• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Джерело фінансування - власні кошти

Завершена

1 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 540.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 12:29 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 71b45526a09b4f07a8b0be49d5ba8ace
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-001278-b.c2
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника № 40 від 28.02.2020 року, та повідомлення про намір укласти договір Управління поліції охорони в Чернігівський області (далі по тексту - замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (зі змінами) (далі по тексту – Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA – 2020 – 02 – 10 – 001278 – b У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835 ) з найнижчою ціновою пропозицією 972 400,00 грн. • ФОП Мінін О.О. (ІПН 02969797) з ціновою пропозицією 1 026 740,00 грн. • ФОП Чичкан М.В.(ІПН 3146016176) з ціновою пропозицією 1 029 600,00 грн. Розкриття пропозиції учасників відбулося 27.02.2020 року о 12 год. 06 хв. 28.02.2020 року відбулося засідання тендерного комітету Управління поліції охорони в Чернігівський області, у відповідності до протоколу № 40, згідно порядку денного якого - замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835) з ціновою пропозицією 972 400,00 грн. відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації щодо закупівлі, та його визначено переможцем. Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835 ) з ціновою пропозицією 972 400,00 грн. було опубліковане замовником торгів 28.02.2020 року. Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом замовника - тендерного комітету Управління поліції охорони в Чернігівський області, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 3, 5, 11, 25, 28, 30 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА 1. Згідно розділу ІІІ п.1, Додатком 1 до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначений перелік та форма документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам. Визначена як необхідна до надання - інформацієя в довільній формі щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. ФОП Бовша О.М. в складі «інформаційної довідки що до відсутності підстав визначених у ст. 17 Закону України «Про публічні Закупівлі» вих. № 03 від 21.02.2020р., в змісті п.7 надано інформацію про те, що: - «у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб, осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 частини ІІ статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (п.9 ч.1 ст. 17 Закону)». Таким чином, згідно поданої інформації, та відсутності будь-яких пояснень, наявна підстава для відмови ФОП Бовша О. М. в участі у процедурі закупівлі. Висновок: Згідно п. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен прийняти рішення про відмову ФОП Бовша О. М. в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхілити його тендерну пропозицію. ПІДСТАВА 2. Згідно п. 1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», (сторінка 4), абз. 1 – зазначена вимога для фізичних осіб – підприємців надати копію паспорту (копії сторінок на яких міститься інформація). Абз. 2 визначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію (довідок, листів, договорів, інструкцій, тощо), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи, учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі її використання) учасника, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. ФОП Бовша О.М. в складі тендерної пропозиції надано копії сторінок паспорта, з яких тільки один аркуш з копіями сторінок паспорту завірено особистим підписом та печаткою учасника. Інші 2-а аркуші з копіями 3-х сторінок паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру не завірено підписом та печаткою ФОП Бовша О.М. Висновок: надана учасником копія паспорту не оформлена відповідно до власних вимог замовника, тобто, не відповідає вимогам п.1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Пропозиція учасника повинна була бути відхилена на підставі переліку визначеного п.3 розділу V Тендерної документації (не відповідає умовам тендерної документації). ПІДСТАВА 3. Згідно розділу ІІІ п.1, абз. 5 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ та Додатку 3 «Технічні вимоги», встановлено, що «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (не відступаючи від форми Додатку 3). Учасником ФОП Бовша О.М., надано «Інформаційну довідку про відповідність кваліфікаційним критеріям» вих. № 02 від 21.02.2020р. форма, зміст та перелік якої не відповідає встановленим замовником критеріям Додатку 3. Висновок: надана учасником ФОП Бовша О.М., довідка не відповідає вимогам додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації замовника, та абз. 5 п. 1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». ПІДСТАВА 4. Згідно розділу ІІІ п.5 визначено кваліфікаційні дані учасників закупівлі, якими, зокрема, передбачена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам», встановлена необхідність надання довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими документами. Учасником ФОП Бовша О.М., надано копія аналогічного договору 82 на поточний ремонт та технічне обслуговування автомобіля від 09 вересня 2019 року з Чернігівська ОУНБ ім. В.Т. Короленка на підтвердження виконання якого надано АКТ про виконання послуг № 0000007765 від 09.09.2019р. В графі «Замовник» якого зазначено КЗ «Чернігівська обласна універсальна бібліотека ім. В.Г. Короленка, а в графі «Договір» зазначено – Договір с покупателем. Посилання на ідентифікуючи дані Договору (№ Договору та дату його укладання) – відсутні. Висновок: учасником ФОП Бовша О.М. не надано доказів на виконання ним саме цього аналогічного договору, тобто саме договору 82 на поточний ремонт та технічне обслуговування від 09 вересня 2019 року з Чернігівська ОУНБ ім. В.Т. Короленка., що не відповідає вимогам розділу ІІІ п.5 та п. 3 Додатку 1 тендерної документації замовника. Відповідно до вимог тендерної документації, п. 3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції – тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно до усього вищевикладеного, пропозиція учасника ФОП Бовша О. М. повинна бути відхилена замовником. Згідно до вимог ст. 3 Принципи здійснення закупівлі, закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922- VIII закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Відповідно до п.3, ст. 11 закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Згідно з п. 4 ст. 30 Відхилення тендерних пропозицій, закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, враховуючи все вищевикладене, вважаю, що замовником грубо та безпідставно порушено вимоги п. 3 розділу V власної тендерної документації, вимоги ст. 3, ст. 11, ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване законом право на: - добросовісну конкуренцію серед учасників - об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозиції - об’єктивний та чесний вибір переможця. Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника № 40 від 28.02.2020 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог ст. 1, 3, 5, 11, 16, 22, 28, 29, 31, 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Відповідно до частини 9 ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення… Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції учасника ФОП Бовша О. М. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - прийняти цю заяву до розгляду та відкрити відповідне провадження; - розглянути цю заяву та прийняти за результатами розгляду наступні дії: - зобов’язати замовника скасувати протокол тендерного комітету замовника від 28.02.2020 року, відмінити рішення про визначення ФОП Бовша О. М. переможцем, та повідомлення замовника про намір укласти договір з учасником ФОП Бовша О. М *додатки: 1. підтвердження сплати за подання скарги - оригінал платіжного доручення № 99 від 06 березня 2018 року на суму 5 000,00 грн.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 31.03.2020 20:39
Автор: ФОП Мінін Олександр Олександрович, Мінін Олександр Олександрович +380931229006 minin.cars@gmail.com
Вимога
Є відповідь

СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника

Номер: 932a29b1a0874278899fa9a1a9060f3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-001278-b.c1
Назва: СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника
Вимога:
СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника № 40 від 28.02.2020 року, та повідомлення про намір укласти договір Управління поліції охорони в Чернігівський області (далі по тексту - замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (зі змінами) (далі по тексту – Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA – 2020 – 02 – 10 – 001278 – b У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники: • ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835 ) з найменшою ціновою пропозицією 972 400,00 грн. • ФОП Мінін О.О. (ІПН 02969797) з ціновою пропозицією 1 026 740,00 грн. • ФОП Чичкан М.В.(ІПН 3146016176) з ціновою пропозицією 1 029 600,00 грн. Розкриття пропозиції учасників відбулося 27.02.2020 року о 12 год. 06 хв. 28.02.2020 року відбулося засідання тендерного комітету Управління поліції охорони в Чернігівський області , у відповідності до протоколу № 40, згідно порядку денного якого - замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835) з ціновою пропозицією 972 400,00 грн. відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації щодо закупівлі, та його визначено переможцем. Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП Бовша О.М. (ІПН 2907210835 ) з ціновою пропозицією 972 400,00 грн. було опубліковане замовником торгів 28.02.2020 року. Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом замовника - тендерного комітету Управління поліції охорони в Чернігівський області, ми з визначенням та рішенням не погоджуємося, вважаємо необґрунтованими, таким, що грубо порушує наші гарантовані законом права, та таким що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 3, 5, 11, 25, 28, 30 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав: ПІДСТАВА 1. Згідно п. 1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», (сторінка 4), абз. 1 – зазначена вимога для фізичних осіб – підприємців надати копію паспорту (копії сторінок на яких міститься інформація). Абз. 2 визначено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять інформацію (довідок, листів, договорів, інструкцій, тощо), повинні містити підпис уповноваженої посадової особи, учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки (у разі її використання) учасника, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. ФОП Бовша О.М. в складі тендерної пропозиції надано копії сторінок паспорта, з яких тільки один лист з копіями сторінок паспорту завірено особистим підписом та печаткою учасника. Інші 2-а листи з копіями 3-х сторінок паспорту та ідентифікаційного коду особи не завірено підписом та печаткою ФОП Бовша О.М. Висновок: надана учасником копія паспорту не оформлена відповідно до власних вимог замовника, тобто, не відповідає вимогам п.1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника. Пропозиція учасника повинна була бути відхилена на підставі переліку визначеного п.3 розділу V Тендерної документації (не відповідає умовам тендерної документації). ПІДСТАВА 2. Згідно розділу ІІІ п.1, Додатком 1 до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначений перелік та форма документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам. Визначена як необхідна до надання, складена у довільній формі, інформація про відсутність підстав в участі у процедурі закупівлі, відповідно до підстав ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». ФОП Бовша О.М. в складі «інформаційної довідки що до відсутності підстав визначених у ст. 17 Закону України «Про публічні Закупівлі» вих. № 03 від 21.02.2020р., в змісті п.7 надано інформацію про те, що … у Єдиному державному реєстрі фізичних осіб, осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 частини ІІ статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (п.9 ч.1 ст. 17 Закону). Оскільки, будь якої роз’яснювальної інформації, про відсутність підстав, що до відсутності такої інформації в реєстрі ФОП Бовша О.М. не надано, його пропозиція повинна була бути автоматично відхилена Замовником на підставі п. 9 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Висновок: не надання учасником роз’яснювальної інформації, про відсутність підстав, передбачених п. 9 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», повинно бути підставою для відмовлення в участі у процедури закупівлі – не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та, відповідно до п.3 розділу V тендерної документації Замовника. ПІДСТАВА 3. Згідно розділу ІІІ п.1, абз. 5 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ та Додатку 3 «Технічні вимоги», встановлено, що «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником ( не відступаючи від форми Додатку 3). Учасником ФОП Бовша О.М., надано «Інформаційну довідку про відповідність кваліфікаційним критеріям» вих. № 02 від 21.02.2020р. форма, зміст та перелік якої не відповідає встановленим замовником критеріям Додатку 3. Висновок: надана учасником ФОП Бовша О.М., довідка не відповідає вимогам додатку 3 «Техничні вимоги» тендерної документації замовника, та абз. 5 п. 1 частини ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». ПІДСТАВА 4. Згідно розділу ІІІ п.5 визначено кваліфікаційні дані учасників закупівлі, якими, зокрема, передбачена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам», встановлена необхідність надання довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, з підтверджуючими документами. Учасником ФОП Бовша О.М., надано копія аналогічного договору 82 на поточний ремонт та технічне обслуговування автомобіля від 09 вересня 2019 року з Чернігівська ОУНБ ім. В.Т. Короленка на підтвердження виконання якого надано АКТ про виконання послуг № 0000007765 від 09.09.2019р. В графі «Замовник» якого зазначено КЗ «Чернігівська обласна універсальна бібліотека ім. В.Г. Короленка, а в графі «Договір» зазначено – Договір с покупателем. Посилання на ідентифікуючи дані Договору (№ Договору та дату його укладання) – відсутні. Відтак, учасником ФОП Бовша О.М. не надано доказів на виконання ним саме цього аналогічного договору, тобто саме договору 82 на поточний ремонт та технічне обслуговування від 09 вересня 2019 року з Чернігівська ОУНБ ім. В.Т. Короленка. Висновок: надана учасником ФОП Бовша О.М., технічна пропозиція не відповідає вимогам розділу ІІІ п.5 та п. 3 Додатку 1 тендерної документації замовника. Відповідно до вимог тендерної документації, п. 3 розділу V Оцінка тендерної пропозиції – тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно до усього вищевикладеного, пропозиція учасника ФОП Бовша О.М. повинна бути відхилена замовником. Згідно до вимог ст. 3 Принципи здійснення закупівлі, закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922- VIII закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції; запобігання корупційним діям і зловживанням; Відповідно до п.3 , ст. 11 закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Згідно з п. 4 ст. 30 Відхилення тендерних пропозицій, закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що замовником грубо та безпідставно порушено вимоги п. 3 розділу V власної тендерної документації, вимоги ст. 3, ст. 11, ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено наше гарантоване законом право на: добросовісну конкуренцію серед учасників об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозиції об’єктивний та чесний вибір переможця. Скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О.О. вважає, що може зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника № 40 від 28.02.2020 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог ст..1, 3, 5, 11,16, 22, 28, 29, 31, 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування Замовником свого рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції учасника ФОП Бовша О.М. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: - розглянути цю заяву та прийняти за результатами розгляду наступні дії: - скасувати протокол тендерного комітету замовника від 28.02.2020 року, відмінити рішення про визначення ФОП Бовша О.М. переможцем, та повідомлення замовника про намір укласти договір з учасником ФОП Бовша О.М У разі відсутності Вашої реакції на цю скаргу та відсутність самостійно прийнятих відповідних правомірних рішень, та враховуючи збігання терміну оскарження, 06 березня 2020 року відповідна скарга буде подана до постійно діючій адміністративній комісії при Антимонопольному комітеті України, з настанням відповідних наслідків.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу першого частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII від 25.12.2015) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Єдиним органом, уповноваженим розглядати скарги учасників процедур державних закупівель до моменту укладення договору є Антимонопольний комітет України. Для подання скарги уповноваженому органу Вам необхідно виконати вимоги, встановлені положеннями статті 18 Закону № 922-VIII від 25.12.2015.
Статус вимоги: Відхилено