• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 377 за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі,6 (ДК 021:2015 50700000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій).

Поточний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО № 377 за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі,6 (ДК 021:2015 50700000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) згідно документації.

Завершена

199 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2020 14:23 - 17.02.2020 09:00
Вимога
Відхилено

ТОВ «Рітейлбуд» вимагає: 1. Скасувати рішення протоколу про визначення переможцем ФОП «Задорожний Валентин Олексійович», в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям; 2. Ознайомити всіх членів тендерного комітету Замовника з вимогою ТОВ Рітейлбуд №154 від 12.03.2020 та надати в установлений строк відповідні роз’яснення; 3. Надати протокол засідання Комітету Замовника по даній закупівлі підписаний усіма членами тендерного комітету.

Номер: 9d42f1932d7b4c16bf2bf02a8121dfeb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-002790-b.c2
Назва: ТОВ «Рітейлбуд» вимагає: 1. Скасувати рішення протоколу про визначення переможцем ФОП «Задорожний Валентин Олексійович», в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям; 2. Ознайомити всіх членів тендерного комітету Замовника з вимогою ТОВ Рітейлбуд №154 від 12.03.2020 та надати в установлений строк відповідні роз’яснення; 3. Надати протокол засідання Комітету Замовника по даній закупівлі підписаний усіма членами тендерного комітету.
Вимога:
Вимога про скасування рішення протоколу (засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 11.03.2020р). ТОВ «Рітейлбуд» вимагає скасувати рішення протоколу про визначення переможцем ФОП «Задорожний Валентин Олексійович», в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції учасника ФОП «Задорожний Валентин Олексійович», вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Учасник повинен був надати, але не надав в складі своєї пропозиції Копію ліцензії на виконання відповідних робіт (у разі її необхідності згідно з законодавством). Згідно Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі -Закон). З дня набрання чинності цим Законом об'єкти будівництва (крім об'єктів будівництва, які є комплексами, тобто складаються з декількох будинків, будівель, споруд, кожний з яких має власний клас наслідків ): III та IV категорій складності належать відповідно до об'єктів з середніми (СС2) наслідками; V категорії складності належать відповідно до об'єктів із значними (ССЗ) наслідками. З набуттям чинності Закону відбулось розширення сфери ліцензування виду господарської діяльності і, починаючи з 10.06.2017, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками. Крім того, пунктом 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), встановлено, що господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Цей перелік теж затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 (далі - Перелік видів робіт). Норма щодо визначення Кабінетом Міністрів України Переліку видів робіт також встановлена положеннями статей 2, 8, 9 Закону України «Про основи містобудування». Відповідно до Закону про ліцензування, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Частиною другою статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі – Порядок ліцензування), визначається Кабінетом Міністрів України. Зазначений Порядок ліцензування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 (із змінами). На виконання Закону про ліцензування постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками (далі - Ліцензійні умови) та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню (далі - Перелік видів робіт). При цьому зазначеним Переліком видів робіт окремо не передбачені роботи із встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо. Разом з цим такі роботи можуть бути технологічною складовою або виконуватися відповідно до проектної документації у складі робіт, які підлягають ліцензуванню. Тобто у разі, якщо проектом будівництва об'єкта (реконструкції, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) передбачено встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо, і такий об'єкт віднесено до об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми або значними наслідками, суб'єкт господарювання, який виконує зазначені роботи, має отримати ліцензію згідно з відповідним розділом Переліку видів робіт - «1.00.00. Будівельні та монтажні роботи загального призначення» або «2.00.00. Будівництво об'єктів інженерної інфраструктури». Таким чином, згідно переліку видів робіт , а також умов даної закупівлі наявність ліцензії обов’язково, оскільки поточний ремонт виконується в дошкільному навчальному закладі, об’єкту за класом наслідків(відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності. Отже норми чинного законодавства України на яку посилається учасник ФОП «Задорожний Валентин Олексійович» не існує. Вважаємо, що вищенаведені данні були та є підставою для дискваліфікації ФОП «Задорожний Валентин Олексійович». Проте, Замовник-Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації в особі секретаря Тендерного комітету Філіц Людмила Олегівна, незважаючи на відсутність виконання Учасником закупівлі вимоги щодо наявності ліцензії, в супереч Закону України про Ліцензування та Закону про Публічні закупівлі вирішив визнати ФОП «Задорожний Валентин Олексійович» переможцем закупівлі попередньо дискваліфікував учасника Закупівлі ПП "РЕІР ДИЗАЙН" за неповні данні в довідці про наявність виконання аналогічних договорів, а саме не зазначив суму виконаних договорів. Вважаємо такі дії з боку Замовника необ’єктивними, з ознакою корупційної складової між замовником та «своїм підрядником». ТОВ «Рітейлбуд» вимагає: 1. Скасувати рішення протоколу про визначення переможцем ФОП «Задорожний Валентин Олексійович», в зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям; 2. Ознайомити всіх членів тендерного комітету Замовника з вимогою ТОВ Рітейлбуд №154 від 12.03.2020 та надати в установлений строк відповідні роз’яснення; 3. Надати протокол засідання Комітету Замовника по даній закупівлі підписаний усіма членами тендерного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Керуючись Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Настанови щодо застосування будівельних норм участині віднесення об’єктів будівництва до категорій складності», «Закону України від 17 січня 2017 року № 1817-VIII. При проведенні поточного ремонту внутрішніх приміщень ЗДО № 377 за адресою: м. Київ, вул. Шота Руставелі,6 освітній процес буде призупинено, заклад не працюватиме, роботи буде здійснено без учасників навчально-виховного процесу, що періодично та постійно перебувають на об’єкті. Прийнято залишити в силі рішення протоколу засідання Комітету Замовника про визначення переможцем ФОП «Задорожний Валентин Олексійович» від 11.03.2020р., в зв’язку з відповідністю кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Можлива корупційна складова в тендерних закупівлях :UA-2020-02-11-002790-b та UA-2020-02-11-002699-b.

Номер: 53fde76bd61b435d9601d23f303e94cc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-002790-b.c1
Назва: Можлива корупційна складова в тендерних закупівлях :UA-2020-02-11-002790-b та UA-2020-02-11-002699-b.
Вимога:
Згідно технічної документації потрібно здійнити огляд обєкту. Замовник вказав номер телефону. Згідно нього телефонували, але замовник перенаправив на відділ технічного забезпечення 044-253-54-46 Олександр Михайлович. Цей номер не відповідає протягом 2х днів. Складається враження, що діє корупційна складова, що на тендер буде допущена тільки наближена до Замовника фірма.Якщо тендер відбудеться з одним учасником, або наближеним до замовникам фірмам, якщо проаналізувати тендерні закупівлі 2019р. де приймали участь одні і ті ж організації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Телефонуйте за номером 253-73-75
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні