• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Лікарські засоби для наркозу та психотропні препарати (атракуріуму бесилат; суксаметоній; промедол (trimeperidine); пропофол; пропофол; тіопентал натрію) - 3 (три) лоти

Завершена

531 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 277.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 15:47 - 19.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог Лот№3

Номер: 3856c8ad5b1647db912a3bf11ce6d897
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-000840-b.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог Лот№3
Вимога:
Щодо дискримінаційних вимог Лот№3
Вирішення: «Замовник уважно розглянув Вашу вимогу за номером UA-2020-02-07-000840-b.b1 від 12 лютого 2020 року та повідомляє Вам наступне. В процесі підготовки торгів Замовником була сформована номенклатура з лікарських засобів для наркозу та психотропних препаратів, що підлягають до закупівлі у 2020 році. На підставі затвердженої номенклатури Замовником складена тендерна документація на закупівлю – атракуріуму бесилату; суксаметонію; промедолу (trimeperidine), пропофолів та тіопенталу натрію - 3 (три) лоти. Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до потреб медичного закладу (ДУ «Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського НАМН України») згідно з вимогами чинного законодавства, з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі (надалі – Порядок), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р. № 454 «у разі, якщо предмет закупівлі містить два і більше найменування, замовником у дужках зазначається МНН кожного найменування». Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки товарів» Таким чином, Замовник, в межах наданих повноважень, має законне право не вносити кожне найменування з заявленого переліку в окремі лоти. При визначенні предмета закупівлі в цілому чи за окремими частинами Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє окремий учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків. Єдиною законодавчо закріпленою вимогою для закупівлі лікарського засобу за кошти державного чи місцевого бюджетів є наявність діючої речовини (за МНН), що і передбачено тендерною документацією Замовника, та надає можливість всім потенційним учасникам прийняти участь у процедурі закупівлі. Тендерна документація на закупівлю відповідає вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема, перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. Відповідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, при цьому технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація містить визначення: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару і визначені у частині 6 розділу ІІІ тендерної документації. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. Таким чином, вважаємо недоцільним за Вашою вимогою – вносити зміни до тендерної документації, щодо розподілення предмету закупівлі (кожного найменування) на окремі лоти, вимога є безпідставною, тобто такою, що не підлягає задоволенню».
Статус вимоги: Не задоволено