-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015-24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
141 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 705.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 14:16 - 12.02.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо відміни рішень замовника
Номер:
690d03c295a74c689dc968077e54476f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001578-c.b2
Назва:
Вимога щодо відміни рішень замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, різниця в майже 100 000 грн з таким обґрунтуванням: «7. Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата – не відповідає умовам оголошення (еквівалент не розглядається)».
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», який є єдиним для всіх державних закупівель, де основною метою його є: «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Прозорість, до якої Вас закликали в період уточнення, знехтувана, а корупційна складова – підтверджена.
В період уточнення до вас звертались і вказували про те, що засіб який ви збирались закуповувати , а саме Стерилліум класік пур, є не зареєстрований на сьогоднішній день, це підтверджує офіційний Державний реєстр дезінфекційних засобів.
Статтею 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», чітко встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби. Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».
Отже, ви порушили ще один Закон, та наражаєте на небезпеку весь лікувальний заклад, використовуючи в своїй роботі не зареєстрований засіб СТЕРИЛЛІУМ ® КЛАСІК ПУР! За таке порушення безпосередньо несе відповідальність очільник закладу!
Вражає некомпетентність наданої відповіді саме суті питання реєстрації засобу, тож мабуть той хто відповідав не знає Закону. Ось ваша відповідь: П.4. Замовник має інформацію, що Засіб дезінфекційний СТЕРИЛЛІУМ ® КЛАСІК ПУР поданий на перереєстрацію.
Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…», а не тоді коли хтось, щось щось сказав. А якщо цей засіб не буде перереєстровано, а замовник його вже закупив, то ця закупівля буде як не цільове використання державних коштів буде, цікаво що скаже на таке Державна аудиторська служба України, а відповідальність за прийняття таких рішень лежить тільки на тендерному комітетові за здійснену закупівлю за необґрунтовану закупівлю цього товару. У вищезазначеному Законові та Порядку нічого не сказано про можливість застосовувати засіб у період реєстрації, там лише зазначено що використання не зареєстрованих у встановленому порядку дезінфекційних засобів забороняється.
Лист ТОВ «НВП»ВІЛАН» не підтверджує РЕЄСТРАЦІЮ, він говорить про те що подано, але коли і чи це є правдивою інформацією ніхто не знає, і це не є приводом для того, щоб стверджувати про його реєстрацію, залишається дочекатись, коли відбудеться реєстрація, а поки що це не дає вам права закуповувати не зареєстровані засоби за державні кошти!!!
Тож повернемось до нашої пропозиції. В Протоколі № 18/02 від 18.02.2020 р. зазначено:
П.7. Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата – не відповідає умовам оголошення (еквівалент не розглядається).
Отже, Ви навіть не розглядали нашу пропозицію. Але який Закон Вам дає таке право?
В період уточнення, вам вказували, що не має Закону про не розгляд еквівалентів, на що отримали таку відповідь: Згідно п.1. Статті 2. Закону, при закупівлях на суми до 200 тисяч гривень замовники «можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів)», тобто, зокрема, мають право придбати конкретний товар за найнижчою ціною й жодним чином не зобов’язані розглядати пропозиції будь-яких еквівалентів цього товару.-
Це ви самі таке придумали чи Вам хтось підказав, адже цього не має в Законі!
Але не розгляд пропозиції це є дійсно дискримінація , про яку ви і самі написали у відповіді на вимогу в період уточнення. Цитуємо вашу відповідь:
3.Дискримінацією учасника процедури публічної закупівлі є ситуація, коли не розглядається або відхиляється пропозиція учасника, що відповідає вимогам законодавства і документації цієї процедури публічної закупівлі. Це неприпустимо, Замовник цього не допускав, не допускає й не допускатиме у майбутньому. Але те, про що йдеться у тексті даного звернення, не має нічого спільного із дискримінацією когось з потенційних учасників.
