-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги спостереження та технічного обслуговування пожежної сигналізації
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2020 11:22 - 14.02.2020 11:27
Вимога
Вирішена
неправомірне відхилення пропозиції ПП "ОХОРОНА-004"
Номер:
30fca5993ca04c50b9bd1066fd9b63af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-11-000356-c.b2
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції ПП "ОХОРОНА-004"
Вимога:
Шановний Замовнику! А тепер ми надамо спростування на кожен Ваш пункт Протоколу відхилення!
По-перше, в складі пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" наявні документи, що підтверджують повноваження права підпису директора. Завантажений документ так і називається "повноваження директора".
По-друге, в складі пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" наявні аналогічні договори та акти до них. Завантажений документ так і називається "аналогічні договори та акти" (і містить в собі 26 сторінок цього файлу).
По-третє, підтвердження щодо наявності офісу також надано в складі пропозиції. Надано договір оренди приміщення, в якому Ви можете побачити підтвердження, що є п. 9.4 Договору, який підтверджує можливість пролонгації договору на той самий строк. і відповідно надано лист-пояснення з посиланням на цей пункт. Яке ще підтвердження потрібно було надати? Вами не було вказано конкретний перелік документів, що саме буде підтвердженням, а що ні.
Тепер перейдемо до Вашої неможливості з нами зв'язатися....Дана інформація є необгрунтованою та такою, що не може бути взята за константу. Тому що, у нас такої інформації немає що Ви нам телефонували і не змогли дозвонитися. Ви говорите, що теелфонували, а ми говоримо, що такого не було. Також, Вами було надіслано повідомлення на нашу електронну адресу з проханням надати додаткові документи (які, до речі , і так надані нами в складі пропозиції!) і вцьому ж листі Ви зазначили, що чекаєте ці документи сьогодні. У нас питання...а що сьогоднішній день вже закінчився? Чому Ви нас дискваліфікували? Причина - тому що ми після надісланого листа не звязалися з вами? А що нам потрібно було обовязково зателефонувати і сказати, що ми отримали вашого листа, повідомити вас про це? Чи що потрібно було зробити? Прикріпимо тут лист!
Також, хочемо звернути Вашу увагу на те, що згадуючи та посилаючись в своєму протоколі на інформацію у системі "Київаудит", Ви наносите нашій компанії шкоду, а саме діловій репутації. І зауважимо, що дані вимоги та інформація оскаржувалися в АМКУ, де було доведено, що даний сайт та дана інформація не може братися за основу та правду. Внесення Контрагентом Учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб’єктивною думкою конкретного суб’єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як суб’єктивна думка не має юридичної сили і є суб’єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення Учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з’являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розгадали справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг. Тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника.
Тому, якщо Ви маєте право (НЕОБГРУНТОВАНО) наносити нашій компанії шкоду в частині заплямування нашої діяльності та імені, значить і ми маємо право скаржитися на вас, як на Замовника, який упереджено відноситься до учасників і маємо право звертатися в усі контролюючі органи, яким Ви підпорядковуєтеся з проханням звернути увагу на ваші дії та методику прийняття рішень.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛИст.png 21.02.2020 16:22
Дата подачі:
21.02.2020 16:22
Вирішення:
У відповідь на ваше оскарження, інформуємо про наступне:
1. Відповідно до ст. 14, п. 13, пп. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозиції, якщо Учасник не надав забезпечення пропозиції відповідно до умов оголошення закупівлі.
2. Відповідно до ст. 16, п. 2, пп. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в оголошенні закупівлі зазначав необхідність подачі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2018-2019 рік. Вами надано документи за 2018 рік.
3. Відповідно до ст. 793 Цивільного кодексу України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Відповідно до п. 3.1 наданого Вами договору оренди приміщення, Договір діє 1 рік – до 31.12.2019 р.
В п. 9.4 наданого Договору зазначені умови розірвання та пролонгації договору оренди. Відповідно до законодавчих норм, підтверджуючим документом про наміри продовження співпраці є оформлення додаткової угоди з продовженням терміну дії договору. Таким чином, односторонній лист-пояснення Учасника не дає гарантій Замовнику про наявність приміщення для здійснення статутної діяльності.
4. Відповідно до п. 7 протоколу доручень першого заступника голови Київської міської державної адміністрації, Г.Пліса від 11.03.2016 року № 8, Замовник повинен використовувати інформацію, розміщену на сайті Київаудиту щодо недобросовісних контрагентів, в т.ч. спростовуючу. Проте це не є визначальним фактором прийняття рішень, про що було зазначено у протоколі відхилення. Замовник не має наміру необґрунтованого нанесення шкоди вашій компанії в частині заплямування діяльності. Замовник зобов`язаний виконувати доручення органу управління та є відповідальним за закупівлю якісних послуг, що обґрунтовані виконанням умов оголошення закупівлі, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
5. Замовник здійснює проведення закупівлі відповідно до ст. 5 Закону України
«Про публічні закупівлі» та здійснює аналіз пропозицій виключно у відповідності до виконання умов оголошення закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
п. 5.12 про ISO 9001:2015 в Оголошенні про закупівлю
Номер:
b460e1bdc8f84fa3857fcfac2f92bd0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-11-000356-c.a1
Назва:
п. 5.12 про ISO 9001:2015 в Оголошенні про закупівлю
Вимога:
Добрий день. Надайте будь-ласка документ або посилання на нього, який дозволяє державній організації вимагати від виконавця сертифікат ISO 9001:2015. Цей сертифікат є добровільним, а не обов'язковим. Держава має чіткий перелік необхідних для цієї діяльності документів. Вважаємо, що вимагання цього документу є неправомірним та, можливо, має якісь корисні мотиви. Вимагаємо виключити цю вимогу з умов тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2020 11:58
Вирішення:
Шановні Учасники, дякуємо що звернули увагу на данний пункт 5.12. вимог проведення закупівлі. До оголошення внесено зміни про надання документів.
Статус вимоги:
Задоволено