• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 04:37 - 22.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 643c30f044f54110800f15b50ef41feb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000007-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 30/04 від «30» квітня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ 37470086) Адреса: 04119, Україна, м.Київ, вул. Зоологічна, 6-а телефон: 044 489-02-47 Інформація про закупівлю ID: 7b8c537bc49449078df2d0dbb1648689 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a СКАРГА на дії Замовника Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), що зазначено у оголошенні та Тендерної документації. Аукціон відбувся: 26.02.2020, 15:24. За результатами аукціону участь прийняли п’ять учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» - 2 919 000,00 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»– 2 284 999,00 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКС» – 2 300 000,00 грн; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ДІСІЖЕН» - 2 285 000,00 грн; 5) Приватне підприємство «ЕВРОТРАНССТРОЙ» – 2 450 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 3 000 000.00 грн (з ПДВ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». Відповідно до Протоколу № 2 від 16.04.2020 розгляду тендерних пропозицій Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була повторно розглянуту та повторно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: - відсутній в штаті підприємства інженер по контролю за якістю, про що зазначено в листі від Учасника №20/02-5 від 20 лютого 2020 (вимога зазначена в п.п. 2.1.1. п. 2 Додатку №1 до ТД); - кошторисна документація Учасника не відповідає Додатку № 2 до ТД, по яким саме роботам зазначено у таблиці невідповідності, що додається до протоколу розгляду пропозиції. Згідно Протоколу №7 від 24.04.2020 розгляду тендерних пропозицій Замовником було повторно визнано учасника - товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» переможцем відкритих торгів по закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація). Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 26.04.2020 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Вважаємо, що рішення Замовника щодо повторного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Так, 04.03.2020 тендерна пропозиція Скаржника вже розглядалася Замовником. За результатами розгляду Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації (Протокол №2 від 04.03.2020 розгляду тендерних пропозицій). Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи по аналогічним договорам надано не в повному обсязі відповідно до довідки № 20/20-6 від 20.02.2020 року, яку надав Учасник, а саме: Договір № В-41 від 18.04.2017р. Ціна за договором складає 1 529 484,18 грн., а акти виконаних робіт надано на суму 1 453 888,85 грн. Додаткова угода про зменшення суми договору – відсутня. Також акти виконаних робіт надано без дати підписання цих документів.) Договір В-74 від 25.06.2018 р. Ціна за договором складає 3 210 166,51 грн. Надано актів на суму 1 245 356,38 грн. Є додаткова угода про розірвання договору, але додаткової угоди про зменшення суми договори немає. Відповідно до п. 11.1 договорів № № В-41 від 18.04.2017р., В-74 від 25.06.2018 року уci змiни та доповнення до договору оформлюються Сторонами в письмовiй формi i вступають в силу з моменту їх пiдписання та скрiплення печатками Cторін. Тобто, жодної із викладених у Протоколі № 2 від 16.04.2020 розгляду тендерних пропозицій невідповідностей, в ході розгляду тендерної пропозиції Скаржника 04.03.2020 Замовником встановлено не було. Разом з тим, згідно із Протоколом № 5 від 11.03.2020 розгляду тендерних пропозицій переможцем зазначених відкритих торгів Замовником було визнано товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» та 12.03.2020 опубліковано повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. За результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» органом оскарження прийнято Рішення № 6458-р/пк-пз від 03.04.2020 яким зобов’язало Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» та рішення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» переможцем за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02- 10-000007-a. При цьому зазначаємо, що ані стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на дату прийняття Замовником оскаржуваного рішення (далі – Закон), ані будь яка інша норма чинного законодавства України не надає Замовникові права на повторний розгляд раніше розглянутої пропозиції учасника та її відхилення за новими, не встановленими в ході первинного розгляду підставами. Тобто, сам факт повторного розгляду та повторного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та, відповідно, повторного визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «САНДЕРС-БУД» є грубим порушенням Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Зазначене свідчить про зневажання Замовником принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону) та порушенням вимог ст.5 Закону щодо недискримінації учасників. Щодо підстав для повторного відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Протокол № 2 від 16.04.2020 розгляду тендерних пропозицій). 1. