• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти

Завершена

364 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 820.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 11:16 - 21.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА:

Номер: 44f4fbf6591f4ce586e45bc481471bb1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000789-b.b2
Назва: ВИМОГА:
Вимога:
У відповідності до ч. 1 та ч. 2 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Враховуючи вищевказане, та керуючись ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі», – ВИМАГАЮ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Хозсфєра" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-02-10-000789-b, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "НАФТОСЕРВІС ПЛЮС" у закупівлі за ідентифікатором UA-2020-02-10-000789-b, з підстав, передбачених п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»; 3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку Учасників, що вважається найбільш економічною, або відміни торгів якщо не має змоги обрати переможця чи відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вітаємо! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" у своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII. Розглянувши Ваше звернення, викладаємо наступне: Замовником була перевірена інформація щодо наявності у Учасника ТОВ «Хозсфера» заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). Відповідно до інформації зазначеній на офіційному сайті ДФС, у Розділі перевірки бізнеспартнерів за відповідним посиланням у Учасника ТОВ «Хозсфера» станом на 11.03.2020 року немає податкового боргу: Таким чином, Учасник ТОВ «Хозсфера» виконав усі умови які зазначені у ЗУ «Про публічні закупівлі» та у тендерній документації, щодо відсутності підстав зазначених у ч.2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до наступної найбільш економічної вигідної пропозиції, яку надав учасник ТОВ «НАФТОСЕРВІС ПЛЮС» повідомляємо, що Замовник не розглядав надану пропозицію. Ще раз наголошуємо щодо відповідності дій КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" чинному законодавству, зокрема: Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі», Закону України № 2939-VI від 13.01.2011 «Про доступ до публічної інформації», Закону України № 1700-VІI від 14.10.2014 «Про запобігання корупції», Закону України № 3855-ХІI від 21.01.1994 «Про державну таємницю», Закону України № 851-ІV від 22.05.2003 «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України № 3659-ХІІ від 26.11.1993 «Про Антимонопольний комітет України», а також відповідних підзаконних нормативних актів Зокрема, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, а також Наказу Державного підприємства «Прозорро».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА:

Номер: 317cd2f45f334faf9659ec3ed4be2584
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000789-b.a1
Назва: ВИМОГА:
Вимога:
керуючись ч. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі», – ВИМАГАЮ: 1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2020-02-10-000789-b, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" у своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII. Розглянувши Ваше звернення, викладаємо наступне: 1. Замовником у Розділі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що у разі вимоги щодо завантаження до електронної системи закупівель копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації, а саме: печаткою, підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, дати завіряння, надписом «Згідно з оригіналом». Визначення формальних помилок також надано у тендерній документації, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Робимо висновок, що відсутність посади, П.І.Б., дати завіряння та надпису «Згідно з оригіналом» не можна віднести до формальної помилки та наголошуємо, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни, наведені у Документації. 2. ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» були надані Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, проте під час сканування не було відтворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, та неможливо візуальним шляхом прочитати зміст документу, оскільки він є нерозбірливим, що не відповідає вимогам тендерної документації. У відповідності до вимог тендерної документації, а саме, Розділу III до Тендерної документації, всі документи Тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді сканованих копійу форматі “PDF”(скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки,підпису і т.ін.). 3. Відповідно до п. 5.6. Наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ № 271/121 від 04.06.2007 року, паспорт, що видається випробувальною лабораторією на нафту або нафтопродукт, який відпускається, заповнюється в повному обсязі показників, обумовлених нормативним документом на нафтопродукт. Значення показників, що не визначались випробувальною лабораторією, переносяться з даних паспорта, виданого вантажовідправником чи іншою випробувальною лабораторією, до якої проба надсилалась на випробування, про що робиться відповідна примітка. У паспорті якості зазначаються номер та дата його видачі. Паспорт якості підписується лаборантом, що заповнював паспорт якості, та начальником лабораторії, підписи завіряються печаткою. Паспорти якості, видані вантажовідправником (отримані з транспортними документами) по одному примірнику від кожної партії нафти та/або нафтопродукту, зберігаються в організації не менше трьох місяців після реалізації даної партії нафтопродукту. Отже, за вказаним строком дії відсутня чинність паспорту, що суперечить вимогам тендерної документації. Наголошуємо, що Замовником у Розділі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, яку вимагає Документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції». 4. Відповідно до ч.1, ст. 16, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тендерна документація окреслює предмет закупівлі, який складає собою наступне: ДК 021:2015 — 09130000-9 Нафта i дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, Паливо дизельне (Євро 5), Нафтовий газ скраплений) Талони (скреч - картки) номіналом 10 - 40 літрів. (Розділ І). У Тендерній Документації відповідно зазначена (Додаток 7 до Документації) необхідність наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: «Інформаційна довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору». Наводячи приклад судової практики, надаємо Рішення № 82854797, 05.07.2019, Одеського окружного адміністративного суду у окресленому питанні: «Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір поставки. Однак, на нашу думку неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду -з досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. Так, поставка продуктів відрізняється від поставки колісної спецтехніки. Тобто, предмет закупівлі угруповується, враховуючи сферу застосування, в нашому випадку - переміщення вантажів. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.» Отже, відповідний класифікатор включає в себе всі види палива. В свою чергу, ми, як Замовник вимагаємо, повної відповідності документів Тендерній документації, законодавству України, та беремо до уваги судову практику. Відповідні вимоги, щодо конкретизації наявності підстав користування, необхідних переліків АЗС та інформації щодо наближених АЗС до зазначених пунктів дислокації чітко зазначені у Тендерній документації (Додаток 1 до тендерної документації). Зазначаємо: Учасник має надати перелік автозаправочних станцій у Харківському р-ні Харківської області максимальна наближеність яких до місця розташування лікувального закладу:62472, м.Мерефа, вул.Дніпровська, 148 - не більш, ніж 15 км;(На виконання цього пункту учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають довідку в довільній формі із переліком діючих (працюючих) власних та партерських автозаправних станцій з обов’язковим зазначенням їх адреси, назви району міста в якому вони розташовані, а також інформацією щодо наявноті розгалуженої мережі АЗС по території Харківської області, які мають здійснювати обслуговування автомобілів. Разом з цим, для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії договорів оренди (або партнерських договорів), або копії свідоцтв про право власності, або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені в довідці). Отже, надана Учасником «ТОВ СОЛВІНГ СІСТЕМС» документація у складі тендерної пропозиції не відповідає вимогам, зазначеним у Тендерній документації. Ще раз наголошуємо щодо відповідності дій КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "МЕРЕФ'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" чинному законодавству, тому відповідно до п.1, ч.1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (тобто кваліфікаційним критеріям).
Статус вимоги: Відхилено