-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Солом’янський район, вул. Єреванська, 8
Згідно оголошення, що додається
Завершена
945 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2020 11:40 - 14.02.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
b69afef1b27344b787fa6e984b958ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-11-001453-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Текст вимоги викладено у прікріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.02.2020 18:25
Дата подачі:
28.02.2020 18:25
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушення при визначені Переможця повідомляємо.
Іншим Учасником було надано погодження у Додатку 4 до Документації .
Також , іншим Учасником було надано довідку з поясненнями про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1, 2.
Замовником передбачено, що учасником надається документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору. На підтвердження інформації, Інший Учасник надав договір на надання послуг механізмами та автотранспорту.
Зведений кошторисний розрахунок – документ, що складається з узагальнених кошторисних показників. В нього входять всі витрати, саме зведений кошторис регулює фінансові стосунки між Замовником і виконавцем робіт. Він є невід’ємною частиною договору, який підписаний сертифікованим інженером - проектувальником.
Враховуючи викладене вище, Замовником прийнято рішення та Вашу вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.03.2020 15:38
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції Скаржника
Номер:
fc61a080395e41a182449dc8b13db77e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-11-001453-b.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про відхиленнятендерної пропозиції Скаржника
Вимога:
Ознайомившись із мотиваційною частиною рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Скаржник не погоджується із рішенням, оскільки:
В п.5 Додатку № 3 до Оголошення зазначено, що Учасники повинні надати «Документально підтверджена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання (власного чи орендованого) для виконання умов договору».
По перше, Замовником жодним чином в Оголошенні не зазначено яким чином він має документально підтвердити Довідку, не роз`яснино, що він має на увазі під словосполучення документально підтверджена довідка, чи то підтвердження справжності довідки, чи право уповноваженої особи на підписання довідки, чи право володіння або розпоряджання на обладнання, на все обладнання чи його частину та таке інше.
По друге в цьому ж пункті Оголошення, міститься одна єдина чітко визначена вимога, що учасники мають надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнанн (власного чи орендованого) для виконання умов договору.
Дана вимога виконана Скаржником у повному обс`язі, тобто ним чітко зазначено, яке саме обладнання та в якій кількості (відповідно до Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку) ним буде використано, а також зазначено правові підстави користування обладнанням.
Замовник в Оголошенні про закупівлю мав би чітко зазначити, які саме документи мають надати учасника для підтвердження своєї кваліфікаційної відповідності вимогам замовника, а Учасники відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 не зобов`язані надавати документи, що не вимагаються Замовником, відсутність документів що не вимагалися Замовником не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, а тим паче Учасники не повинні читати чи передбачати думки, що саме мав на увазі Замовник.
Маємо зазначити, що відповідно до абз. 3 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципи здійснення державних закупівель, що встановлено ст. 3 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Таким чином на підставі вищевикладеного, робимо висновку, що Скаржник надав всі документи, що вимагалися п. 5 Додатку № 3 до Оголошення, а отже його дискваліфікація є неправомірною та такою, що порушує законні права та інтереси Учасника.
Тому на підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, провести повторну перевірку нашої пропозиції та визнати наше підприємство переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 18:14
Вирішення:
Замовник керується в своїй діяльності Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно з чинним законодавством Замовник самостійно визначає перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Кожен Учасник має змогу на етапі «Період уточнень» звернутися до Замовника з питаннями, уточненнями щодо тендерної документації, кваліфікаційних критеріїв та технічних вимог або надіслати вимоги щодо усунення на його думку, порушень умов документації.
Нерозуміння Учасником кваліфікаційних критеріїв або трактування їх на свій розсуд не дає йому право не надавати документально підтвердженої інформації про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю або надавати частково.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.03.2020 14:10