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)», затвердженої головою тендерного комітету Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Протоколом засідання тендерного комітету № 1 від 05.02.2020 року (далі – Тендерна джокументація), кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Підпунктом 2.1.1. п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до цієї тендерної документації учасник повинен надати інформацію про наявність в штаті підприємства інженера по контролю за якістю. На виконання даної вимоги Замовникам Скаржником в складі тендерної пропозиції надано пояснення щодо відсутності у штатному розписі підприємства посади інженера по контролю за якістю, та зазначено, що контроль за якістю здійснюється відповідно до посадових інструкцій (п.2.3) виконавцями робіт (лист від 20.02.2020 №20/20-5). Також, на виконання підпункту 2.1.2. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до цієї тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції надано засвідчену копію відповідної посадової інструкції виконавця робіт. Разом з тим, зазначаємо, що жодним нормативно-правовим актом чинного законодавства України не передбачено обов’язковість підприємству, в тому числі, що займається проведенням будівельних робіт (капітальних ремонтів приміщень), мати у своєму штаті посаду інженера по контролю за якістю та, відповідно, посадову інструкцію на цю посаду. При цьому, згідно із ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ані законодавством у сфері публічних закупівель, ані Тендерною документацією Замовника не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку із відсутністю у його штаті посади інженера по контролю за якістю. Разом з тим, зазначаємо, що система менеджменту якості товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» розроблена, впроваджена та підтримується відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 “Системи менеджменту якості. Вимоги” (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”), що підтверджується Сертифікатом на систему менеджменту якості SIC.MS.040.ISO9001.1276 від 14.02.2020 р. Таким чином, тендерна пропозиція Скаржник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у п.2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника. 2. При складанні кошторисної документації Скаржником були допущені технічні помилки та описки в частині найменування деяких робіт та кількох матеріалів, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та жодним чином не впливають на її зміст. Зазначене сталося у зв’язку із значним обсягом робіт (1025 позицій найменувань) та призвело до деяких несуттєвих відмінностей в назві кількох видів робіт і деяких матеріалів, які жодним чином не позначились на ціні робіт та матеріалу і не вплинули на загальну вартість цінової пропозиції. При цьому, відповідно до абз.2 ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно із абз.3 ч.3 ст.22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, відповідно до п. 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Разом з тим, пунктом 6.2.4 Проекту договору, що є Додатком №4 до Тендерної документації, Замовник передбачив проходження експертизи (проходження якої він делегує підряднику – виконавцю робіт), яка і передбачена для виправлення можливих відмінностей, редагування, змін проектних рішень тощо. Також, зазначаємо, що уся надана у складі тендерної пропозиції кошторисна документація була складена відповідно до норм чинного законодавства України та повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. Таким чином, викладені Замовником у Протоколі № 2 від 16.04.2020 розгляду тендерних пропозицій підстави щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необґрунтованими, безпідставними та такими, що не відповідають вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 16, 22, 28 та 30 Закону Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Крім того. незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «САНДЕРС-БУД» (згідно Протоколу № 7 від 24.04.2020 розгляду тендерних пропозицій), тобто учасника торгів, яким надано найменш економічно вигідну тендерну пропозицію, та опублікуванню 26.04.2020 Замовником Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Враховуючи викладене, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) з боку Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a, ID:7b8c537bc49449078df2d0dbb1648689. 3. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 2 від 16.04.2020 розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». 4. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 7 від 24.04.2020 розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» (код ЄДРПОУ 30301611) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. 5. Зобов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації прийняти рішення про визнання переможцем відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація). Додатки: 1. Копії Сертифікату на систему менеджменту якості SIC.MS.040.ISO9001.1276 від 14.02.2020. 2. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2020 10:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.05.2020 18:23
