• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Плівка пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ (синьочутлива), проявник, фіксаж.

Плівка пласка на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ (синьочутлива), проявник, фіксаж.

Завершена

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 16:00 - 11.02.2020 16:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо відміни рішення замовника

Номер: b298ecb327044804849afcb1b36c1de2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-001015-a.c1
Назва: Вимога щодо відміни рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, ми абсолютно не згодні з відхиленням нашої найбільш економічної пропозиції та аргументацією відхилення, оскільки в умовах Оголошення жодної згадки не було про те, що еквівалент товару не буде розглядатися Замовником. Крім того, Замовником були встановлені вимогами до товару, тобто Замовник допускав подачу еквівалентів, оскільки обґрунтування чому саме таку плівку потрібно закупити не було. Ми запропонували повний еквівалент Кровлекс-ОРГ, але Замовник проігнорував нашу пропозицію, а не розгляд еквівалентів є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного та незаконного визначення переможцем ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Фарм-Лайн». Тож, закупівля з самого початку мала дискримінаційні вимоги, носила упереджений характер, обмежила коло учасників, порушила принципи Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимагаємо, скасувати своє упереджене рішення про визнання переможця, та повернути нашу пропозицію до розгляду саме так як вимагає Закон. В іншому разі ми звернемось до розпорядника коштів та Громадського контролю для висвітлення ваших закупівель, які носять договірний та корупційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний заявнику. Нами була розглянута ваша вимога. Відповідно до ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, ми розмістили в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме рентгенівська плівка Кровлекс задовольняє потреби наших фахівців та обрана для закупівлі. Оскільки замовником є протитуберкульозний заклад питання щодо плівки є надзвичайно важливим. Стосовно обвинувачень, згідно до діючого законодавства України, в цьому випадку наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар. Вам нічого не заважало нам запропонувати предмет закупівлі який буде відповідати зазначеним вимогам за найнижчою ціною. Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено