• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Масло вершкове для закладів дошкільної освіти м.Торецьк Донецької області.

Торги відмінено

382 080.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 11.02.2020 08:56 - 23.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 9643e6b7ab234cf08a305ced6d4ba25b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-11-000184-b.b1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі торгів Фізичну особу-підприємеця Безсчотний Ігор Вікторович із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Вищевикладене обґрунтовуємо наступним: 1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця ч.2 розділу 5 тендерної документації: витяг з реєстру платника єдиного податку виданий раніше дати виходу оголошення про ці торги. Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.» Переможцем надано Витяг з реєстру платника єдиного податку, який виданий Костянтинівською обєднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області (Торецьке відділення), тобто сторонньою установою, 22.01.2018, тобто раніше дати виходу оголошення про ці торги (стр 106, файл «50. Витяг з реєстру платників ед.податку.pdf»)., що є раніше дати виходу оголошення про ці торги. Також Переможцем надано довідку про витяг з реєстру платника єдиного податку від 24.02.2020 (стр.115, файл «56. Довідка про витяг ед.под.pdf») в якій Переможець стверджує, що витяг з реєстру платника єдиного податку видається компетентною організацією в разі змін в господарській діяльності ФОП. Але Переможець всупереч умов тендерної документації не зазначає, яким саме законодавчім актом регламентовано надання витягу з реєстру платника єдиного податку компетентною організацією лише в разі змін в господарській діяльності ФОП. (п.1 розділу 3: «У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.») Натомість, відповідно до п 299.9 ст.299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації: відсутність у довідці, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відомостей щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування – вантажника. Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації учасниками надається «Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - водіями, експедиторами транспортними та вантажниками, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою/цивільно-правовим договором)» У складі пропозиції переможця міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (стор. 80 файл «41. Довідка про наявність працівників.pdf»), але зазначена довідка не містить відомостей щодо працівника, який буде залученим до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - вантажника. Тобто, переможцем не виконано умов тендерної документації, а саме п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації: Переможцем не було підтверджено наявність двох транспортних засобів (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням). Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник торгів повинен надати: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Транспортні засоби (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини) (не менше 2-х одиниць)… До довідки додаються:- документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби.» 3.1. Переможцем ФОП Безсчотний І.В. у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор.54 файл «31. Довідка про транспортні засоби.pdf»), в якій зазначено, що Учасник має наступні транспортні засоби: 1. Автомобіль ГАЗ 33021 (спеціалізований фургон) – реєстраційний номер АН 5458 АХ 2. Автомобіль ИЖ-27175 (спеціальний фургон з холодильною установкою) – реєстраційний номер АН 0506 ЕО На підтвердження інформації, зазначеній в Довідці, на підтвердження права власності орендодавця на зазначені у довідці транспортні засоби Переможцем були надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Автомобільний транспорт ГАЗ 33021, держ.ном. АН 5458 АХ є вантажним бортовим ТЗ, про що зазначено в свідоцтві про реєстрацію ТЗ, наданого Переможцем, а саме – в графі «тип ТЗ» зазначено «вантажний бортовий», що не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням. (стор.6, стор. 72 (нумерація переможця) файл «37. Договір оренди 54-58.pdf») Вантажні бортові транспортні засоби не є спеціалізованими транспортними засобами, передбаченими для перевезення продуктів харчування. Зазначену невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації було встановлено та підтверджено Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5418-р/пк-пз від 03.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003249-b) Вищезазначеним рішенням встановлено наступне: «Скаржник зазначає, що учасником у складі Пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор), а надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - MERСEDES- BENZ без зазначення типу фургону. Таким чином, в учасника відсутній автомобільний транспорт для виконання договірних зобов'язань за закупівлею для перевезення масла. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додатком 2 Документації передбачено, зокрема, перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого, та/або орендованого автотранспорту , пристосованого для перевезення продуктів харчування, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні" та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до договору. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор); Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mersedes-Benz Sprinter 416 CDI фургон малотонажний-В, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині» Таким чином, автомобільний транспортний засіб ГАЗ 33021, держ.ном. АН 5458 АХ є вантажним бортовим ТЗ, що не відповідає умовам тендерної документації. 3.2. У складі пропозиції Переможця міститься договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 (далі - договір), який укладено між громадянином Лісовим Андрієм Анатолійовичем та ФОП Безсчотний І.В. (стор.1-4 (стор.60-63 нумерація переможця) файл «36. Договір оренди 05-06.pdf») щодо орнеди автомобіля ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО. Наданий Переможцем договір не є правовстановлюючим документом, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі укладання такого договору без нотаріального посвідчення, угода є нікчемною з моменту укладення (ст. 215 ЦК,ч.1 ст.220 ЦК, ч. 1 ст. 236 ЦК). Тобто, договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 не є підтверджуючим правовстановлюючим документом на орендований автотранспорт, бо цей договір є нікчемним, тобто неіснуючим. Тому, у Переможця відсутній правовстановлюючий документ на орендований автомобільний транспорт ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО. Таким чином, в Переможця відсутні транспортні засоби для виконання договірних зобов'язань для перевезення товарів, які є предметом закупівлі: - Автомобіль ГАЗ 33021, реєстраційний номер АН 5458 АХ (вантажний) - не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням - Автомобіль ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО., - не підтверджено правовстановлюючим документом право власності або користування цього ТЗ (наданий договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 є нікчемним) Так, виходячи з вимог тендерної документації можна стверджувати про те, що в Переможця відсутні транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини). Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович., що, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав Скаржника, який є Учасником процедури закупівлі. Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5 , частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Замовником Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл. в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове для закладів дошкільної освіти м.Торецьк Донецької області.) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-11-000184-b) 2. Зобов’язати Замовника Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл. скасувати рішення про визначення Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове для закладів дошкільної освіти м.Торецьк Донецької області.) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-11-000184-b)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.04.2020 21:28
Дата виконання рішення Замовником: 17.04.2020 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відміна торгів через неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Автор: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Юрій Вітренко +380993146172 vetrenko.up@meta.ua