-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Завершена
38 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 190.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 190.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 15:35 - 12.02.2020 15:39
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c8abcd97cf0d4d6fa3ca1fa94d06b8dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000814-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника по закупівлі та подані для участі у закупівлі документи ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП», ми прийшли до висновку про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам закупівлі з наступних підстав:
1. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» надав документи про повірку обладнання (лазерних далекомірів в кількості 3 шт.), чинність яких закінчується на декілька місяців раніше, ніж строк виконання договору по закупівлі (5 квітня та 16 квітня свідоцтва про повірку втрачають чинність, а виконання робіт по закупівлі відповідно до Технічних, якісних та кількісних вимог на закупівлю послуг по предмету закупівлі триватиме до 30 червня 2020 року). Вказані віддалеміри відповідно до довідки учасника №1 від 10.02.2020 є єдиним вимірювальним обладнанням ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП». Окрім того, учасником не надано гарантійного листа або інших документів про подальшу повірку далекомірів. Відтак ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не підтвердив наявність обладнання для наданню послуг за результатом закупівлі.
2. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не надав документи відповідно до вимог п.7 Додатку 3 тендерної документації закупівлі, а саме про те, що результати роботи оформляються у паперовому та електронному вигляді:- технічний паспорт будівлі, який передається «Замовнику» в кількості 2 (двох) примірників.
3. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не надав документи відповідно до вимог п.8 Додатку 3 тендерної документації закупівлі, а саме про те, що документація розробляється та надається Замовнику на українській мові.
4. ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не надав документи відповідно до вимог п.2 Додатку 3 тендерної документації закупівлі, а саме про те, що склад та якість оформлюваної за результатами технічної інвентаризації технічної документації повинні відповідати вимогам, встановленим «Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за N 582/ 5773 (зі змінами) і чинним нормам і правилам.
Тобто фактично ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не надав частину документації про відповідність вимогам по закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, пропозиція ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» не відповідає вимогам закупівлі, що є підставою для його дискваліфікації відповідно до п.9 Додатку 3 тендерної документації закупівлі та чинного законодавства України з питань проведення публічних закупівель, відповідно до якого Замовник повинен неупереджено оцінювати подані пропозиції учасників на відповідність умовам і вимогам закупівлі, додержуючись принципів добросовісності, рівності прав учасників, конкурентності та недискримінації.
Таким чином, на підставі вищевказаного, керуючись чинним законодавством України про публічні закупівлі, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця та підписання договору про закупівлю №5 від 21.02.2020 про визнання ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» переможцем закупівлі UA-2020-02-07-000814-b.
2. Визнати пропозицію ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» такою, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2020-02-07-000814-b та дискваліфікувати учасника.
3. Перейти до кваліфікації наступного учасника з найнижчою ціною пропозиції.
Скан повного тексту вимоги додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 21.02.2020 16:19
- Відповідь на вимогу 25.02.2020 13:37
Дата подачі:
21.02.2020 16:19
Вирішення:
Щодо надання пояснень на вимогу за номером: UA-2020-02-07-000814-b.a1
«Про невідповідність пропозиції учасника-переможця до вимог за Оголошенням допорогової процедури закупівлі»
(Дата подання: 21 лютого 2020 року о 16 год. 19хв.)
Керуючись положеннями наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»» (далі по тексту - Інструкція) абзацом 4 пункту 12 якої встановлено: «Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».»
Оскільки ні Інструкцією, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення відповіді на вимогу інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
На залишену в системі вимогу згідно ідентифікатора UA-2020-02-07-000814-b.a1 інформуємо про наступне:
Розділом ІІ Інструкції, зокрема встановлено що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Разом з тим, частина перша статті 16 Закону №922-VIII, яка кореспондується з положеннями Інструкції передбачає, що саме Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Таким чином, виходячи з наведених норм є зрозумілим, що лише Замовник встановлює вимоги по кваліфікаційним критеріям та іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до Оголошення допорогової закупівлі (далі - Оголошення), а також визначає форму такого документального підтвердження на відповідні вимоги.
Отже, враховуючи положення пунктів 2,7,8 Додатку №3 до Оголошення:
«
2. Склад та якість оформлюваної за результатами технічної інвентаризації технічної документації повинні відповідати вимогам, встановленим «Інструкцією про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна», затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 за N 582/ 5773 (зі змінами) і чинним нормам і правила;
…
4.Наявність необхідної матеріально-технічної бази, оргтехніки і програмного забезпечення, необхідного для розробки технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна.
…
7. Вимоги щодо складу документації, яка передається «Замовнику» після її завершення: результати роботи оформляються у паперовому та електронному вигляді:- технічний паспорт будівлі, який передається «Замовнику» в кількості 2 (двох) примірників.
8. Документація розробляється та надається Замовнику на українській мові.», наочно можливо пересвідчитись про те, що дані пункти не містять конкретизованої документальної форми щодо підтвердження відповідності описаним вимогам, натомість містять виключно інформативний характер.
Тому, стосовно нібито не відповідності пропозиції учасника ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» в частині не надання документального підтвердження про повірку обладнання (лазерних далекомірів в кількості 3 шт.), чинність яких закінчується на декілька місяців раніше, ніж строк виконання договору по закупівлі є необгрутнованим, в силу відсутності
Вимог за Оголошенням про надання документів, котрі засвідчують факт повірки вимірювального обладнання зі строком чинності, що покриває строк дії договору про закупівлю. Ідентичні обставини застосовуються до решти описаних за Вашою вимогою не відповідностей пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП».
Фактів, які б надавали право Замовнику обґрунтовано з посиланням на положення оголошення відхилити учасника закупівлі ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» – встановлено не було. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. тендерний комітет Замовника зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом, Інструкцією та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти тендерну пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог Оголошення в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України, керуючись лише істотними обставинами щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 69,70,72,76 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Відтак, враховуючи все вище викладене наголошуємо, що Замовник не вбачає належних доказів невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» до умов Оголошення, відтак рішення Замовника про визначення переможця даної процедури та здійснення даної допорогової закупівлі відбувається з цілковитим дотриманням чинного законодавства України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та Інструкції, тому Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено