• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Муфта з’єднувальна для кабельних ліній на напругу до 1 кВ.

Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги відмінено

2 746 263.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 462.64 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 14:02 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі

Номер: 6e435c918be34d7db5b50691fc4dea17
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-001496-c.a3
Назва: СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом відхилення тендерної пропозиції Субєкта оскарження та визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2020 21:21
Дата виконання рішення Замовником: 03.04.2020 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відміна торгів: ч. 1 ст. 31 – неможливість усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Автор: ТОВ "ВАІК", Олександр Риженко +380975040499 a-vaik@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 9cf2141eff894e7aa8bad0f1a477ce26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-001496-c.a2
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Учасник ТОВ "ВАІК" #38832908 не погоджується з рішеннями тендерного комітету Замовника про відхилення своєї пропозиції, про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" #30627766.
Вирішення: «Розглянувши вимогу/скаргу Тендерний комітет ПрАТ «Львівобленерго» повідомляє наступне: 1. Щодо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТзОВ «ВАІК» повідомляємо наступне: 6 лютого 2018 року був прийнятий Закон України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". В Главі VIII. Прикінцеві та перехідні положення Закону зазначено, що «протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом.» Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість товарів, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (попереднього кварталу), приймаються виключно загальними зборами учасників. Закон набрав чинності 17 червня 2018 р., тому в питаннях, що регламентуються положеннями статуту товариства, які не було приведено у відповідність до вимог Закону, слід керуватись вимогами, встановленими Законом, оскільки Закон має вищу юридичну силу, ніж статут товариства. ТзОВ «ВАІК» не було внесено зміни в Статут згідно вимог чинного законодавства України, а саме – згідно вимог Закону. У вимогах п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «у випадку наявності обмежень (особливих умов або іншого) повноважень уповноваженої посадової особи учасника на укладання договору/договорів про закупівлю за результатами процедури закупівлі, передбачених протоколами, наказами, Статутом або іншими документами, такий учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати власну довідку в довільній формі. Оскільки, в статуті ТзОВ «ВАІК» відсутні положення щодо вчинення значних правочинів уповноваженими на те органами товариства у відповідності до вимог ст.44 Закону, учасник торгів – ТзОВ «ВАІК» зобов’язаний був на виконання вимог тендерної документації повідомити Замовника про наявність обмежень на вчинення правочину відповідно Закону або підтвердити документально, що правочин за результатами закупівлі не є значним. Отже, керуючись вимогами чинного законодавства України, вимогами тендерної документації, пропозицію ТзОВ «ВАІК» було відхилено правомірно. Вимоги чинного законодавства України є обов’язковими для виконання всіма учасниками процедур публічних закупівель. «Dura lex, sed lex» - Закон суворий, але це Закон. Додатково зазначимо, що жоден учасник не задавав питань та не вимагав роз’яснень щодо п.7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, всі пункти цього Розділу були зрозумілими учасниками та не вимагали додаткових пояснень. Тому скарга ТзОВ «ВАІК» щодо не надання у тендерній документації вичерпної інформації, які саме умови повноважень посадової особи вважаються «особливими» або «іншими», на цьому етапі процедури закупівлі є незрозумілою. 2. Щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Інтерлінк» повідомляємо наступне: Припущення скаржника, що ТзОВ «Інтерлінк» відмовився від укладання договору про закупівлю згідно з умовами тендерної документації, оскільки в ціновій тендерній пропозиції ТзОВ «Інтерлінк» за результатами аукціону містяться позначення болтових з'єднувачів, яких не було в первинній ціновій пропозиції, вважаємо безпідставним і таким, що не відповідає дійсності, враховуючи наступне: Згідно з пунктом 3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції»: «переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, якщо: дані (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображені у формі цінової тендерної пропозиції за результатами аукціону, відрізняються за змістом від пропозиції учасника.» Цінова тендерна пропозиція учасника за результатами аукціону не відрізняється від пропозиції учасника, оскільки в ціновій тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону зазначено ті самі марки муфт, які було зазначено в первинній ціновій пропозиції, уточнено назви з‘єднувачів муфт згідно комплектувальних відомостей, які є в складі пропозиції учасника. Отже, пропозиція учасника повністю відповідає даним, відображеним в ціновій тендерній пропозиції за результатами аукціону. Таким чином, припущення скаржника щодо відмови ТзОВ «Інтерлінк» від укладання договору вважаємо надуманими і такими які не відповідають фактичним обставинам, вимогам тендерної документації. Водночас, рекомендуємо Вам ознайомитись та використовувати в роботі Лист Мінекономіки № 3301-04/47784-06 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та «Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях», а саме: «Під час підготовки тендерних пропозицій та участі у публічних закупівлях учасникам рекомендується: - користуватися правом щодо внесення змін до тендерної документації та/або надання роз'яснень замовником щодо тендерної документації в разі необхідності, у строки, встановлені законодавством; - готувати документи у складі тендерної пропозиції у чіткій відповідності до вимог тендерної документації, що зменшуватиме ймовірність дискваліфікації такої пропозиції; - не допускати зазначення недостовірної інформації в тендерній пропозиції; - уникати переговорів з іншими учасниками тендеру щодо цінової пропозиції, змісту тендерних пропозицій, оскільки зазначене може кваліфікуватися як прояв антиконкурентних узгоджених дій; - не демпінгувати цінову пропозицію до рівня, що може викликати ризик не укладення, невиконання та/або неналежного виконання договору про закупівлю та його розірвання; - аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо технічних вимог до муфти кабельної з’єднувальної для монтажу на трижильний КЛ-0,4 кВ

Номер: 31614e002f674ad69b3e8d2a3a1145d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-001496-c.c1
Назва: щодо технічних вимог до муфти кабельної з’єднувальної для монтажу на трижильний КЛ-0,4 кВ
Вимога:
Шановний Замовнику, наполягаємо на виправлені помилки при зазначені вимог до комплектації муфт кабельних в Додатку №4.1, а саме вимоги щодо мінімальної довжини захисного кожуху. Вказаний параметр - не менше 1,5 м не є обґрунтованим жодною конструкцією муфт. Для прикладу в вимогах до такої ж самої муфти на чотирьохжильний КЛ-0,4 кВ (Додаток № 4.2) довжина захисного кожуху має бути не менше 1,25 м
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Відповідно до Вашого зауваження внесені зміни в тендерну документацію.»
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2020 14:20
Підтвердження вирішення: Внесені зміни в тендерну документацію