-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 016:2010 - 19.20.2 – Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (09210000-4 - мастильні засоби): 19.20.27-00.00 - Оливи мінеральні середні; середні дистиляти, н.в.і.у. (код СРV ДК021:2015: 09211100-2 - Моторні оливи)(оливи, мастила)
Місце поставки товарів: склад Покупця на умовах DDP, (Інкотермс-2010): Україна, 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1 Державне підприємство «Одеський морський торговельний порт» Строк поставки товарів: протягом строку дії договору, окремими партіями, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати узгодження заявки на партію Товару. Кількість товарів: 298 кг, 17 420 л
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2016 16:43 - 02.12.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга ТОВ "ГПЛ" щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Номер:
b4757fc0c78241d4a1ddba962590a40d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001342-a.a4
Назва:
Скарга ТОВ "ГПЛ" щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Наступним інформуємо, що ТОВ «ГПЛ» приймало участь у процедурі закупівлі UA-2016-11-21-001342-a. Аукціон за даною процедурою був проведений 7 грудня 2016 року через електронну систему закупівель. За результатами аукціону ТОВ «ГПЛ» було визнано переможцем з найкращою ціновою пропозицією 1 200 677,88 грн. та тендерним комітетом ДП «ОМТП» було розпочато кваліфікаційну оцінку тендерної пропозиції. За результатами кваліфікаційної оцінки ТОВ «ГПЛ» було дискваліфіковано, про що ДП «ОМТП» повідомило 12.12.2016р. о 17год. 24хв. шляхом завантаження на сайт електронного майданчика Протоколу розгляду тендерних пропозицій №88 від 12.12.2016р. та Інформації про відхилення тендерної пропозиції.
Причинами відхилення пропозиції ТОВ «ГПЛ» Протоколом визначено:
1. В порушення ч. 1 п. 2 Додатку 2 до ТД відсутня Довідка, яка повинна бути складена у довільній формі, за підписом Учасника, яка містить відомості про підприємство-Учасника.
2. В порушення п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлено, що документи у складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі подаються (завантажуються) у сканованому виді та повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка), а також відбиток печатки (за наявності печатки) Учасника* за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями; проект договору не містить підпису та печатки Учасника, крім останньої сторінки.
3. В порушення п. 10 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції не надано документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля; а саме довідку у довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт),що є предметом закупівлі.
4. В порушення п. 10 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції не надано документи щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля; а саме довідку у довільній формі за підписом Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт),що є предметом закупівлі.
5. В порушення п. 2 Розділу 3 ТД строк дії наданої електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) складає менш ніж 91 дні з дати розкриття тендерних пропозицій.
ТОВ «ГПЛ» має обґрунтовані заперечення щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції, а саме по пунктам:
1. Довідка, яка повинна бути складена у довільній формі, за підписом Учасника, яка містить відомості про підприємство-Учасника була надана ТОВ «ГПЛ» у складі тендерної пропозиції Згідно ч. 1 п. 2 Додатку 2 до ТД. (Довідка №б/н від 01.12.2016р.,у складі файлу: «Кваліфікаційна частина (зг.Дод.1, Дод.2).pdf», до Скарги додається).
2. Те, що Проект договору не містить підпису та печатки Учасника, крім останньої сторінки, Згідно п. 1 Розділу 3 ТД, просимо вважати формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. (Проект договору з відбитками печатки і підписами на кожній сторінці додається.).
3. Згідно п. 10 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГПЛ» була надана Довідка у довільній формі, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт),що є предметом закупівлі. (Довідка №б/н від 01.12.2016р.,у складі файлу: «Кваліфікаційна частина (зг.Дод.1, Дод.2).pdf», до Скарги додається.)
Крім того, повідомляємо, що ТОВ «ГПЛ» має ліцензію на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами відпрацьованих нафтопродуктів, не придатних для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) – збирання, перевезення, зберігання утилізація. (Копія ліцензії додається.).
4. Згідно п. 10 Додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГПЛ» була надана Довідка у довільній формі, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт),що є предметом закупівлі. (Довідка №б/н від 01.12.2016р.,у складі файлу: «Кваліфікаційна частина (зг.Дод.1, Дод.2).pdf», до Скарги додається.)
5. Згідно п. 2 Розділу 3 ТД строк дії наданої електронної банківської гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) складає більш ніж 91 день з дати розкриття тендерних пропозицій, а саме з 06.12.2016р. по 07.03.2017 року включно. (26 днів грудня 2016р. + 31 день січня 2017р.+28 днів лютого 2017р.+7 днів березня 2017р. = 92 дні). (Текст електронної банківської гарантії додається).
