-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам’яне ДГ (13-100), вугілля кам’яне ЖКО (25-80)
Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Торги відмінено
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2020 20:41 - 02.03.2020 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Номер:
ef5a81e5489d4627b8f6c24a6ea4717e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.b6
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту
Чигиринської міської ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на Відділ освіти Чигиринської міської ради від 08.04.20.pdf 08.04.2020 17:24
- Платіжне доручення від 06.04.2020.pdf 08.04.2020 17:24
- Рішення від 13.04.2020 №6944.pdf 13.04.2020 17:18
- ПРОТОКОЛ_СКАСУВАННЯ.doc 17.04.2020 11:40
- Протокол відміна.pdf 17.04.2020 11:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2020 17:25
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
881fd765cac74f66be39c86906ff6ef9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.c5
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
05.04.2020 09:47
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
05.04.2020 09:47
Вимога
Є відповідь
Запит щодо надання роз'яснень відносно відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
Номер:
4e49c46657794843bb91ed8c3049f7db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.b4
Назва:
Запит щодо надання роз'яснень відносно відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
Вимога:
30.03.2020 року тендерний комітет відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС", але в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-10-002374-a/ відсутні будь-які рішення, протоколи або інш. з цього приводу, також не зазначено жодної причини щодо не відповідності тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" умовам тендерної документації Замовника.
ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" вважає, що відхилення його тендерної пропозиції було проведено тендерним комітетом відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради з грубим порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон).
На підставі частини 3 статті 30 Закону, а саме: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель,
Просимо:
1. Надати додаткову аргументовану інформацію стосовно причини відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" та розмістити її в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-10-002374-a/.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
31.03.2020 08:56
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію: відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне: Замовником у тендерній документації відповідно до вимог ст. 16 Закону було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Умовами тендерної документації також було передбачено наступне: неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, а так само подання різних документів щодо одних і тих самих правовідносин, зміст яких не відповідає один одному, або не підтверджує інформацію, викладену згідно одного документу, аналогічній інформації згідно іншого документу, тощо, буде віднесено на ризик учасника, та тягнутиме за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону. Всупереч умовам тендерної документації у складі Вашої тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наявний документ договірного характеру, який наданий не в повному обсязі. Враховуючи вищезазначене, Ваша пропозиція була відхилена з підстав її невідповідності умовам тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
af63d00fcdd441c9a195445110acc80a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.b3
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі твердого палива за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 (вугілля кам’яне ДГ (13-100), вугілля кам’яне ЖКО (25-80)) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-02-10-002374-a).
Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затвердженою 10.02.2020 рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – Документація), вважаємо, що Замовником встановлені необґрунтовані вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію і дискримінують учасників, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Більш детально.
1. Відповідно до підпункту 5.1 п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлені такі вимоги «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення постачання вугілля протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад, придатні для експлуатації вантажні автомобілі (такі, щодо яких у встановленому чинним законодавством порядку проведено обов’язковий технічний контроль та встановлено їх придатність до експлуатації, з отриманням протоколів перевірки технічного стану, копії яких надаються у складі тендерної пропозиції) для доставки вугілля, технологічні транспортні засоби – навантажувачі, …». Вважаємо вимогу Замовника стосовно наявності в учасника декількох навантажувачів, а з тексту вимоги вбачається саме множина по відношенню до технологічних транспортних засобів – навантажувачів, необґрунтованою і дискримінаційною. Необґрунтованою вона є через те, що в торгах закуповується невеликий обсяг вугілля – 95 тон, доставка вугілля до місць розташування навчальних закладів повинна здійснюватися окремими партіями, не більше 5 тон в кожній окремій партії (п.п.6.5.4 п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації), тому одного навантажувача повністю достатньо для забезпечення виконання умов договору щодо поставки вугілля. Дискримінаційною така вимога є через те, що вона унеможливлює подати пропозицію тим учасникам, зокрема і ПП «ЛІДЕР АКТИВ», які мають лише один навантажувач. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
