-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з проведення буро-вибухових робіт
Послуги з проведення буро-вибухових робіт
Торги не відбулися
3 675 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2016 16:39 - 08.12.2016 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо приведення умов п.2.5. проекту договору у відповідність до технічного завдання (додаток 4) до тендерної документації
Номер:
a6a64b6dd6a24e94b83dfdf581bfa305
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.b6
Назва:
Вимога щодо приведення умов п.2.5. проекту договору у відповідність до технічного завдання (додаток 4) до тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо привести п.2.5. проекту договору про надання послуг з проведення вибухових робіт ( додаток 5) до тендерної документації у відповідність до технічного завдання (додаток 4) до тендерної документації, в частині невідповідності переліку виробничих підрозділів на яких будуть проводитися вибухові роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 16:41
Вирішення:
Ваш запит було розглянуто, проведено засідання тендерного комітету та були надані розяснення і внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо надання в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації орієнтовного графіку виконання робіт у виробничих підрозділах замовника по лоту №1 та лоту №2 до 31.12.2016року
Номер:
fd4182adb6d049e79441f156487cb3f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.c5
Назва:
Вимога щодо надання в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації орієнтовного графіку виконання робіт у виробничих підрозділах замовника по лоту №1 та лоту №2 до 31.12.2016року
Вимога:
Замовник в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації посилаючись в п. 8, п. п.10.4. на графік виконання робіт не надав інформацію, стосовно орієнтовного графіку виконання робіт у виробничих підрозділах замовника по лоту №1 та лоту №2. З огляду територіальної віддаленості всіх виробничих підрозділів, обмеженого строку виконання робіт до 31.12.2016року і залежності учасника від процедури погодження в Територіальних Управліннях Держпраці проведення вибухових робіт по кожному об’єкту, технічне завдання в запропонованому вигляді накладає дискримінаційні обмеження на учасника в частині реального забезпечення виконання робіт в заявлені замовником строки та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . Вимагаємо надання в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації орієнтовного графіку виконання робіт у виробничих підрозділах замовника по лоту №1 та лоту №2 до 31.12.2016року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 16:18
Вирішення:
Ваш запит було розглянуто, проведено засідання тендерного комітету та були надані розяснення і внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога розкриття інформації щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Номер:
bc3b37010dc3457bb0d3b8752f2f1952
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.b4
Назва:
Вимога розкриття інформації щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Вимога:
Замовник в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації надав обмежену інформацію, стосовно орієнтовного обсягу вибухових робіт по лоту №1 , №2 , не розкривши орієнтовні загальні обсяги вибухових робіт по кожному виробничому підрозділу окремо. З огляду територіальної віддаленості всіх виробничих підрозділів, обмеженого строку поставки товару і залежності розрахунку собівартості вибухових робіт учасників від об’єму по кожному виробничому підрозділу, технічне завдання в запропонованому вигляді накладає дискримінаційні обмеження на учасника в частині об’єктивного розрахунку вартості вибухових робіт та підготовки калькуляції ( кошторису) та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . Вимагаємо розкрити інформацію щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 16:02
Вирішення:
Ваш запит було розглянуто, проведено засідання тендерного комітету та були надані розяснення і внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискримінаційної умову для учасників
Номер:
857d0302295f42eb97f52c054c4ead27
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.b2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційної умову для учасників
Вимога:
Замовник застосував забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі 2,5 % відсотка очікуваної вартості закупівлі по кожному з лотів. Вимагаємо усунути дискримінаційну умову для учасників, а саме привести розмір забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до абз 3 ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» із розрахунку 0,5% очікуваної вартості закупівлі робіт, а не послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 15:48
Вирішення:
Ваш запит було розглянуто, проведено засідання тендерного комітету та були надані розяснення і внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога привести предмет закупівлі до Національного класифікатору України ДК 021:2015
Номер:
42579ddfe8ea42af801fd5dd02bfd606
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.b1
Назва:
Вимога привести предмет закупівлі до Національного класифікатору України ДК 021:2015
Вимога:
Вимагаємо привести предмет закупівлі до рекомендацій Національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 р. № 1749, визначитися в кодом робіт у відповідності з розділі 45 за кодом 45111210-3 «Підривні роботи та супутні роботи з виймання гірських порід» та за кодом 45111211-0 «Підривні роботи», що відповідає змісту тендерної документації, фактичному предмету закупівлі та з врахуванням особливості здійснення учасником виду діяльності. Вимагаємо ідентифікувати предмет закупівлі в тендерній документації за змістом господарської операції згідно Національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що відповідає поняттю робота , а не послуга.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 15:40
Вирішення:
Ваш запит було розглянуто, проведено засідання тендерного комітету та були надані розяснення і внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимага щодо розкритя інформацію щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Номер:
b4c0785efd8948b3be291d81a2af15bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-18-001244-c.a3
Назва:
Вимага щодо розкритя інформацію щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Вимога:
Замовник в технічному завданні (додаток4) до тендерної документації надав обмежену інформацію, стосовно орієнтовного обсягу вибухових робіт по лоту №1 , №2 , не розкривши орієнтовні загальні обсяги вибухових робіт по кожному виробничому підрозділу окремо. З огляду територіальної віддаленості всіх виробничих підрозділів, обмеженого строку поставки товару і залежності розрахунку собівартості вибухових робіт учасників від об’єму по кожному виробничому підрозділу, технічне завдання в запропонованому вигляді накладає дискримінаційні обмеження на учасника в частині об’єктивного розрахунку вартості вибухових робіт та підготовки калькуляції ( кошторису) та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . Вимагаємо розкрити інформацію щодо орієнтовних загальних обсягів вибухових робіт в розрізі кожного виробничого підрозділу окремо по лоту №1 та лоту №2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 15:56
Опис причини скасування:
помилки
Дата скасування:
24.11.2016 15:57