-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проектування на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт АЗС КО «Київмедспецтранс», вул. Куренівська, 16-В» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)
Торги відмінено
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 18:12 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Скасування предмету закупівлі
Номер:
303818b459394d508a9810e3dd3910c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-003832-a.c5
Назва:
Скасування предмету закупівлі
Вимога:
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та листа роз’яснення Державного комітету України та архітектури та будівництва від 27.11.2018 р. «капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель … без зміни будівельних габаритів об’єкта».
Відповідно до вказаного вище ДБН реконструкція - це перебудова прийнятого в експлуатацію існуючого об'єкта, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Предметом даної закупівлі визначено як «Послуги з проектування на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт АЗС КО «Київмедспецтранс», вул. Куренівська, 16-В» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)».
В той же час, п. 17 додатку 2 до тендерної документації визначає, що проектна документація має передбачати певні види робіт на об’єкті, що призведуть до зміни його геометричних розмірі та габаритів об’єкта.
З огляду на викладене вище, фактично предметом закупівлі є проектна документація на реконструкцію об’єкта, а не його капітальний ремонт, як визначено у назві закупівлі.
У зв’язку із викладеним – вимагаємо усунути вказані вище порушення та привести назву та предмет закупівлі у відповідність із вимогами законодавства України а також скасувати закупівлю UA-2020-02-07-003832-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 12:40
Вимога
Без відповіді
Скасування предмету закупівлі
Номер:
ae7244071b1f4057882adda91ab26d50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-003832-a.c4
Назва:
Скасування предмету закупівлі
Вимога:
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та листа роз’яснення Державного комітету України та архітектури та будівництва від 27.11.2018 р. «капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель … без зміни будівельних габаритів об’єкта».
Відповідно до вказаного вище ДБН реконструкція - це перебудова прийнятого в експлуатацію існуючого об'єкта, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Предметом даної закупівлі визначено як «Послуги з проектування на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт АЗС КО «Київмедспецтранс», вул. Дегтярівська, 25» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)».
В той же час, п. 17 додатку 2 до тендерної документації визначає, що проектна документація має передбачати певні види робіт на об’єкті, що призведуть до зміни його геометричних розмірі та габаритів об’єкта.
З огляду на викладене вище, фактично предметом закупівлі є проектна документація на реконструкцію об’єкта, а не його капітальний ремонт, як визначено у назві закупівлі.
У зв’язку із викладеним – вимагаємо усунути вказані вище порушення та привести назву та предмет закупівлі у відповідність із вимогами законодавства України а також скасувати закупівлю UA-2020-02-07-003832-a
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 11:30
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційна вимога
Номер:
72eedd6c8a474fd5a4537c02ea720109
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-003832-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога замовника на забезпечення виконання договору : "Учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5% вартості договору у формі безвідкличної банківської гарантії зі строком дії до 01.09.2020 року", це приблизно 35000 грн. - має бути видалена з тексту договору, тому що Замовник вже має тендерне забезпечення на весь період проектування у розмірі 22000 тис. грн. та в договорі розділ VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН (зі штрафними санкціями на всі випадки) Проектувальник витрачає свій час, кошти на здобуття перемоги у торгах, а потім працює 3 місяці (не менше 15 людей) не маючи авансів при цьому , десь має знайти кошти на зарплатню, видатки, витрати по випуску проєктно-кошторисної документації, організації відряджень на обєкт, оплату експертизи, Все це він робить, як найшвидше - ЩОБ ОТРИМАТИ ДОХІД!!! Якщо він не виконає договір - він дохід НЕ ОТРИМАЄ. Що ще може більше мотивувати проектувальника? Додаткові забезпечення можуть на етапі проєктування перетворитися на елемент маніпуляцій та тиску на проектувальника збоку замовника у випадку порушень умов містобудування та вимог норматитів що до об'єкта проєктування. Замовник цією вимогою забезпечує себе можливістю шантажувати проектну компанію, щоб та порушила норми та ГІП взяв на себе відповідальність заради того, щоб не втратити свої (!!!) гроші . Тільки не треба говорити про можливість звернутися до суду... Ніхто не хоче тяжби , яка буде тягнутися роками. Всі хочуть робити СВОЮ РОБОТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2020 15:09
Вимога
Без відповіді
Неконкурентні умови аукціонів одного Замовника
Номер:
9e6c504e153a45d98b832d71068c1194
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-003832-a.b2
Назва:
Неконкурентні умови аукціонів одного Замовника
Вимога:
Аукціони по об'єктам по вул. Куренівський та Дегтярівський згідно планів Замовника проводяться в один день із різницею в часі в 20 хвилин. Оскільки середній час проведення аукціону по лотах такої складності становить до півтори години, і є прецеденти дискваліфікації учасників, що приймають участь в декількох різних аукціонах в один час з різних IP-адрес, вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику рознести аукціони в часі як мінімум на 3 години. Це забезпечить рівність можливостей і конкурентність усіх учасників щодо участі в аукціонах без потенційного ризику дискваліфікації з вказаної причини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2020 11:45
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
99b0b1381f16427d8a61544c46b07880
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-003832-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В Розділі 1. Додатку 5 до ТД зазначено:
"Пункт 1.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) протягом 2019 року.
Аналогічним вважається договір на виконання проектно-вишукувальних (проектних) робіт для будівництва (чи капітального ремонту) АЗС, з класом наслідків СС2 або СС3.
Пункт 1.1.2. До інформаційної довідки, складеної відповідно до пп.1.1.1., Учасник подає оригінал позитивного листа-відгуку від організації-контрагента щодо виконання умов договору, зазначеного в інформаційній довідці (лист-відгук повинен бути виданим не раніше 2019 року та повинен містити посилання на номер та дату договору, зазначеного в інформаційній довідці, контактні дані представника покупця)."
Якщо нами виконано аналогічні проектні роботи 2-3 роки тому, отримано позитивні висновки експертизи, підписані всі акти виконаних робіт та отримано позитивні відгуки замовників, але у 2019 році саме таких проектних робіт ми не виконували, то чи означає це, що ми втратили спроможність виконувати аналогічні проекти? Адже ми не будемо відповідати кваліфікаційним критеріям.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційними та порушують ч.1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо внести зміни до Розділу 1. Додатку 5 до ТД, а саме: у Пункті 1.1.1. прибрати вимогу про те, що аналогічні договори мають бути лише протягом 2019 року, та у Пункті 1.1.2. прибрати вимогу про те, що лист-відгук повинен бути виданим не раніше 2019 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2020 11:24