Враховуючи вищевикладене просимо визнати відхилення пропозиції ТОВ «ГПЛ» неправомірним та прийняти для подальшого розгляду.
Також просимо прийняти до уваги те, що у неправомірному відхиленні пропозиції ТОВ «ГПЛ» слід вбачати дії, що містять корупційну складову, та можуть завдати шкоду державному бюджету в розмірі 666 558,84 гривень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ГПЛ №833-1 від 12.12.2016.pdf 14.12.2016 17:16
- Відповідь на скаргу1.docx 19.12.2016 12:34
- від 19.12.2016 № 2170.pdf 19.12.2016 21:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2016 17:17
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.12.2016 21:29
Вимога
Відхилено
Дискримінація учасників
Номер:
5a0c0b9f6991499fa0904c095bacb1fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001342-a.a3
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Голова тендерного комітету Пане Мясковський,
У п. 6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» щодо фізичних характиристики олив:
• густина
• кінематична в'язкість
• індекс в'язкості
• температура застигання
• температура спалаху
• лужне число,
надано не діапазон допустимих значень, що є загальноприйнятою практикою, а конкретні показники. Забезпечити такі точні значення вказаних характеристик може лише завчасно відомий виробник конкретного продукту. При цьому, незначні відхилення (наприклад, в межах +10%) показників від значень, що заявлені у тендерній документації, не мають жодного суттєвого впливу на експлуатаційні характеристики продукту, у випадку його відповідності стандартам SAE, API, ISO, DIN, що вимагаються замовником.
Отже, наведення конкретних показників перелічених характеристик є опосередкованим посиланням на конкретного виробника, що є недопустими відповідно до пп. 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Така ситуація також протирічить вимозі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискимінації учасників.
Також, зазначаємо, що 23.11.2016 Вам було надіслане аналогічне звернення. Вами надано коментар, що відповідні зміни внесено до Тендерної документації. Однак, не зрозуміло які саме зміни були внечсені і яким чином вони усунули наявні порушення.
Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом наведення діапазонів значень (що задовольняють вимогам замовника) для фізичних характеристик мастильних матеріалів.
З повагою та надією на взаєморозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповіднісь продуктів конкретному виробнику 29.11.2016 10:25
- TDS Mol Marine SAE 30 29.11.2016 10:25
- Mol Marine 15 SAE 40.pdf 29.11.2016 10:25
Дата подачі:
26.11.2016 15:35
Вирішення:
Тендерним комітетом ДП “Одеський порт” 28.11.2016, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі за текстом – Закон), розглянуто звернення Учасника торгів від 26.11.2016 15:35 у електронній системі закупівель.
По суті запиту надаємо наступні роз’яснення:
Розглянувши скаргу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що Замовником встановлені технічні характеристики предмету закупівлі, які оптимально відповідають параметрам, необхідним для забезпечення якісної та довготривалої роботи машин, механізмів та обладнання ДП «Одеський порт».
Разом із цим, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником передбачено можливість надання еквіваленту того чи іншого товару.
Враховуючи наведене, встановлені замовником технічні параметри предмету закупівлі не містять посилань на будь-якого конкретного виробника. При цьому, учасники торгів можуть пропонувати товари будь-якого виробництва, що відповідають встановленим Замовником вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД
Номер:
05abe02d825549fba63a4af2d0b04beb
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001342-a.b2
Назва:
Внесення змін до ТД
Вимога:
1. У додатку 3 до ТД (проект договору на закупівлю), у розділі 5 п. 5.1 сказано: " Порядок заявки, приймання, передачі Товару викладено у Додатку № 2 до цього договору." По факту проект Додатку № 2 до проекту договору на закупівлю відсутній у складі тендерної документації замовника. Просимо внести зміни до документації, виклавши додаток № 2 у її складі.
2. Просимо надати роз'яснення стосовно додатку 3, розділ 5, п. 5.3, а саме: за якими стандартами повинні бути проведені лабораторні дослідження, тому що в технічних характеристиках предмета закупівлі є посилання на ASTM, а сертифіковані лабораторії на України виконують лабораторні дослідження згідно ДСТУ або ГОСТ. Це різні методи випробувань. Ця інформація необхідна для виконання вимог додатку 3, розділ 5, п. 5.3 "...Вартість проведення досліджень мастильних матеріалів повинна бути врахована в суму тендерної пропозіції." та надання коректної тендерної пропозиції.
3. Згідно ТД розділ 2, п. 6: "5. Технічні описи виробника на підтвердження стандартів якості, специфікацій, схвалень виробників та типових характеристик за кожною позицією найменування товарів специфікації документації, які співпадають з актуальними технічними описами виробників з офіційних джерел;" Просиом надати роз'яснення, яким саме чином потрібно підтвердити, що ця інформація надана з офіційних джерел та є актуальною, а не взята з будь-яких інших джерел або внести зміни до ТД, які унеможливлюють дискримінацію Учасника.
