Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту прийому-передачі, але не раніше дати реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Завершена
2 456 886.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 564.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:27.03.2020 21:19
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:31.03.2020 18:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:22.04.2020 18:10
Дата виконання рішення Замовником:29.04.2020 07:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:Рішенням №7335-р/пк-пз від 16.04.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно рішення №7335-р/пк-пз від 16.04.2020 - пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - форма "Інформацію до тендерної пропозиції" (файл "Ценовая 1540.pdf"), відповідно до якої учасник пропонує, зокрема, пластину А.0102010102.00.005; - декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 102/9 (файл "Тех часть 1540_1.0.pdf"), в якій зазначено, зокрема, що об'єкт декларації: пластина А.0102010102.00.005 відповідає вимогам А.0102010100.00.000; - лист від 05.04.2019 № 09/222 (файл "Тех часть 1540_1.0.pdf"), в якому зазначено: "СП "Київське ПКТБ РС" філії "НДКТІ" АТ "Укрзалізниця" розглянув Вашого листа № 01.04 від 01.04.2019 та повідомляє наступне, що кресленики: "Окно широкое с форточкой" А.0102010100.00.000 СБ, "Проем окна", А.0102010104.00.000 СБ, "Узел прижимной" А.0102010102.00.000 СБ, "Наличник" А.0102010101.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой" А.0102060100.00.000 СБ, "Проем окна" А.0102060104.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой (туалетное)" А.0102020100.00.000 СБ, "Окно широкое аварийное" А.0102050100.00.000 СБ, "Карниз" А.0102010102.00.006, "Клямер" А.0102010103.00.000, "Наличник" А.0102060101.00.000 СБ, "Карниз" А.0102060102.00.006 та специфікації "Установка окна широкого с форточкой" А.0102010100.00.000 виконано у відповідності до вимог ЄСКД та діючої нормативній документації та підтверджує їх актуальність". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця щодо кресленика А.0102010102.00.005 відсутній лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо) або підтвердження про актуальність креслеників, шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурним підрозділом або сканована копія зазначеного кресленика, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.»
«У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - форма "Інформацію до тендерної пропозиції" (файл "Ценовая 1540.pdf"), відповідно до якої учасник пропонує, зокрема, полицю туалету велику АТОР.735213.008 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 та комплект умивальника туалету ТУ У 22.2- 38381956- 001:2018; 10 - декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 20/1 (файл "Тех часть 1540_1.0.pdf"), в якій зазначено, зокрема, що об'єкт декларації: полиця туалету велика АТОР.735213.008 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 відповідає вимогам ТУ У 22.2-38381956-001:2018; - декларація постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) № 21/1 (файл "Тех часть 1540_1.0.pdf"), в якій зазначено, зокрема, що об'єкт декларації: комплект умивальника туалету ТУ У 22.2-38381956-001:2018 відповідає вимогам ТУ У 22.2- 38381956-001:2018; - ТУ У 22.2-38381956-001:2018 (файл "Тех частина 1540_3.pdf"), в яких зазначено, зокрема, що ТУ поширюються на елементи сантехнічних приміщень, зокрема, тумбу умивальника; - лист від 05.04.2019 № 09/222 (файл "Тех часть 1540_1.0.pdf"), в якому зазначено: "СП "Київське ПКТБ РС" філії "НДКТІ" АТ "Укрзалізниця" розглянув Вашого листа № 01.04 від 01.04.2019 та повідомляє наступне, що кресленики: "Окно широкое с форточкой" А.0102010100.00.000 СБ, "Проем окна", А.0102010104.00.000 СБ, "Узел прижимной" А.0102010102.00.000 СБ, "Наличник" А.0102010101.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой" А.0102060100.00.000 СБ, "Проем окна" А.0102060104.00.000 СБ, "Окно узкое с форточкой (туалетное)" А.0102020100.00.000 СБ, "Окно широкое аварийное" А.0102050100.00.000 СБ, "Карниз" А.0102010102.00.006, "Клямер" А.0102010103.00.000, "Наличник" А.0102060101.00.000 СБ, "Карниз" А.0102060102.00.006 та специфікації "Установка окна широкого с форточкой" А.0102010100.00.000 виконано у відповідності до вимог ЄСКД та діючої нормативній документації та підтверджує їх актуальність". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця щодо кресленика АТОР.735213.008 відсутній лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо) або підтвердження про актуальність креслеників, шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ "Укрзалізниця" структурним підрозділом або сканована копія зазначеного кресленика, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині.»
Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "СЕАЛ" переможцем процедури закупівлі
Пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога щодо тендерної документації
Номер:1ac678cf02814cf98736944d41c59b28
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-07-001540-a.a5
Назва:Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
У п.3.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі вказано: «Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 10,11,13,14, учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;»
Для того, щоб уникнути участі ц процедурі закупівлі підприємств, які фактично не мають дозволу на виробництво виробів зі склопластику або не мають повний пакет документів, підтверджуючих виданий сертифікат відповідності, просимо викласти п. 3.3 у наступній редакції:
«Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 9,10,11,12,13,14, учасник повинен надати:
-- копії протоколів випробувань продукції Виробника щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2020 17:40
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:d1c8376e8274478086cdadf0db17890b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-07-001540-a.c4
Назва:Вимога
Вимога:
Наше підприємство є вітчизняним виробником комплектуючих для рухомого складу залізничного транспорту (в тому числі вікон для пасажирських вагонів та електропоїздів) та планувало взяти участь у даному тендері. Проте, на жаль, ми не маємо змоги прийняти участь у процедурі торгів, у зв’язку із тим, що ми не виготовляємо продукцію з склопластику, яка присутня у переліку продукції, що вимагається до закупівлі. Ми вважаємо, що тендерна документація заздалегідь прописана під одного конкретного виробника – ТОВ «НВО «РІСТ», оскільки вироби з склопластику та вікна рухомого складу є продукцією різних виробників, і наявність її в одному лоті з самого початку не дає змоги таким підприємствам приймати участь в даних торгах та створювати здорову конкуренцію.
Більше того, замовником вказані креслення ТОВ «НВО «РІСТ» без викладення копій даних креслень на продукцію у тендерній документації
Враховуючи вищесказане, просимо розбити продукцію, що вимагається до закупівлі, на 2 лоти, а саме: Лот 1: 1.Вікно широке з кватиркою. 2. Вікно вузьке з кватиркою. 3. Вікно вузьке з кватиркою (туалетне). 4. Вікно широке аварійне. 5. Проєм вікна в зборі. 6. Проєм вікна в зборі. 7. Клямер. 8. Пластина. Лот2: 1. Полиця туалету велика. 2. Карниз. 3.Карниз. 4. Комплект умивальника туалету. 5. Наличник. 6. Наличник., а також просимо викласти у складі тендерної документації копії креслень на вказану вище продукцію, що вимагається до закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2020 17:40
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим ТД кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:9a0aaca1ad104a08ab13faeec7ec42bf
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-07-001540-a.b3
Назва:вимога
Вимога:
07 февраля 2020 года, Покупателем было объявлено шесть абсолютно идентичных аукционов на покупку Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат на общую сумму 11 355 556,8 гривен с учетом НДС, номера этих аукционов в системе Prozorro:
1. UA-2020-02-07-000476-b
2. UA-2020-02-07-001540-a
3. UA-2020-02-07-000369-b
4. UA-2020-02-07-001909-a
5. UA-2020-02-07-001237-c
6. UA-2020-02-07-001244-c
. Обращаемся к Покупателю, с просьбой создать закупку по правилам, соблюсти условия, согласно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», а также разделить продукцию соответственно их кодам ДКПП, а именно :
Лот №1-п.1-8-Окна
Лот №2-9-14-Стеклопластиковые изделия для туалетных комнат
Хотим обратить ВНИМАНИЕ ЗАКАЗЧИКА что в тендерной документации указана продукция и чертежи только одного производителя –монополиста-ООО «НВО «РОСТ» г Вольнянск, соответственно и подготовленна данній тендер под одного производителя-ООО НВО "РОСТ".
