• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вершкове масло (жирністю не менше 72,5%)

Завершена

529 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 529.60 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 17:15 - 19.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про невідповідність тендерної документації

Номер: 0c86b17e899c4f4281dbea90dc454dec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-001006-b.b1
Назва: Про невідповідність тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Додаку №1 тендерної документації на вершкове масло ви вимагаєте надання учасником не менше 2-х аналогічних договорів що підтверджують досвід роботи. Однак згідно ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" законодавець встановив критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Тобто аналогічного договору ,а не аналогічних договорів як вказано у вашій тендерній документаціїї. Тобто вами порушено норми вищезгаданого закону Виходячи з вищенаведеного прошу привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства. Крім цього в Додатку №3 до тендерної документації ви вимагаєте від учасників надати акт первірки органом держпродспоживлужби виданий не раніше 20.09.2019 року. Однак перевірка вказаним крнтролюючим органом проводиться відповідно до затвердженого ними плану перевірок як передбаченио діючим законодавством. Прошу розяснити керуючись яким законодавством вами встановлена така норма.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до ст. 16 замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії (тобто можна дійти висновку, що дана вимога встановлюється Замовником самостійно), один з яких - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення «аналогічні договори», та конкретного переліку документів які може вимагати Замовник для підтвердження даної вимоги ( звідси, цей перелік також визначається Замовником самостійно). Зазначаємо, що основними ознаками виконання аналогічного договору є вид договору (залежно від своєї правової природи), предмет договору та факт виконання даного договору. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачена, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду поставки товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Звертаємо увагу, що в даному випадку якість поставленого товару має особливе значення, так як предметом закупівлі є вершкове масло - продукт, який став об’єктом масових перевірок Держпродспоживслужбою, у зв’язку з виявленням великої кількості фальсифікату та даний продукт закуповується для закладів освіти міста Хуст, де перебувають дітки від 2-ох років. Таким чином, Замовнику потрібно бути впевненим, що потенційний переможець - Учасник має досвід поставки саме цього продукту харчування (враховуючи специфіку цього товару та допустимий температурний режим для його зберігання/транспортування), є добросовісним виробником або співпрацює з останніми не 1 місяць поспіль. Подібна позиція міститься у рішенні постійно діючої колегії АМКУ № 168-р/пк-пз від 13.01.2017. Отже, Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною та не вважає, що дана вимога порушує норми вищезазначеного закону. 2. З 20 вересня 2019 року система НАССР (система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках) є обов’язковою і для малих потужностей, в тому числі постачальників та перевізників харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Згідно цього Закону дана вимога є не правом, а ОБОВ’ЯЗКОМ операторів ринку. Також законодавство передбачає не лише обов’язок бізнесу впровадити НАССР, але й зобов’язує інспекторів здійснювати аудит цієї системи. Саме тому бізнес та службовці Держпродспоживслужби повинні дуже чітко ці вимоги розуміти і відповідати їм. Отже, у зв’язку з вищенаведеним, Замовник вважає обов’язковою умовою надання учасником акту обстеження Держпродспоживслужби, про те, що об’єкт учасника відповідає вимогам санітарного законодавства саме з моменту вступу в силу норми Закону щодо застосування системи НАССР, для належного підтвердження факту впровадження даної системи учасником.
Статус вимоги: Відхилено