-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-95 та дизельне паливо
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року
Завершена
493 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 17:04 - 27.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення
Номер:
d3cef52dad69401c90e28fca0a44c66d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-002598-c.a1
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Обраний переможцем учасник, що не відповідає вимогам Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення.pdf 06.03.2020 10:37
- Гарантійний лист від ГЛУСКО.pdf 06.03.2020 10:37
Дата подачі:
06.03.2020 10:37
Вирішення:
Тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» розглянув Вашу вимогу від 06.03.2020 №46 та повідомляє про наступне.
Так, дійсно відповідно до рішення тендерного комітету від 05.03.2020 №772 було прийнято рішення про розгляд тендерних пропозицій, а також прийнято рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції та одночасно прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2020-02-07-002598-c) на закупівлю по предмету нафта і дистиляти – код ДК 021:2015 – 09130000-9 (бензин А-95 та дизельне паливо) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» з ціною тендерної пропозиції 461 760,00 грн. (чотириста шістдесят одна тисяча сімсот шістдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
Виходячи із зазначеного вище, а також беручи до уваги аргументи та коментарі зазначені у Вашій вимозі маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
При цьому строк для розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати 5-ти робочих днів.
Разом з цим, варто зазначити, що норми чинного законодавства не містять жодної заборони прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій та рішення про визначення переможця процедури закупівлі у одному протоколі.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно норм чинного законодавства оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина перша статті 28 Закону).
У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції.
При цьому, варто зазначити, що згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо вона не відповідає вимогам тендерної документації. Норми даної статті не надають право Замовнику, а зобов’язують його вчиняти у зазначений вище спосіб, а саме прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПК «БІЛЛ ОЙЛ» гарантійний лист від 28.02.2020 №46 не містить інформації про номер ідентифікатора відкритих торгів, назву Замовника, а також обсяг палива згідно з оголошеною закупівлею, що додатково підтверджується коментарями зазначеними у Вашій вимозі тендерним комітетом нашої установи було прийнято рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції, що в жодному разі не може вважатись порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Що стосується зауважень викладених у Вашій вимозі та які, стосуються тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» в частині відсутності зразків талонів ТОВ «Глуско-КАРТ Україна» повідомляємо, що тендерна пропозиція містить архів «Довідки та гарантійний листи.rar», який у свою чергу містить pdf файли «Зразки талонів ГЛУСКО» та «Гарантійний лист від ГЛУСКО», який містить усю необхідну інформацію та документи, що вимагалися згідно умов тендерної документації.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» переможцем та направлення наміру про укладення договору у порядку та у строки регламентовані нормами чинного законодавства.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що зазначені у Вашій вимозі аргументи є необґрунтованими та безпідставними, і як наслідок такими, що не можуть вважатись порушенням норм діючого законодавства.
Крім цього, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час розгляду та аналізу тендерних пропозицій керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2020 09:53
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» розглянув Вашу вимогу від 06.03.2020 №46 та повідомляє про наступне.
Так, дійсно відповідно до рішення тендерного комітету від 05.03.2020 №772 було прийнято рішення про розгляд тендерних пропозицій, а також прийнято рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції та одночасно прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2020-02-07-002598-c) на закупівлю по предмету нафта і дистиляти – код ДК 021:2015 – 09130000-9 (бензин А-95 та дизельне паливо) Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» з ціною тендерної пропозиції 461 760,00 грн. (чотириста шістдесят одна тисяча сімсот шістдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
Виходячи із зазначеного вище, а також беручи до уваги аргументи та коментарі зазначені у Вашій вимозі маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
При цьому строк для розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати 5-ти робочих днів.
Разом з цим, варто зазначити, що норми чинного законодавства не містять жодної заборони прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій та рішення про визначення переможця процедури закупівлі у одному протоколі.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно норм чинного законодавства оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина перша статті 28 Закону).
У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зазначеному випадку оцінка тендерних пропозицій передує здійсненню розгляду тендерної пропозиції та проводиться автоматично за умови, що для участі в торгах подано дві і більше тендерні пропозиції.
При цьому, варто зазначити, що згідно з нормами пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції у разі, якщо вона не відповідає вимогам тендерної документації. Норми даної статті не надають право Замовнику, а зобов’язують його вчиняти у зазначений вище спосіб, а саме прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПК «БІЛЛ ОЙЛ» гарантійний лист від 28.02.2020 №46 не містить інформації про номер ідентифікатора відкритих торгів, назву Замовника, а також обсяг палива згідно з оголошеною закупівлею, що додатково підтверджується коментарями зазначеними у Вашій вимозі тендерним комітетом нашої установи було прийнято рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції, що в жодному разі не може вважатись порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Що стосується зауважень викладених у Вашій вимозі та які, стосуються тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» в частині відсутності зразків талонів ТОВ «Глуско-КАРТ Україна» повідомляємо, що тендерна пропозиція містить архів «Довідки та гарантійний листи.rar», який у свою чергу містить pdf файли «Зразки талонів ГЛУСКО» та «Гарантійний лист від ГЛУСКО», який містить усю необхідну інформацію та документи, що вимагалися згідно умов тендерної документації.
Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації було прийнято рішення про визначення ТОВ «ЗОГ РІТЕЙЛ» переможцем та направлення наміру про укладення договору у порядку та у строки регламентовані нормами чинного законодавства.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що зазначені у Вашій вимозі аргументи є необґрунтованими та безпідставними, і як наслідок такими, що не можуть вважатись порушенням норм діючого законодавства.
Крім цього, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Державної установи «Запорізький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час розгляду та аналізу тендерних пропозицій керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.