• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали (3 Лота)

Торги відмінено

1 999 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 12:39 - 22.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.

Номер: 9a26fe83eac74e7e9357a8a7aea99123
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000798-a.c3
Назва: Просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Вимога:
Відповідно до позицій 43-44 КМКЛ №1 закуповує «48154 Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний» «Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, вміст колагенових волокон 5,6 мг на 1 см², прозорий, водонепроникний, без покриття, розмір 10 см х 10 см» та «5х5 см». Однак, дане замовлення є специфічним, медико-технічні характеристики даних виробів відповідають лише одному продукту одного виробника – продукту RESODURA торгової марки Resorba http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/folien-resodura-neurochirurgie/, http://www.resorba.ru/produkcziya/kollagenovaya-produkcziya/rezodura.html. Єдиним ексклюзивним дистриб’ютором даної торгової марки та даного продукту в Україні є ТОВ «Український медичний дім». https://www.umd.org.ua/sitemap-xml/. Даний товар представлений на їх офіційному сайті https://www.umd.org.ua/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3/resorba/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D1%96%D0%BC/%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB/%D0%A0%D0%95%D0%97%D0%9E%D0%94%D0%A3%D0%A0%D0%90-Resodura/#wbs1. У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній. Даний матеріал не є шовним матеріалом і при цьому роздрібна вартість даного продукту складає близько 8 975,75 грн. за штуку і 22 041,59 грн. за штуку. http://epikriz-sklad.com.ua/biomatriks-kollagenovyj-dlja-regeneracii-tverdoj-mozgovoj-obolochki-rassasyvajuschijsja-resodura-razmer-2510sm.html Так само не є шовним матеріалом позиції 45-47 «46242 Хірургічна підтримувальна стрічка, що не розкладається мікроорганізмами» «Матеріали хіургічні стериьні, що не сиіконові стрічки (джгути), жовті, ширина Ø 1,5мм*1,0мм, довжина 2*0,45 м» та «Матеріали хіургічні стериьні, що не сиіконові стрічки (джгути), жовті, ширина Ø 2,5мм*1,0мм, довжина 2*0,45 м», і «Матеріали хіургічні стериьні, що не сиіконові стрічки (джгути), білі, ширина Ø 2,5мм*1,0мм, довжина 2*0,45 м». І так само виробником даного матеріалу є виключно торгова марка Resorba, яка випускає даний продукт під назвою продукту ResoLoops. https://www.umd.org.ua/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3/resorba/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D1%96%D0%BC/%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB/ResoLoops/ З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» або постачальника від офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» продукту RESODURA тм та продукту ResoLoops тм не зможе стати переможцем у даному тендері в Лот №1. Таким чином, дані позиції є блокуючими, порушують принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також хочемо звернути увагу, що виключення даних позицій з одного лоту з шовними матеріалами дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам шовного матеріалу, при цьому ціни таких постачальників у два, а по деяким позиціям і у три рази менші, ніж на аналогічні шовні матеріали торгової марки Resorba. Для прикладу приводимо роздрібні ціни на загальнодоступному сайті Prom.ua: https://prom.ua/ua/c255683-viko-med.html?category=161301&a18=14025 https://prom.ua/ua/c2850321-golnit.html https://prom.ua/ua/c968523-kompaniya-prestizh-medikal.html?category=161301 https://prom.ua/ua/c3035646-ivodent-virobi-medichnogo.html?category=161301&a18=14025. І для порівняння – ціни торгової марки Resorba https://tigers-groomvet.com/ua/shovnye-materialy/1412/filter/brand=146/. Таким чином, при створенні блокуючих умов для інших учасників порушується і принцип максимальної економії та ефективності, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Таким чином, об’єднання в один лот шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом і постачаються на території України виключно лише однією компанією, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів». Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2020-02-10-000798-a шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний

Номер: edbfde6d6ec14f47970e34d9670a5a53
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000798-a.c2
Назва: Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний
Вимога:
З усією повагою звертаємо Вашу увагу, що колагеновий матеріал буває різних технічних характеристик: за складом, за розміром, кольором, походженням тваринної сировини, густиною, структурою. На даний момент медико-технічні характеристики виробу (Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, вміст колагенових волокон 5,6 мг на 1 см², прозорий, водонепроникний, без покриття, розмір 10 см х 10 см.), що закуповуватиме лікарня, написані так, що їм відповідають виключно вироби торгової марки Ресорба, ексклюзивним постачальником в Україні якої є «Український медичний дім». Такі виключні характеристики є явними дискримінаційними умовами в тендерній документації, які, відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», зараз може самостійно усунути лікарня. Для найбільш ефективного задоволення потреб фахівців Вашого нейрохірургічного відділення ми намагаємося визначитися із характером даних потреб та надати Вам найбільш вигідну цінову пропозицію. Лише для збереження здоров’я Ваших пацієнтів, для зручності роботи Ваших лікарів, для економії коштів платників податків, які буде витрачати Ваша лікарня, - лише з цією метою просимо вказати прямі еквіваленти протезів твердої мозкової оболонки біоматриксних, які на думку лікарні відповідають прописаним виробам постачальника «Український медичний дім». У випадку неможливості назвати ідентичні вироби інших виробництв просимо привести тендерну документацію у відповідність із законодавством, прибравши дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Корупційні правопорушення

Номер: 2b7b143f3ca5476e8279f8bf8ee7bb8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000798-a.b1
Назва: Корупційні правопорушення
Вимога:
Згідно з п. 2. Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що «На підтвердження того, чи було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником – оригінал або нотаріально завірену копію документа виданого відповідним територіальним управлінням юстиції з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, про службову (посадову) особу учасника, а для фізичних осіб-підприємців – відомостей про фізичну особу, термін давності якої на дату її подання замовнику не повинен перевищувати 60 днів». Однак, ще 16.01.2019 року спільним Наказом № 140/5/4/19 Міністерства юстиції України та Національного агентства з питань запобігання корупції «Про передачу нематеріального активу – бази даних» база даних «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення» була передана в управління Національному агентству з питань запобігання корупції. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: … 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; … 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Відповідно до п. 1 Розділу І «Загальні положення» «Положення про єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.02.2018 р. № 166, «1. Це Положення визначає порядок формування, ведення Національним агентством з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство) Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), та надання відомостей з нього». Згідно п. 14 Розділу ІІІ «Надання інформації з Реєстру» цього ж «Положення про єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення», «14. Відкритою для безоплатного цілодобового доступу до відомостей з Реєстру через офіційний веб-сайт Національного агентства є така інформація: 1) про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення: прізвище, ім’я, по батькові; місце роботи, посада на час вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення; склад корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення; вид покарання (стягнення); спосіб вчинення дисциплінарного корупційного проступку; вид дисциплінарного стягнення». Таким чином, вимога в п. 2 Додатку 2 Тендерної документації про надання документу від органу, який вказані документи не видає, з вказанням у такому документі інформації, яка є у відкритому доступі, протирічить ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 14 Розділу ІІІ Положення про єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». Просимо привести Тендерну документацію у відповідність із законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесено, Додаток 2 викладено у новій редакції
Статус вимоги: Задоволено