• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

протигази

Торги відмінено

248 307.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 241.54 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 11:58 - 22.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Жалоба на действия заказчика

Номер: e5c4ac67e9294b70a990e725e218d5e2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-001093-b.b1
Назва: Жалоба на действия заказчика
Вимога:
1. В этом тендере Заказчик прописывает конкретную марку фильтра определенного производителя CBRN (A2B2E2K2NOSXP3DR) и определенного продавца. Иходя из каких требований ДСНС Вы прописываете противогаз цивільний ГП-7 у спеціальній комплектації з фільтром CBRN (A2B2E2K2NOSXP3DR)? Для каких целей Вам нужен такой дорогой фильтр? Этой спецкомплектацией, вы увеличили затраты Вашего предприяти в два раза и сузили круг потенциальных участников, что приводит к дискриминации учасников. Эти факты доказывают, что тендер прописан под конкретного продавца и подтверждает коррупционный сговор. Вы обязаны прописать Стандартную комплектацию которая требуется ДСНС для противогаза ГП7, а именно маска МГП, фильтр ГП-7К, сумка, пленки незапотевающие, манжеты утеплительные. 2. Для потверждения качества продукции в тендерной документации должны быть прописаны требования о предоставлении на тендер сертификата экспертизы типа, сертификата соответствия, декларации о соответствии и высновок Дсээ. Эти документы Заказчик по каким-то причинам не требует, что на наш взгляд также играет на руку определенным поставщикам из г. Днепр. Поэтому мы требуем внести изменения в тендерную документацию обязать учасников прикрепить вышеперечисленные документы. 3. По каким причинам и на основании каких документов "Протигази походженням з Російської Федерації не пропонувати". Предприятия производящие противогаза не подпадают под санкции и на находятся в санкционны списках. Поэтому это требование безосновательно и надуманно опять же в пользу определенных поставщиков. Мы так же требуем исключить эту фразу из тендерной документации. Исходя и вышеперечисленного, мы требуем удовлетворить наши требования и внести изменения в тендерную документацию. В случае невыполнения этих требований, мы вынуждены будем обратиться в правохранительные органы.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення, у відповідь повідомляємо наступне: 1.Згідно проведеного моніторингу ринку протигазів ГП-7, було встановлено, що комплектація ГП-7, на яку ви посилаєтесь у своїй вимозі, а саме коробка ГП-7к та маска МГП- не відповідають потребам нашого підприємства. А саме, коробка ГП-7к захищає тільки від речовин класу АВЕ, та не має захисту від аміаку та його похідних, також лицьова частина МГП є застарілою моделлю радянських часів. Враховуючи вище наведене, в нас складається враження, що запропонована Вами, комплектація є не зрозумілого походження або контрафактною. Наше підприємство для здійснення найбільш вигідного використання бюджетних коштів, у технічних вимогах зазначило комплектацію протигазу ГП-7, яка на даний час є найбільш технічно досконалою та економічно обґрунтованою. Також, звертаємо увагу, що в технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (додаток 3 до тендерної документації), передбачена можливість постачання протигазів, який є еквівалентом протигаза ГП-7, та відповідає технічним вимогам, зазначеним в документації. («У випадку, якщо у цій документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї документації будь-які посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, та/або складових частин предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент)»). Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам, з наданням порівняльної таблиці із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного еквіваленту додається копія паспорту якості або інший документ, що містить технічні характеристики товару. Товар за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим ніж зазначено у тендерній документації Замовника. 2.Що стосується надання документації, яка підтверджує якість товару. Посилаючись на Додаток 3 (технічні вимоги) у якому зазначено, що учасник повинен надати офіційні сертифікати, декларації та висновки на протигаз, нами будуть внесені зміни, щодо подання усіх необхідних сертифікатів, декларацій та висновків на фільтри, які є важливими. А саме: сертифікат експертизи типу, декларація про відповідність, сертифікат відповідності та висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3.Відповідно до тендерної документації, замовник здійснює закупівлю з дотриманням норм чинного законодавства, у тому числі: Закону України «Про публічні закупівлі»; Указу Президента України № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій); Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII; розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами). Крім цього, з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), предмет закупівлі повинен відповідати вимогам розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів», згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом України «Про санкції», крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе. У зв’язку з військово-політичною ситуацією в Україні, а також відносинами між Україною і Росією, яка офіційно визнана державою-агресором, закупівля виробів російського виробництва, які відносяться до товарів військового та подвійного призначення заборонена для імпорту на митну територію України з боку Російської Федерації. Згідно висновку та роз’яснення отриманого від Державної служби експертного контролю України № 1335/14-15 від 20.04.2015 року, протигази відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Для імпорту на митну територію України товарів подвійного призначення, до яких відносяться протигази та їх комплектуючи, необхідно отримання відповідної ліцензії від Міністерства Оборони країни виробника, а також отримання належним чином дозволу від Державної служби експертного контролю України. Вважаючи важливість поданих вами вимог, нашим підприємством прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, стосовно країни виробництва товару, митного оформлення, підтвердження походження товару та додати вимогу, щодо обов’язкового надання Учасником у складі своїй пропозиції посвідчення про реєстрацію у Державній службі експертного контролю України та висновок експертизи щодо ідентифікації товару, у разі якщо запропонований товар або його складові є походженням з Російської Федерації.
Статус вимоги: Задоволено