-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
55510000-8 Послуги їдалень(Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)
Торги відмінено
247 104.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 235.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 235.52 UAH
Період оскарження:
10.02.2020 19:45 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( на рішення Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про відхилення пропозиції учасника відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Номер:
f3de87cdacec4c309b102d2bcdc96715
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002354-a.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( на рішення Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про відхилення пропозиції учасника відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
КІЦАК ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
(РНОКПП-3160518522, E-mail:7667muz@gmail.com, тел. 0971687667
№1 від 12 березня 2020 року
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з рогляду скарг про порушення законодавства
у сфері державних закупівель
________________________________________
Вул. Митрополита В.Липківського, 45 м.Київ,03035
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа-підприємець Кіцак Юлія Володимирівна
46003, Тернопільська обл., м.Тернопіль, вул.Березова, будинок 4, квартира 2Д
ЄДРПОУ 3160518522
E-mail: 7667muz@gmail.com
телефон (097)1687667
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються
Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області
код ЄДРПОУ 14039974
46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Винниченка, 2
електронна пошта: school16ter@yandex.ua
телефон: 380352436069
Закупівля
ID: UA-2020-02-10-002354-a
1 послуга:
ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( на
рішення Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області про відхилення пропозиції учасника відповідно до ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Підставою для подання скарги є:
Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області №15 ПЇ від 04 березня 2020 року (далі по тексту – Протокол від 04.03.2020 р., оскаржуване Рішення) про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кіцак Юлії Володимирівни.
Обґрунтування:
10 лютого 2020 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
04 березня 2020 року Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020р. №15 ПЇ у відповідності до якого тендерну пропозицію ФОП Кіцак Юлії Володимирівни було відхилено.
Вважаємо, що Замовник помилково прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кіцак Юлії Володимирівни, оскільки тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а тому рішення Замовника про відхилення підлягає скасуванню.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону відхилив пропозицію учасника, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кіцак Юлії Володимирівни підлягає відхиленню виходячи з наступного.
Ознайомившись з Рішенням про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кіцак Юлії Володимирівни, вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки, тендерна пропозиція ФОП Кіцак Юлії Володимирівни повністю відповідає вимогам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
По-перше:
Відповідно до пункту 4 Додатку 2 тендерної документації "Перелік документів які учасник процедури повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним та іншим критеріям", про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив, що учасники зобов'язані в своїй тендерній пропозиції подати:
- 4.1. Довідка по формі, що наведена у додатку 4.
- 4.2. На підтвердження інформації вказаній у довідці Учасник надає копії трудових книжок та/або цивільно-правових договорів щодо працівників, про яких містяться відомості у довідці (достатньо копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 з наявністю штампу (запису) «допущено до роботи».
Замовником у рішенні про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Кіцак Юлії Володимирівни (Протокол №15Ї від 04 березня 2020 року) зазначено, що цивільно-правові договори з працівниками ФОП Кіцак Ю.В. не містять встановленого строку дії, тим самим нібито не підтвердивши наявність працівників для надання послуг з організації харчування учнів пільгових категорій до 31.12.2020 року.
Вважаємо що така підстава є неправомірною. Згідно ст.901 Цивільного кодексу України: "За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором".
Оскільки цивільно-правовий договір оформлюється на строк, за який фізособа має надати результат своєї роботи (тобто надати послугу чи виконати роботу, передбачену умовами договору). Укладені цивільно-правові договори з працівниками ФОП Кіцак Ю.В. містять пункт "6.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до моменту виконання СТРОНАМИ своїх обов'язків". Тобто, дія договорів буде охоплювати весь строк надання послуг із Замовником Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області. На підтвердження цього учасником ФОП Кіцак Ю.В. було подано документ в тендерній пропозиції "Лист-згода з умовами договору.jpg", який підтверджує ознайомлення з проектом договору та гарантію на виконання своїх зобов'язань у разі підписання договору на основі зазначеного проекту договір. Вказаним листом ФОП Кіцак Ю.В. підтвердила, що цивільно-правові договори укладені із найманими працівниками будуть діяти протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Більше того, ФОП Кіцак Ю.В. було оформлено трудові договори із вказаними працівниками, ще до моменту укладання договору із Замовником процедури закупівлі (скан-копії додаються: Трудові договора; Трудові книжки).
