-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ (Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Завершена
14 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2020 16:48 - 07.03.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
5bb73dfedf3341e6b0342f606d8134ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-001073-c.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо відмінити торги, оскільки до суду подано позовну заяву про Визнання протиправним та скасувати Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.04.2020 № 6581-р/пк-пз, в частині, зобов'язання комунальної установи "Центр з обслуговування закладів освіти Виноградівського району" Виноградівської районної ради Закарпатської області скасувати рішення про допущення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНСГАЗПРОМ" до аукціону за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-10-001073-c.
І у разі її задоволення, про що ми впевнені, бо вона є обґрунтованою (позовна заява у додатку), будуть оскаржені/скасовані результати аукціону та можливі укладені угоди.
Крім цього, за наявних обставинах, на сьогодні відпала необхідність у закупівлі природного газу у заявлених обсягах (квітень майже пройшов, а на початок травня укладання договору є не можливим враховуючи встановлені законодавством строки), а отже наявні додаткові підстави для відміни аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- позов ТГП до АМКУ.pdf 18.04.2020 10:06
Дата подачі:
18.04.2020 10:06
Вимога
Є відповідь
Запит
Номер:
c1ac341e78ba4c1b8447919889edf5a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-001073-c.a4
Назва:
Запит
Вимога:
Просимо опублікувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Трансгазпром"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 19:51
Вирішення:
Згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6581-р/пк-пз від 06.04.2020 прекваліфікацію проведено повторно.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
2fda1c6baf01495a950b4e8a34052494
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-001073-c.b3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_UA-2020-02-10-001073-c.pdf 17.03.2020 23:06
- 228.pdf 17.03.2020 23:06
- Рішення від 20.03.2020 № 5340 (+лист Замовнику).pdf 20.03.2020 18:53
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2020 № UA-2020-02-10-001073-c.b3.pdf 03.04.2020 23:07
- Запит Замовнику.pdf 03.04.2020 23:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 № 6581.pdf 07.04.2020 17:07
- Рішення від 06.04.2020 № 6581.pdf 09.04.2020 20:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2020 23:08
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2020 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.04.2020 20:08
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2020 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6581-р/пк-пз від 06.04.2020 прекваліфікацію проведено повторно.
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
52e3234fe2ab4722a6a50e9395399e43
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-001073-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник та члени Тендерного Комітету!
Застосування до учасника публічних закупівель персональних, спеціальних, економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) однозначно порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону «Про публічні закупівлі»), чим може бути заподіяно майнову шкоду Замовнику.
Законом України «Про санкції» № 1644-VII від 14 серпня 2014 року визначено, що РНБОУ оприлюднює фігурантів персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що вбачається з його рішення від 02.09.2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій» (додатково введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017), та яким визначені окремі заходи, що вживаються Державою Україна для регулювання ринку публічних закупівель.
Згідно Статті 5 «Застосування, скасування та внесення змін до санкцій» ЗУ «Про санкції» пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Службу безпеки України» Служба безпеки України - державний орган спеціального призначення з правоохоронними функціями, який забезпечує державну безпеку України. Уповноваженим державним органом, який безпосередньо здійснює відповідні заходи, є Служба безпеки України в особі її Центрального Управління СБ України. При цьому, інформація з СБ України має відповідати на питання:
1. Чи проводилася відповідна перевірка чи ні?;
2. Чи направлялися пропозиції Раді національної безпеки і оборони України за результатами такої перевірки для запровадження відповідних санкцій чи ні?
3. Чи застосовані РНБО України санкції до Учасника станом на момент надання такої відповіді?
Натомість, інформація СБ України про те, що діяльність підприємства не розглядалась та моніторинг не проводився, та саме через це Служба безпеки України не може надавати будь-яких пропозицій Раді національної безпеки та оборони України щодо можливого застосування санкцій безпосередньо створює для Замовника потенційну та реальну загрозу того, що до певного учасника й надалі можуть бути застосовані персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), але через відсутність інформації щодо моніторинг Учасника та завершення такої перевірки не можливо стверджувати, що вони (санкції) не знаходяться в процесі їх застосування, через що буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно Замовнику майнову шкоду».
Щодо запропонованої форми відповіді СБ України про відсутність сканціонних обмежень для учасника.
Інформація СБ України має бути надана у вигляді «Листа про надання інформації». В свою чергу такий документ, яка «Лист» має відповідати нормам Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів», адже цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності. При цьому, зазначений «Лист» має містити саме інформацію, яка підтверджує ті обставини, що відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
Нормами чинного процесуального законодавства України (КАС України, ЦПК України, ГПК України) сформульований наступний висновок:
Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.
Зокрема, про нього йдеться у Постанові ВС/КГС у справі № 904/8549/17 від 11 липня 2018 р., яка, в силу ст. 13 ЗУ «Про судоустрій та статус суддів», має застосовуватися усіма суб’єктами владних повноважень:
5. Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.
З огляду на вищевикладене, а також повноваження Служби безпеки України, визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції» , та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 21.02.2020 19:15
Дата подачі:
21.02.2020 19:15
Вирішення:
На сьогоднішній день у зв’язку із загостреними відносинами із Російською Федерацією продовжує діяти ціла низка нормативно-правових актів, спрямованих на захист національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидію терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави. У цьому випадку можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи.
Так, Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017) та Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 02 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018) накладено персональні санкції на фізичних та юридичних осіб, перелік яких міститься у Додатках до вищевказаних Рішень. До кожної з осіб застосовані різні види обмежувальних заходів (санкцій) з різним строком застосування. Однією з поширених санкцій є заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України «Про санкції».
Крім того, діючим є й Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017), п.п. 2 п. 1 якого заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Список осіб, щодо яких застосовано дану санкцію, є засекреченим і призначений для службового користування.
Таким чином, проаналізувавши вищенаведені законодавчі акти, можна дійти до висновків, що заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг розповсюджується на:
1. Суб’єктів господарювання, які є резидентами Російської Федерації державної форми власності.
2. Суб’єктів господарювання, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації.
3. Суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими є неможливим, що підтверджується Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.03.2020 17:02
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
4b723b154c0f49eda2503651f1be50a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-001073-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Вимога надати гарантійний лист на ім’я Учасника від видобувника та/або імпортера природного газу про відповідність природного газу державним стандартам. Довідка повинна бути датована не пізніше ніж за 30 днів до дати подання учасниками своїх тендерних пропозицій є дискримінаційно та необгрунтованою, так як контроль за якістю природного газу у газотранспортній системі виконує АТ «УКРТРАНГАЗ» вся інформація про якість природного газу знаходиться на офіційному сайти (http://utg.ua/) та у вільному доступі, а видобувні компанії та/або імпортери підключені до газотранспортної системи. Просимо тендерний комітет скасувати вимогу щодо надання гарантійного листа від видобувної та/або імпортера про відповідність природного газу державним стандартам належної якості.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація 17.02.2020 15:29
- Додаток 1 17.02.2020 15:29
- Додаток 2 17.02.2020 15:29
- Додаток 3 17.02.2020 15:29
- Додаток 4 17.02.2020 15:29
Дата подачі:
13.02.2020 23:34
Вирішення:
Тендерним комітетом було розглянуто та задоволено скаргу щодо скасування в тендерній документації вимоги по наданню гарантійного листа на ім’я учасника від видобувника та/або імпортера природного газу про відповідність природного газу Державним стандартам. В тендерній документації було зроблено відповідні зміни згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами.
Статус вимоги:
Задоволено