Просим Заказчика внести изменения в тендерную документации и предоставить чертежи на закупаемую продукцию или их характеристики и размеры, чтобы аналогичная продукция могла соответствовать требованиям Заказчика.
Заказчик тем самым создаст конкурентную среду и прозрачные условия закупки данной продукции у ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ, снизив свои затраты на закупку данной продукции
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2020 17:24
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний. Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат).
Щодо можливості поставки товарів не лише по передбаченим ТД кресленням та надання креслень повідомляємо наступне.
Продукція, вказана в Додатку №1 тендерної документації, погоджена до застосування при ремонтах вагонів та зазначена у відповідності до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - з приміткою «або еквівалент».
Для ознайомлення з детальними характеристиками товару, Вам необхідно звернутися до філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця». Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:fbddda4968964226b1d3d8420431c8f6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-07-001540-a.b2
Назва:вимога
Вимога:
Наше підприємство є виробником алюмінієвих вікон для рухомого складу АТ «Укрзалізниця». Не один рік постачає дану продукцію на вагонобудівні та вагоно-ремогтні заводи. Мі маємо всі погоджені з АТ «Укрзалізниця» ТУ та креслення, однак не можемо прийняти участь у даній закупівлі у зв язку з тим, що наше підприємство не є виробником склопластикових виробів, а саме п.9 по п.14.
Просимо Вас виділити в даній закупівлі два лота:
Лот №1- поз.1, 2,3,4,5,6,7,8-що стосується закупівлі товару-Вікна та
Лот №2 –поз.9, 10,11,12,13,14, що стосується закупівлі зовсім іншої продукції-а саме склопластикові вироби _а саме запасні частини та деталі туалету) які закуповується за іншим кодом ДКПП, ніж продукція за поз.1,2,3,4,5,6,7,8
Інакше ЦЕ Є ПОРУШЕННЯМ «ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» і обмежує кількість УЧАНИКІВ-виробників даного виробу продукції.
Хочемо зазначити, що в 2019 р Філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» проводилася аналогічна закупівля даної продукції, однак без позицій-9,10,11,12,13,14, а ці позиції були закуплені за окремими тендерами
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2020 16:52
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне.
Поділ предмету закупівлю на лоти недоцільний.
Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат встановлюються комплексно при ремонті вагонів. Предмет закупівлі визначено з огляду на потребу та комплектність товару.
Крім того, предмет закупівлі визначено замовником у порядку, встановленому законодавством. Код та назва відповідного класифікатору предмета закупівлі 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, кожухи, меблі до туалетних кімнат). Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:954f5033e9884a2eaea84fbace6eec40
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-07-001540-a.a1
Назва:Вимога
Вимога:
1. Згідно умов тендерної документації Додаток № 1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі п.3,3 - учасник повинен надати -Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу: -
3.3. Для неметалевих матеріалів, а саме позиції з специфікації 10,11,13,14, учасник повинен надати:
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України.
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках Укр СЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;…»
Доводимо до відома Замовника, що п.10,11,13,14 є не металевими виробами, та для постачання не якісної ГОРЮЧОЇ продукції Вимагаємо викласти в п.3.3 наступним чином, так як у 2019 р ЦЕ БУЛО ОБОВ ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ ЗАМОВНИКА ПРИЗАКУПІВЛІ ДАНОЇ ПРОДУКЦІЇ:
«…3.3. Для неметалевих матеріалів, які застосовані у продукції залізничного призначення учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках УкрСЕПРО (для сертифікатів, виданих до 01.01.2018 року) або на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність (для документів, виданих після 01.01.2018 року), та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки;
- копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції;
- копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України…»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2020 16:25
Вирішення:Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.