2. Відповідно до підпункту 5.1.1. п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації Замовник вимагає від учасників «діючий договір із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом;». Цією вимогою Замовником створюються переваги для учасників, які користуються залізничним транспортом на підставі договорів із залізницею. Вимогу Замовника вважаємо дискримінаційною, такою, що унеможливлюють подати пропозицію тим учасникам, які не здійснюють перевезення вугілля залізничним транспортом, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». ПП «ЛІДЕР АКТИВ» для доставки вугілля (від виробника до складу, від складу до покупця, іноді – від виробника до покупця напряму) використовує лише автомобільний транспорт та не має договорів із залізницею, бо в цьому немає потреби. Кожний постачальник самостійно вирішує питання доставки товару до покупця, зокрема – яким саме видом транспорту вигідніше цю доставку робити. Доцільність у використанні залізничного транспорту з місткістю вагонів близько 70 тон для доставки вугілля Замовнику дрібними маленькими партіями (не більше 5 тон – з вимог Документації) взагалі відсутня, тому і підґрунтя у встановленні такої вимоги немає. З метою усунення дискримінаційних вимог Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
3. Замовником в підпункті 6.6.1 п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлена вимога «Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання як виробника кожного найменування вугілля кам’яного (який відповідно визначається таким згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, копія якого надається у складі тендерної пропозиції) шляхом подання таким учасником у складі тендерної пропозиції копій діючих документів дозвільного характеру, що згідно чинного законодавства підтверджують право виробника провадити відповідну діяльність щодо виробництва (видобутку, збагачення, тощо) вугілля.», відповідно до якої вимагаються документи дозвільного характеру виробників вугілля, яку вважаємо дискримінаційною. Цією вимогою Замовником створюються переваги для учасників – виробників вугілля, які мають документи дозвільного характеру і в змозі їх подати у складі пропозиції. Ті учасники, зокрема і ПП «ЛІДЕР АКТИВ», які не є виробниками вугілля та/або не закуповують вугілля у виробників, залежать від згоди, бажання та умов або не згоди виробників – власників документів, надати такі документи для використання. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не є виробником вугілля, проте співпрацює з виробником, який не згоден надавати власні документи дозвільного характеру для оприлюднення їх в електронній системі закупівель, примусити його це зробити – не в праві для нас. Вимога Замовника, виконання якої знаходиться в прямій залежності від рішень і дій третіх осіб, створює перепони та унеможливлює ПП «ЛІДЕР АКТИВ» подати пропозицію у відповідності до вимог Документації. Крім того, слід зазначити, що дана вимога жодним чином не підтверджує якісні та технічні характеристики товару (вугілля), кваліфікацію учасника чи його спроможність поставити товар. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
4. Замовник для документального підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вимагає згідно з підпунктом 6.7 п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації копії чинних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідні марки вугілля. При цьому, з вимог Документації вбачається, що такі сертифікати повинні бути видані на суб’єкта господарювання зі статусом виробника вугілля – «Для цілей тлумачення даного пункту виробником вважатиметься суб’єкт господарювання, на ім’я якого виданий сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідне найменування вугілля, та копія якого згідно вимог цієї тендерної документації надається учасником у складі тендерної пропозиції.» (підпункт 6.6 п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації) та «Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання як виробника кожного найменування вугілля кам’яного (який відповідно визначається таким згідно сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, копія якого надається у складі тендерної пропозиції)…» ( підпункт 6.6.1 п.6 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації). Вважаємо вимоги щодо надання сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідні марки вугілля, виданих саме на виробника вугілля, дискримінаційними. По-перше, згідно з національним стандартом України – ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146), сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля є обов’язковим документом під час укладання договорів на постачання вугілля кам’яного для побутових потреб, проте те, що сертифікат повинен бути оформлений саме виробником, видобувачем чи покупцем ДСТУ 7146 не встановлює, тобто дослівно з п.7.10 ДСТУ 7146 «Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик…». По-друге, не всі виробники вугілля надають згоду на використання власного сертифікату, а деякі їх взагалі не мають, і це є перешкодою як для перепродажу постачальником вугілля, так і для участі у торгах. Така ситуація підштовхує постачальників (власників вугілля) самім отримувати сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на власне ім’я для подальшого продажу вугілля, тим більше, що ДСТУ 7146 це не забороняє. Листом ВП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут по збагаченню та брикетуванню вугілля» ДП «НТЦ «Вуглеінновація», який уповноважений на проведення досліджень вугілля кам’яного і видачу сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (копія листа додається до скарги), підтверджує право як виробників, так і постачальників (власників вугілля) на отримання таких сертифікатів. За таких обставин, вимоги Замовника дискримінують тих учасників, які мають сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на відповідні марки вугілля, видані(оформлені) не на виробника, а на постачальника – власника вугілля, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Виробник, у якого ПП «ЛІДЕР АКТИВ» здійснював закупівлю (і планує здійснювати в подальшому) необхідного для Замовника вугілля, не надає згоди на використання власних сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик і примусити його це зробити не в повноваженнях ПП «ЛІДЕР АКТИВ», та навіть маючи власні сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик, вимоги Замовника унеможливлюють ПП «ЛІДЕР АКТИВ»» подати свою пропозицію у відповідності до вимог Документації. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в частині надання можливості подати сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне, виданих не тільки на виробників, а і на постачальників вугілля.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі.PDF 18.02.2020 17:23
- платіжне доручення.PDF 18.02.2020 17:23
- рішення від 20.02.2020№3274+лист замовнику.pdf 20.02.2020 19:01
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 18.02.2020 № UA-2020-02-10-002374-a.b3.pdf 05.03.2020 11:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020№4497.pdf 11.03.2020 18:25
- рішення від 10.03.2020№4497.pdf 13.03.2020 21:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2020 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.03.2020 21:22
Вимога
Відхилено
Вимога щодо зазначення реквізитів замовника
Номер:
0aa8f290db994d4c84eb8dee53ef8714
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.c2
Назва:
Вимога щодо зазначення реквізитів замовника
Вимога:
В Документації наявна вимога щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції заповненого проекту договору у відповідності до додатку 2 цієї документації (в тому числі з реквізитами Сторін), із збереженням змісту такого додатку, та згідно умов, передбачених згідно цієї тендерної документації.
Але в Документації ніде не зазначений ПІП та посада підписанта договору з боку Замовника та не зазначені банківські реквізити Замовника.
Вимагаємо щоб Замовник внес зміни до Документації та зазначив в проекті договору всі дані зі сторони Замовника торгів необхідні для укладання договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 13:03
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення замовник надає наступну інформацію: тендерною документацією не встановлено окремих вимог до зазначення реквізитів, а так само не встановлено вичерпного переліку реквізитів, які мають бути зазначені в проекті договору. Враховуючи, що замовник – бюджетна організація, інформація про реквізити замовника, в тому числі про підписанта договору з боку замовника знаходиться у вільному доступі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання діючого договору із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом
Номер:
222b41e3b67f4e9db87092f371357655
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002374-a.c1
Назва:
Щодо надання діючого договору із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом
Вимога:
В Документації наявна вимога щодо надання діючого договору із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом. Повідомляємо, що наше підприємство, як потенційний учасник торгів, не планує користуватися послугами залізниці під час поставки вугілля на адресу Замовника торгів, а тому не має діючого договору із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом. Наше підприємство планує здійснювати постачання вугілля виключно за допомогою вантажних автомобілів безпосередньо від виробника до Замовника торгів. Тому вимагаємо Вас вилучити з Документації дану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2020 11:37
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення замовник надає наступну інформацію: тендерна документація розроблена замовником з урахуванням принципів здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінація учасників. Постачання вугілля може бути здійснене постачальником з будь-якої точки України, в тому числі із залученням послуг залізничного транспорту. Вимога щодо надання учасником діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" дасть можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі в частині законного походження вугілля та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство. У випадку перевезення вантажним автотранспортом, Замовник не зможе пересвідчитися в тому, що учасник закуповує саме «законне» вугілля. Крім того, перевезення залізничним транспортом зменшує витрати на транспортування вугілля порівняно з авто транспортом, що впливає на формування вартості вугілля. До того ж, Вами не підтверджено неможливості укладення договору із залізницею щодо надання послуг, пов’язаних з перевезенням вантажів залізничним транспортом.
Статус вимоги:
Відхилено