріївну. Замовник при здійсненні даної процедури керувався Наказами ДП «ПРОЗОРО» №10 від 19.03.2019р. та №11 від 20.03.2019р. та Рішенням Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 «Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016р. №2832 (зі змінами). Також повідомляємо, що: - довідка у формі пояснювальної записки про можливість постачання товару щодо предмета закупівлі згідно Додатку 2 - надана Учасником в складі його пропозиції; - довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (термін видачі якої не раніше 30 календарних днів на момент подачі документів) - надана Учасником в складі його пропозиції з простроченим терміном. Тому відповідно до п.10 Документації Замовник звернувся до Учасника щодо підтвердження цієї довідки на момент розгляду кваліфікаційних вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні