• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Бориса Гаріна, 68-А

Згідно оголошення, що додається

Торги не відбулися

682 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2020 16:04 - 14.02.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: a88cc211b0214b488294d2d55e605912
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-004093-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога прікріплена у сканованому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення при визначені Переможця повідомляємо. По даній закупівлі ще не визнано жодного Учасника Переможцем. Враховуючи викладене вище, Замовником прийнято рішення та Вашу вимогу відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції Скаржника

Номер: e2be8d02f5274f279fb3a215eadeed16
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-004093-b.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції Скаржника
Вимога:
Ознайомившись із мотиваційною частиною рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Скаржник не погоджується із рішенням, оскільки: В п.5 Додатку № 3 до Оголошення зазначено, що Учасники повинні надати «Документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору». По перше, Замовником жодним чином в Оголошенні не зазначено яким чином він має документально підтвердити Довідку, не роз`яснино, що він має на увазі під словосполучення документально підтверджена довідка, чи то підтвердження справжності довідки, чи право уповноваженої особи на підписання довідки, чи право володіння або розпоряджання на обладнання, на все обладнання чи його частину та таке інше. По друге в цьому ж пункті Оголошення, міститься одна єдина чітко визначена вимога, що учасники мають надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнанн (власного чи орендованого) для виконання умов договору. Дана вимога виконана Скаржником у повному обс`язі, тобто ним чітко зазначено, яке саме обладнання та в якій кількості (відповідно до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку) ним буде використано, а також зазначено правові підстави користування обладнанням. Замовник в Оголошенні про закупівлю мав би чітко зазначити, які саме документи мають надати учасника для підтвердження своєї кваліфікаційної відповідності вимогам замовника, а Учасники відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 не зобов`язані надавати документи, що не вимагаються Замовником, відсутність документів що не вимагалися Замовником не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, а тим паче Учасники не повинні читати чи передбачати думки, що саме мав на увазі Замовник. Маємо зазначити, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином на підставі вищевикладеного, робимо висновку, що Скаржник надав всі документи, що вимагалися п. 5 Додатку № 3 до Оголошення, а отже його дискваліфікація є неправомірною та такою, що порушує законні права та інтереси Учасника. Тому на підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, провести повторну перевірку нашої пропозиції та визнати наше підприємство переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник керується в своїй діяльності Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з чинним законодавством Замовник самостійно визначає перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Кожен Учасник має змогу на етапі «Період уточнень» звернутися до Замовника з питаннями, уточненнями щодо тендерної документації, кваліфікаційних критеріїв та технічних вимог або надіслати вимоги щодо усунення на його думку, порушень умов документації. Нерозуміння Учасником кваліфікаційних критеріїв або трактування їх на свій розсуд не дає йому право не надавати документально підтвердженої інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю або надавати частково
Статус вимоги: Не задоволено