Замовник у Протоколі №15 ПЇ від 04 березня 2020 року вказав, що учасник ФОП Кіцак Ю.В. не підтвердила наявність у працівників необхідних знань та досвіду необхідних для надання послуг, вказавши, що підтверджуючими документами можуть слугувати: скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів, трудових книжок, наказів про прийняття/переведення на посаду.
Вважаємо що відхилення з таких підстав є повністю незаконним та необгрунтованим, оскільки встановлена Замовником вимога згідно пункту 4.2. додатку 2 до тендерної документації:
- 4.2. На підтвердження інформації вказаній у довідці Учасник надає копії трудових книжок та/або цивільно-правових договорів щодо працівників, про яких містяться відомості у довідці (достатньо копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Копії особових медичних книжок працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 з наявністю штампу (запису) «допущено до роботи».
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника в частині підтвердження в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі, не містить вимоги про надання будь-яких додаткових документів за які тендерна пропозиція ФОП Кіцак Ю.В. була відхилена.
ФОП Кіцак Ю.В. було повністю дотримано дану вимогу тендерної документації та підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі.
Так у тендерній документації ФОП Кіцак Ю.В. містяться документи:
- "Довідка про працівників.jpg" (Довідка згідно з встановленої форми Замовником Додаток №4 до тендерноїї документації);
- "Договір з працівником.pdf" (цивільно-правові договори із працівниками що зазначені в довідці та які будуть залучатися для виконання робіт щодо предмета закупівлі);
- "Медичні книжки.pdf" (діючі медичні книжки працівників,з якими було укладено цивільно-правові договори та які будуть залучатися для виконання робіт щодо предмета закупівлі).
Таким чином, учасник ФОП Кіцак Ю.В. дотрималася встановленої Замовником вимоги про підтвердження наявності працівників шляхом подання вищезазначених документів, в тому числі цивільно-правових договір та медичних книжок всіх працівників, які будуть залучатися до робіт за предметом закупівлі.
По-друге:
Замовник у Протоколі №15 ПЇ від 04 березня 2020 року посилається на те, що учасник ФОП Кіцак Ю.В. для підтвердження виконання аналогічних договорів подала договори під №1 строк дії становить з 03.01.2020р. до 23.01.2020р., а договір №2 з 04.01.2020р. до 27.01.2020 року. Виходячи з умов тендерної документації де строк дії договору буде становити близько 10 місяців, надані аналогічні договори на думку Замовника не відповідають умовам аналогічного договору. А також, те, що вказані договори №1 та №2 виступали саме з харчування працівників, а не з харчування учнів пільгових категорій.
Вважаємо відхилення з вказаних причин безпідставним та неправомірним, оскільки учасником Кіцак Ю.В. було повністю дотримано вимоги тендерної документації в частині виконання аналогічних договорів. Оскільки Замовником закупівлі згідно пункту 5 додатку 2 до тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо обсягів чи термінів виконання аналогічних договорів. Більше того, подані аналогічні договори №1 та №2 ФОП Кіцак Ю.В. є аналогічними та повністю відповідають умовам тендерної документації., оскільки вказані договори були виконані згідно класифікатора ДК 021:2015 що встановлений Замовником. Вищевказані договори виконувалися згідно ДК 021:2015 55510000-8 (Послуги їдалень), (копії договорів додаються – «Аналогічні договора.pdf»).
На думку Замовника ФОП Кіцак Ю.В. не підтвердила факту саме виконання договору адже надала копії договорів без копії акту наданих послуг.
Вважаємо відхилення з даних причин безпідставним та неправомірним, оскільки у пункті 5 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) з наступною інформацією підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (абз. 4 част. 2 ст. 16 Закону)» вказано, що учасникам для підтвердження виконання аналогічних договорів необхідно подати:
5.1 Довідка по формі, що наведена в додатку 5
5.2На підтвердження інформації вказаній у довідці Учасник надає копії договору/договорів.
При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема суми/вартість) може бути скрита (зачернена)
Тобто, для підтвердження факту виконання аналогічного договору, Замовник вимагає лише копію договору та жодних додаткових документів до нього. А в протоколі про відхилення ФОП Кіцак Ю.В. її тендерну пропозицію було відхилено на підставі неподання акту наданих послуг, який не вимагався Замовником.
ФОП Кіцак Ю.В. було подано Договір №2 від 04 січня 2020 року та та Договір №1 від 03 січня 2020 року, окрім того нами було подано Специфікації та Листи-відгуки від Замовників до кожного із зазначених договорів. Листи-відгуки містять інформацію про виконання договорів та рекомендацію ФОП Кіцак Ю.В. як професійного та сумлінного виконавця робіт, який здатен надавати послуги із Організації харчування.
Таким чином, учасник ФОП Кіцак Юлія Володимирівна дотрималася встановленої Замовником вимоги про виконання Учасником аналогічного(их) договору(ів) з наступною інформацією підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, шляхом подання вищезазначених документів, в тому числі: цивільно-правових договорів, медичних книжок всіх працівників, аналогічних договорів згідно класифікатора ДК 021:2015 55510000-8 (Послуги їдалень) що встановлений Замовником, а також Листів-відгуків.
З урахуванням наведеного, рішення тендерного комітету Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області щодо відхилення пропозиції ФОП Кіцак Юлії Володимирівни з підстав передбачених у ст.30 Закону є неправомірним та суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», порушує право учасника,- ФОП Кіцак Ю.В., на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерної пропозиції, тому керуючись ст.3, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
Прийняти дану скаргу до розгляду.
Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель та скасувати рішення Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Кіцак Юлії Володимирівни на підставі ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зобов’язати Тернопільську загальноосвітню школу I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради Тернопільської області скасувати рішення (Протокол №15 ПЇ від 04 березня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кіцак Юлії Володимирівни та визнати переможцем пропозицію учасника Кіцак Юлії Володимирівни, за процедурою закупівлі ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій) (ID: UA-2020-02-10-002354-a)
Додатки:
Квитанція за подання скарги;
Копія протоколу засідання тендерного комітету Протокол 15 ПЇ;
Форма_протоколу_розгляду Кіцак;
Аналогічні договора;
Довідка про аналогічні роботи;
Довідка про працівників;
Договір з працівником;
Лист-згода з умовами договору;
Медичні книжки;
Протокол 15 ПЇ;
Тендерна документація 10.02.2020;
Трудові договора;
Трудові книжки.
Фізична особа-підприємець Кіцак Юлія Володимирівна __________________________
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-згода з умовами договору.jpg 12.03.2020 15:15
- Довідка про працівників.jpg 12.03.2020 15:15
- Довідка про аналогічні роботи.jpg 12.03.2020 15:15
- Трудові книжки.pdf 12.03.2020 15:15
- Трудові договора.pdf 12.03.2020 15:15
- Форма_протоколу_розгляду Кіцак.pdf 12.03.2020 15:15
- Договір з працівником.pdf 12.03.2020 15:15
- Скарга в АМКУ.pdf 12.03.2020 15:15
- Тендерна документація 10.02.2020.doc 12.03.2020 15:15
- Медичні книжки.pdf 12.03.2020 15:15
- Квитанція за подання скарги (Платіжне доручення №7 від 12.03.2020).pdf 12.03.2020 15:15
- Аналогічні договора.pdf 12.03.2020 15:16
- Копія протоколу засідання тендерного комітету (Протокол 15 ПЇ).pdf 12.03.2020 15:16
- рішення від 16.03.2020 №4893 + лист Замовнику.pdf 17.03.2020 10:23
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 12.03.2020 № UA-2020-02-10-002354-a.a1 .pdf 30.03.2020 21:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 №6123 .pdf 01.04.2020 19:02
- рішення від 31.03.2020 №6123 .pdf 03.04.2020 20:01
- Пояснення по суті скарги АМКУ.docx.pdf 24.03.2020 09:56
- Протокол 19ПЇ.pdf 09.04.2020 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2020 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2020 20:01
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2020 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6123/пк-пз від 31.03.2020 року члени тендерного комітету вирішили виконати скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кіцак Юлії Володимирівни та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гардецької Софії Романівни переможцем процедури закупівлі – "55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)", відповідно повернути всі тендерні пропозиції на етап кваліфікації та провести розгляд пропозицій відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України « Про публічні закупівлі».