Тож дайте пояснення, як же трапилось, що ви не розглядали нашу Пропозицію, адже ви вказали на неприпустимість такої дії.
Крім того, інформуємо що у складі тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Горобей Тетяна Марксівна не має гарантійного листа виробника запропонованого товару (якщо учасник не є виробником запропонованого товару) або офіційних представників виробників запропонованого товару на території України. Наданий гарантійний лист від ТОВ «НВП»ВІЛАН» ніяким чином не підтверджує те, що він є ексклюзивним імпортером в Україну дезінфікуючих засобів БАЦИЛЛОЛ ® АФ та СТЕРИЛЛІУМ ® КЛАСІК ПУР, оскільки жодного підтверджуючого документу не надано від виробника фірми «БОДЕ Хемі ГмбХ» (Німеччина) ,який би підтверджував повноваження ТОВ «НВП»ВІЛАН» на продаж товарів виробника.
У зв’язку з цим вимагаємо відмінити своє упереджене рішення про визнання «переможця Фізична особа-підприємець Горобей Тетяна Марксівна» та повернути на розгляд нашу пропозицію, яка відповідає вимогам чинного законодавства, наказам МОЗ №236 та №798 а також і вашим вимогам. В іншому випадку ми звернемось до розпорядника коштів за роз’ясненням, чому засоби, які відповідають вимогам і можуть принести економію в 100тисяч гривень відхиляються без жодних обґрунтованих, професійних пояснень, при цьому ще й порушується Закони України двічі, наражають на небезпеку відвідувачів лікувальної установи, порушуючи їх гарантії статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб». Також ми звернемось до Громадських організацій для висвітлення вашої закупівлі та перешкоджання корупційної змови, бо таке не можна трактувати по-іншому.
Пов'язані документи:
Замовник
- ІМЕД.docx 20.02.2020 09:54
Дата подачі:
18.02.2020 14:40
Вирішення:
Оскарження додано в файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
f2dc022224b640a68bbe83c238d23e73
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001578-c.b3
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ЦПМСД №! ГОЛОСІЇВСЬКОГО Р-НУ..docx 18.02.2020 15:19
- оскарження фартунат.docx 20.02.2020 09:57
Дата подачі:
18.02.2020 15:19
Вирішення:
відповідь на скаргу додано у файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Номер:
c6786c8219994518a04d6f80c973a296
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001578-c.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ДК 021-2015-24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-07-001578-c), зазначено: «Керуючись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р., зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торговельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Пропозиція, що не відповідає вищевказаним вимогам, розгляду не підлягає. Еквівалент не пропонувати!»
Згідно Наказів ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р., зі змінами, внесеними Наказом №11 від 20.03.2019 р., затверджена Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, де в пункті 2 розділу II Інструкції встановлено: «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити».
Тож, де Замовник вбачає тут заборону еквівалентів? В Інструкції про це нічого не сказано, бо є єдиний Закон України «Про публічні закупівлі», де чітко вказано: ст.22 п.2. Тендерна документація повинна містити: п.п.3. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, в Свідоцтві про державну реєстрацію № 05.03.02-08/729 від 27.11.2013 на засіб дезінфекційний СТЕРИЛЛІУМ ® КЛАСІК ПУР, 1 л встановлено, що Свідоцтво видане до 22.11.2018р., тобто на сьогоднішній день закінчилась реєстрація даного засобу, отже засіб вважається не зареєстрований.
Так, відповідно до статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби. Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».
Отже, еквівалент обов’язковий, бо СТЕРИЛЛІУМ ® КЛАСІК ПУР Замовник закупити та використовувати не може.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО привести у відповідність до чинного законодавства України Оголошення та внести відповідні зміни до товару згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, що зазначені в Оголошенні для проведення закупівлі без процедур через систему електронних закупівель (UA-2020-02-07-001578-c).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 12.02.2020.docx 12.02.2020 15:31
Дата подачі:
12.02.2020 09:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу завантажено
Статус вимоги:
Задоволено