4. Просимо Вас внести зміни до ТД стосовно технічних, якісних показників предмету закупівлі. У стовпчику № 3 («Стандарт якості (якщо це передбачено), класифікація
(специфікації та схвалення) та типові характеристики*»), вказані вибіркові показники предмету закупівлі, по яким не можливо сказати, продукція запропонована учасником є гіршою або кращою. Також, згідно розділу 2 п. 6: "...Примітки:
Оливи закуповуються згідно до паспортних даних та карт змазування виробників техніки, а саме: техніки портового флоту, легкового парку автобази порту, портальних кранів, вантажної техніки та обладнання інших підрозділів." Якісні показники олив та мастил у паспорті якості вказуються конкретні на кожну партію виробленого товару, тому вони будуть відрізнятися між собою, якщо це один й той самий продукт та виробник. Тому кожен виробник олив та мастил вказує: "Зазначені значення показників є типовими для результатів, що лежать в межах нормальних виробничих допусків, але не є складовою частиною специфікації або норм". Коректно було бі вказано межі в яких потрібні показники олив та мастил. В картах виробників техніки вказуються назви виробників олив та мастил, або межі показників мастильних матеріалів, яки повинні мати оливи та мастила. У зв'язку з цим, просимо Вас внести зміни до ТД стосовно технічних та якісних показників предмету закупівлі згідно карт змазування виробників техніки та вказати межи загальних показників мастильних матеріалів, які також вказані у додатку 3, розділ 5, п. 5.3.
Пов'язані документи:
Замовник
- Учаснику тендеру 1.docx 25.11.2016 16:02
Дата подачі:
23.11.2016 14:16
Вирішення:
Тендерним комітетом ДП “Одеський порт” 25.11.2016, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі за текстом – Закон), розглянуто звернення Учаснику торгів від 23.11.16 14:16.
По суті п.1,4 запиту Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
По суті п.2,3 запиту надаємо наступні роз’яснення:
-Згідно істотних умов проекту договору Учасником/Постачальником надаються послуги щодо проведення досліджень мастильних матеріалів за вимогою Замовника, які повинні бути проведені за стандартами виробників мастильних матеріалів запропонованих учасником. Замовник не володіє інформацією щодо виконання аналізів мастильних матеріалів за методами ASTM, ISO, DIN тощо, сертифікованими лабораторіями в Україні, тому не вимагає конкретного територіального розташування цих лабораторій в Україні або за її межами.
-Учасником надається достовірна інформація у вигляді актуальних технічних описів виробника на підтвердження стандартів якості, специфікацій, схвалень виробників та типових характеристик за кожною позицією найменування товарів специфікації документації, які співпадають з актуальними технічними описами виробників з офіційних джерел (интернет-портали виробників мастильних матеріалів або онлайн-реєстри класифікаційних товариств мастильних матеріалів).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Роз'яснення
Номер:
f56a45de67a74a83bac379b0602800a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001342-a.a1
Назва:
Роз'яснення
Вимога:
Керуючись ч.1 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.1 р.2 Тендерної документації ДП "Одеський морський торговельний порт", затвердженої 21.11.2016р. (протокол № 82), просимо надати роз'яснення щодо п.6 р.3 вищезазначеної Тендерної документації, а саме:
Одним із документів, що вимагається Замовником є: "Копія лабораторного аналізу оливи або мастила на фірмовому бланку, з відповідним висновком або коментарями щодо використання в механізмах, на предмет підтвердження виконання послуг з лабораторних досліджень показників мастильних матеріалів" (п.7).
На підставі вищевикладеного, просимо надати роз'яснення: чи має бути надана копія лабораторного аналізу в довільній формі (або за визначеною формою) і чи має бути надана копія лабораторного аналізу саме запропонованованого (их) Учасником мастила (мастильних) матеріалів?
Пов'язані документи:
Замовник
- Учаснику Тендеру.docx 25.11.2016 16:01
Дата подачі:
22.11.2016 18:20
Вирішення:
Тендерним комітетом ДП “Одеський порт” 25.11.2016, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі за текстом – Закон), розглянуто звернення Учасника торгів від 22.11.16 18:20.
По суті запиту надаємо наступні роз’яснення:
Учасник повинен надати документальне підтвердження на предмет виконання послуг з лабораторних досліджень показників аналогічних мастильних матеріалів, згідно істотних умов проекту договору (Додаток 3, п.5.3). Форма документа не регламентується Замовником. Замовником внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено