• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дрова твердої породи крім берези

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 16:10 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: 03311675f16d4ee185b3a1da2173023f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002297-c.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Замовником торгів: Комунальне некомерційне підприємство «Районна центральна лікарня» Ружинської районної ради, було розпочато процедуру відкритих торгів через систему електронних закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-07-002297-c. ФОП Присяжнюк Олеся Олександрівна (надалі - Учасник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова твердої породи крім берези), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції як таку що не відповідає умовам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозицій Учасника № 8 від 2 березня 2020 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – Учасник в складі тендерної пропозиції надав Витяг з реєстру єдиного податку за підписом начальника Житомирської ДПІ, від 21.01.2020 року, на витязі відсутня печатка, що є порушенням вимог тендерної документації. Учасник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – той факт що на сканованій копії витягу з реєстру єдиного податку за підписом начальника Житомирської ДПІ відсутній відтиск печатки, який завірений особистим підписом згідно умов Тендерної документації Учасником, ні яким чином не змінює суті цього витягу, та таким чином не створює будь яких юридичних наслідків. Також повідомляємо про наступне, що згідно умов Тендерної документації Додаток №1 таблиця №2, відсутня будь яка вимога подачі такого витягу та є особистою ініціативою Учасника. Замовником було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно до додатку протоколу розгляду та встановлено, що пропозиція Учасника, не відповідає вимогам оголошення закупівлі та Учасник повинен бути дискваліфікований у зв’язку з порушенням вимог тендерної документації, а саме з вище наведених підстав. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже подана Учасником сканована копія Витягу з реєстру єдиного податку за підписом начальника Житомирської ДПІ, від 21.01.2020 року жодним чином не має відношення до проведення процедури торгів та не передбачена умовами тендерної документації, тому взагалі не повинна була братися до уваги. Хочу зауважити, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Таким чином, Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам Тендерної Документації. Крім того наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Учасник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Дії тендерного комітету є необґрунтованими, безпідставними і незаконними та на Власну думку Учасника, спрямовані в інтересах третіх осіб. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно розділу VIII п.1, п.2, ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі»; - За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. - За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Присяжнюк Олеся Олександрівна зазначене у протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду пропозицій Учасника № 8 від 2 березня 2020 року
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення

Номер: a6ff51a65cc54e539eabdb58b51a22a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002297-c.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ вул. Різдвяна, 80-а, м. Коростишів, Коростишівський район, Житомирська область, 12504, тел./факс. (04130) 5-04-63, тел. 5-84-82, E-mail: lisgospapk@ukr.net Код ЄДРПОУ 32062890 28.02.2020 № 123 Тендерному комітету Комунального некомерційного підприємства «Районна центральна лікарня» Ружинської районної ради УЧАСНИК ЗАКУПІВЛІ: ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» (код ЄДРПОУ 32062890) Адреса: вул. Різдвяна, 80-а, м. Коростишів, Коростишівський район, Житомирська область, 12504 електронна пошта: lisgospapk@ukr.net телефон (04130)50463 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-07-002297-c ВИМОГА Ми, ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС», вимагаємо скасувати попереднє рішення тендерного комітету (протокол № 7 від 26 лютого 2020 року) щодо дискваліфікації учасника ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» з наступних підстав: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ не містить визначення тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Натомість відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідна пропозиція – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Відповідно до частини 1 статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями (де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації) та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учасникові про отримання його пропозиції із зазначенням дати й часу. Електронна система забезпечує можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймають, вони автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Зазначаємо,що відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, згідно з формами документів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490, обов’язково зазначають кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Як бачимо, інформація щодо строку подання тендерних пропозицій повинна бути і в оголошенні про проведення закупівлі, і в тендерній документації. Тобто, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VІІІ, тендерна пропозиція – це пропозиція, подана учасником до участі в закупівлі до моменту оцінки (аукціону), а далі це – найбільш економічно вигідна пропозиція. Отже, тендерна пропозиція, приведена у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону не є тендерною пропозицією і тому не може бути частиною тендерної пропозиції, поданої до оцінки (аукціону) та відповідати тендерної документації. Крім цього,у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника та переможця. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення. Також, відповідно п.4 розділу 3 Тендерної документації Замовника «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій), про що вказано в нашій тендерній пропозиції від 21.02.2020 року (з ціною 539838,00 грн. (П’ятсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 00 копійок)). В оголошенні результатів за процедурою відкритих торгів, які відбулися 24.02.2020 року, пропозиція Учасника ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» визначена мінімальною (тобто найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VІІІ). За результатами проведених торгів пропозиція Учасника ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» не змінилася та становить 539838,00 грн. (П’ятсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 00 копійок), строк дії якої складає 90 календарних днів (з дати розкриття тендерних пропозицій). Дії Замовника щодо дискваліфікації Учасника ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» в даному випадку дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922- VІІІ та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Скасувати своє рішення щодо дискваліфікації учасника ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС». З повагою, Директор ДП «КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖОКАП «ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС» М.М. Зюбак
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, згідно п.1. Розділу 3 Тендерної документації: «Тендерну пропозицію (за формою Додатку 5), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону.» Ви не оновили свою тендерну пропозицію, тобто не врахували умови тендерної документації, та цій підставі були дискваліфіковані.
Статус вимоги: Не задоволено