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380978302737 afinacentr2016@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 982f44cfe75e4c84bf21b78a6c3889e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000007-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Вих. № 13/03 від «13» березня 2020 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (код ЄДРПОУ 39107995) Адреса: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2. Тел: +38 097 830 27 37 email: afinacentr2017@gmail.com Замовник: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ 37470086) Адреса: 04119, Україна, м.Київ, вул. Зоологічна, 6-а телефон: 044 489-02-47 Інформація про закупівлю ID: 7b8c537bc49449078df2d0dbb1648689 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 04.03.2020р. Плата за подання скарги – 15 000 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація), що зазначено у оголошенні та ТД. Аукціон відбувся: 26.02.2020, 15:24. За результатами аукціону участь прийняли п’ять учасників: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» - 2 919 000,00 грн; 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»– 2 284 999,00 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕКС» – 2 300 000,00 грн; 4) Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ДІСІЖЕН» - 2 285 000,00 грн; 5) Приватне підприємство «ЕВРОТРАНССТРОЙ» – 2 450 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі: 3 000 000.00 грн (з ПДВ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР». Відповідно до Протоколу № 2 від 04.03.2020 розгляду тендерних пропозицій Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи по аналогічним договорам надано не в повному обсязі відповідно до довідки № 20/20-6 від 20.02.2020 року, яку надав Учасник, а саме: Договір № В-41 від 18.04.2017р. Ціна за договором складає 1 529 484,18 грн., а акти виконаних робіт надано на суму 1 453 888,85 грн. Додаткова угода про зменшення суми договору – відсутня. Також акти виконаних робіт надано без дати підписання цих документів.) Договір В-74 від 25.06.2018 р. Ціна за договором складає 3 210 166,51 грн. Надано актів на суму 1 245 356,38 грн. Є додаткова угода про розірвання договору, але додаткової угоди про зменшення суми договори немає. Відповідно до п. 11.1 договорів № № В-41 від 18.04.2017р., В-74 від 25.06.2018 року уci змiни та доповнення до договору оформлюються Сторонами в письмовiй формi i вступають в силу з моменту їх пiдписання та скрiплення печатками Cторін. Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» порушує права та інтереси Скаржника, є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)», затвердженої головою тендерного комітету Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Протоколом засідання тендерного комітету № 1 від 05.02.2020 року (далі – Тендерна джокументація), кваліфікаційні критерії та документи, які відповідно до вимог статті 16 Закону подає учасник у складі своєї пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 до цієї тендерної документації учасник повинен надати: - Довідку про виконання аналогічного/их договору/ів. - Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та акт/и наданих послуг з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. Таким чином, відповідно до вищевказаних вимог Тендерної документації документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів є надання відповідним учасником хоча б одного аналогічного договору в повному обсязі та акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг) з підписами та печатками з обох сторін. Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» в своїй тендерній пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надало три аналогічні договори, а саме: - Договір підряду №35-1 від 29.06.2016 року, укладений між комунальним підприємством «Дніпроводоканал» (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (Підрядник) (далі – Договір №35-1) у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт); - Договір № В-74 від 25.06.2018 року, укладений між Управлінням містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (Підрядник) (далі – Договір №В-74) у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт); - Договір № В-41 від 18.04.2017 року, укладений між Управлінням містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (Підрядник) (далі – Договір №В-41) у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт). При цьому, згідно Протоколу № 2 від 04.03.2020 розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, жодні зауваження щодо Договору №35-1 у Замовника відсутні. Таким чином, надання товариством з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції Договору №35-1 (аналогічний договір) у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами та актами виконаних робіт) є підтвердженням факту виконання Скаржником вищевказаних умов Тендерної документації. Також, викладені у Протоколі № 2 від 04.03.2020 розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації зауваження щодо Договору №В-74 та Договору №В-41 є безпідставними та не можуть вважатися порушенням Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Згідно із ст.654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Пунктом 11.4 Договору №В-74 передбачено, що дострокове припинення Договору може мати місце за угодою Сторін так і в судовому порядку за заявою будь-якої Сторони при порушенні умов Договору. Згідно Додаткової угоди №1 від 30.10.2019 р. до Договору № В-74 від 25.06.2018 Сторони (Управління містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) та товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (Підрядник) дійшли згоди достроково розірвати Договір № В-74 від 25.06.2018. Пунктом 2 цієї Додаткової угоди №1 передбачено, що з моменту набрання чинності цієї Угоди зобов’язання Сторін, що виникли за Договором № В-74 від 25.06.2018, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними буди-якими правами і обов’язками, що виникли із Договору № В-74 від 25.06.2018, крім зобов’язань Замовника щодо проведення оплати фактично виконаних робіт. Згідно із п.3 даної Додаткової угоди №1 вона є невід’ємною частиною цього Договору № В-74 від 25.06.2018 та набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін, тобто з 30.10.2019 року. Таким чином, різниця між сумою Договору № В-74 від 25.06.2018 та сумою за актами виконаних робіт обумовлена саме достроковим розірванням цього договору, а не зміною його умов щодо вартості робіт. Жодних додаткових угод щодо зміни умов договору щодо вартості робіт сторонами не укладалося. Більш того, відповідно до ч.2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. Таким чином, внесення будь-яких змін до договору при його розірванні взагалі не є можливим. Вищевказана Додаткової угоди №1 від 30.10.2019 р. була надана Скаржником до тендерної пропозиції у складі аналогічного договору - Договору № В-74, але належного правового аналізу цього документа Замовником не здійснено. Згідно Додаткової угоди №3 від 27.03.2018 р. до Договір № В-41 від 18.04.2017 Сторони (Управління містобудування архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) та товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» (Підрядник) дійшли згоди достроково розірвати Договір Договір № В-41 від 18.04.2017. Пунктом 2 цієї Додаткової угоди №3 передбачено, що з моменту набрання чинності цієї Угоди зобов’язання Сторін, що виникли за Договором № В-41 від 18.04.2017, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними буди-якими правами і обов’язками, що виникли із Договору № В-41 від 18.04.2017, крім зобов’язань Замовника щодо проведення оплати фактично виконаних робіт. Згідно із п.3 даної Додаткової угоди №3 вона є невід’ємною частиною цього Договору № В-41 від 18.04.2017 та набирає чинності з моменту її підписання і скріплення печатками Сторін, тобто з 27.03.2018 року. Таким чином, різниця між сумою Договору № В-41 від 18.04.2017 та сумою за актами виконаних робіт обумовлена саме достроковим розірванням цього договору, а не зміною його умов щодо вартості робіт. Жодних додаткових угод щодо зміни умов договору щодо вартості робіт сторонами не укладалося. Більш того, відповідно до ч.2 ст. 653 ЦК України у разі розірвання договору зобов'язання сторін припиняються. Таким чином, внесення будь-яких змін до договору при його розірванні взагалі не є можливим. Вищевказана Додаткової угоди №3 від 27.03.2018 р. була надана Скаржником до тендерної пропозиції у складі аналогічного договору - Договору № В-74, але належного правового аналізу цього документа Замовником не здійснено.. Враховуючи вище викладене товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» повністю підтвердило свій досвід в виконанні аналогічного договору відповідно до вищезазначених вимог Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Відхилення Замовником тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» є грубим порушенням ст.ст.3, 5. 17, 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» товариством з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» було подано вимогу .№ 05/03-1 від 05.03. 2020 до Замовника щодо усунення вищевикладених порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» переможцем у закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)». Однак, станом на дату подання даної Скарги, вищезазначену вимогу Замовником не розглянуто, порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання ТОВ «АФІНАЦЕНТР» - не усунуто. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», чия пропозиція є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. що в свою чергу призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Крім того. незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «САНДЕРС-БУД» (згідно Протоколу № 5 від 11.03.2020 розгляду тендерних пропозицій, тобто учасника торгів, яким надано найменш економічно вигідну тендерну пропозицію, та опублікуванню 12.03.2020 Замовником Повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. Враховуючи викладене, відповідно до ст.ст. 3, 5. 17, 18, 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Забов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 2 від 04.03.2020 розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-10-000007-a, ID: 7b8c537bc49449078df2d0dbb1648689. 3. Забов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення - Протокол № 5 від 11.03.2020 розгляду тендерних пропозицій про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «САНДЕРС-БУД» (код ЄДРПОУ 30301611) та повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником. 4. Забов’язати Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації прийняти рішення про визнання переможцем відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР» по закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація). Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2020 11:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2020 19:39
Дата виконання рішення Замовником: 26.04.2020 02:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було зроблена переоцінка пропозицій Учасників.
Автор: ТОВ "Афінацентр", Фесенко Олександр Сергійович +380978302737 afinacentr2016@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e76be033d99c489fadc824ece56d7555
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000007-a.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження рішення замовника щодо допуску пропозиції та визнання переможцем учасника ТОВ «САНДЕРС-БУД» яка не відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2020 19:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.04.2020 19:29
Автор: ТОВ "БІЛДІНГ ДІСІЖЕН", Волошина Валентина +380973937490 vs-buh@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Оскарження дискваліфікації

Номер: 9d9cc12840824dbf9208c75840a58b64
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000007-a.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вимога Відповідно до протоколу №1 від 10.03.2020 року розгляду тендерних пропозицій Управління освіти Шевченківської районної в місті Київ державної адміністрації приватне підприємство «ЕВРОТРАНССТРОЙ» отримало статус «дискваліфікований». Підстави відхилення тендерної пропозиції: відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання робіт, які зазначені в технічних вимогах (Додаток № 2 до ТД); строк дії ліцензії на господарську діяльність Учасника сплив 06.07.2018 року. Перелік робіт в дефектному акті, що надав Учасник не відповідають технічним вимогам, що зазначені в Додатку № 2 ТД, перелік невідповідностей зазначені в Додатку до протоколу розгляду пропозиції. У складі своєї тендерної пропозиції наше підприємство надало повний комплект документів, які підтверджують виконання аналогічних робіт. Згідно договору підряду №14 та №15 роботи були виконані в повному об’ємі в 2019 році, що підтверджено актами виконаних робіт, які також підтверджують різноманітність загально-будівельних та спеціальних робіт (електричні, сантехнічні, вентиляція та кондиціонування). Щодо ліцензії, вона є безстроковою, в складі тендерної документації ми вклали супровідний лист, який про це інформує та посилання на веб-ресурс за яким це можна перевірити. Також звертаємо Вашу увагу, що в дефектному акті відображаються тільки роботи, матеріали видно в локальному кошторисі частково та в підсумковій відомості ресурсів в повному об’ємі. Такі позиції як: Кутик металевий, пристінний; Т-профіль 0,6 – були враховані в нашій пропозиції але мали трохи іншу назву, що ніяк не впливає на технічні характеристики, а саме – профіль пристінний 3000 та профіль 600 мм. Стосовно робіт : 1. «Монтаж свiтильникiв LED якi встановлюються в пiдвiсних стелях»; 2. «Блоки двернi»; 3. «Улаштування перегородок із дверима та склінням»; 4. «Улаштування армованих цегляних перегородок з прорізами товщиною 0,5 цеглини в примiщеннях площею бiльше 5 м2 (закладання дверного прорізу)» 5. «Автоматичний вимикач до 25А» 6. «Установлення лючків» 7. «Улаштування обшивки укосів та коробів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами зулаштуванням металевого каркасу з утепленням мінераловатними плитами»; 8. «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металлопластику у кам'яних стінах»; 9. «Демонтаж свiтильникiв з лампами розжарювання»; 10. «Монтаж полiетиленових труб для електропроводки дiаметром до 25 мм, укладених в борознах пiд заливку»; Вони враховані в ціні пропозиції, але мають трохи іншу назву, або ж враховані в складі іншої роботи та не були виділені окремо аби не завоювати об’єми робіт згідно назви розцінки на роботу який вказано в програмному комплексі «АВК-5». Також, звертаємо Вашу увагу, що ми підписали «Тендерну пропозицію» в якій в пункті 5 вказано: « Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.», що підтверджує нашу згоду з технічним завданням. Тож, враховуючи вищевказані пункти приватне підприємство «ЕВРОТРАНССТРОЙ», повність підтвердило наявність аналогічного досвіду та відповідність вимогам представлених в тендерній документації. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: визнати ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ» переможцем у закупівлі №5243585, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт приміщень ліцея-інтернату № 23, вул. Салютна, 11-а, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація). Інакше, ми будемо вимушені звернутися до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: df6d5036b086473b883ce8adaaae5049
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000007-a.a1
Назва: Вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник