-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Завершена
192 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 775.00 UAH
мін. крок: 3% або 5 775.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2020 15:23 - 13.02.2020 16:21
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на кваліфікацію
Номер:
0e149bcf5ee545f78cf324b9c05f49ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002449-b.c2
Назва:
Скарга на кваліфікацію
Вимога:
Доброго дня! Просимо Вас звернути увагу, що згідно Додатку № 2 до документації до закупівлі на предмет ДК 021:2015 - 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» були прописані вимоги до кваліфікації Учасника. За результатами закупівлі переможцем було визнано ТОВ «СПЕЦПРОДІНТЕКС», хоча при детальному розгляді документів нами було виявлено ряд невідповідностей. Згідно п.10 Додатку 2 до документації вимагали : копію договору укладеного з виробником (якщо Учасник не є виробником), завірену виробником. Учасник на підтвердження якості на мармелад та повидло надає посвідчення про якість № 27 від виробника ПрАТ " Могилів- Подільський консервний завод"( договір з яким не надано в складі тендерної пропозиції). Якщо навіть припустити, що на даний товар Учасник купував у ТОВ «Гопак», про співпрацю з яким надано Договір поставки № 17022020 від 17.02.2020 року, то не прослідковується жодного зв’язку між ним та ПрАТ " Могилів- Подільський консервний завод", оскільки у якісному посвідченні не вказаний «вантажоотримувач», також на документі немає ні підпису, а ні печатки від ТОВ "Гопак". Крім того згідно п. 1.2. до Договору поставки № 17022020 від 17.02.2020 року чітко вказано, дослівно «Кількість товару, його асортимент, ціна, вказується у видаткових накладних Постачальника на товар, які за своєю суттю (змістом), крім доказу прийомки-передачі товару, є специфікацією до Договору та становлять його НЕВІД’ЄМНУ складову частину». Однак в складі документів учасника відсутні видаткові накладні, які б підтверджували факт відвантаження повидла та мармеладу від ТОВ «Гопак». Вважаємо, що учасник не надав підтвердження по даній вимогі Замовника та не відповідає кваліфікаційним вимогам, а тому його пропозиція має бути відхилена. Просимо звернути Вашу увагу на те, що у випадку порушення процедури здійснення публічних закупівлі у порядку ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 164-14 КУпАП можливе застосування штрафів до Замовників за оцінку не у відповідності до вимог Закону та документації до закупівлі. Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2020 12:08
Вимога
Вирішена
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер:
de59b927c63b4bd4a9670d86a088030a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-10-002449-b.c1
Назва:
Порушення принципу «Недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Доброго дня.
В п.11 ТД вказана вимога про надання учасниками «Копія сертифікату відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, IDT)» Дана вимога є дискримінаційною, доказом чого є наступне:
рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1863-р/пк-пз від 01.03.2018р. визначено – вимагати подання будь-якого сертифікату системи ISO (у т.ч. ДСТУ ISO 22000) є порушенням принципу недискримінації – оскільки неможливо вимагати надання НЕЧИННИХ ДОКУМЕНТІВ. Вказаний Вами сертифікат згідно Закону України "Про технічні регламенти" Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 (який передбачав видачу таких сертифікатів) з 01.01.2018 втратив чинність, тому умова про надання сертифікатів ДСТУ ISO суперечать законодавству України і замовник повинен виключити цю вимогу з тендерної документації. В іншому випадку у тендері зможуть взяти участь лише учасники, які мають сертифікати визнанні законом нечинними.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону та ПРАКТИКОЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу про надання копії сертифікату відповідності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2020 11:19
Вирішення:
Доброго дня! в додатку № 2 до оголошення є примітка "У випадку, якщо документи не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, тоді останні мають надати у складі пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані, із посиланнями на норми чинного законодавства України, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів." Враховуючи дану примітку, від Учасника достатньо листа в довільній формі про те, що даний документ втратив чинність. Даний лист буде враховано при розгляді найбільшекономічно вигідної пропозиції.
Ваше зауваження буде враховане в подальшій роботі.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так