-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
3 435 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 355.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 355.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 11:37 - 20.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
44d2b54a576544c3bf8a564ad56f5764
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000828-c.b5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 25.05.20 №121/юр/20.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 25.05.2020 16:43
- Скарга 25.05.20.pdf 25.05.2020 16:43
- Додаткові пояснення 10.06.20.pdf 11.06.2020 09:53
- Додаткові пояснення.doc 11.06.2020 09:53
- рішення від 28.05.2020 № 10525 + лист Замовнику.pdf 28.05.2020 18:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2020 № 11744.pdf 16.06.2020 20:13
- ршення від 15.06.2020 № 11744.pdf 18.06.2020 23:05
- заперечення ПМРУ МЮ 03.06.2020.pdf 03.06.2020 18:04
- відповідь Укрпапір ПМРУ UA-2020-02-07-000828-с.doc 03.06.2020 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2020 16:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.05.2020 18:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.06.2020 23:05
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
297eb6f2f8ca4cf18ebcbb49f0b2de92
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000828-c.b4
Назва:
СКАРГА на порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Скарга:
Дискримінація ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» (ЄДРПОУ 38295925 ) під час процедури оцінки конкурсних торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення директора.pdf 14.04.2020 13:11
- namir 2.pdf 14.04.2020 13:11
- Рішення від 09.04.2019 № 4234.pdf 14.04.2020 13:11
- рішення від 29.11.2019 № 17743.pdf 14.04.2020 13:11
- сертифікат якості паперу.pdf 14.04.2020 13:11
- Скарга.pdf 14.04.2020 13:11
- доручення 948.pdf 14.04.2020 13:11
- Платіжне доручення.pdf 14.04.2020 13:11
- рішення від 16.04.2020 № 7310.pdf 16.04.2020 20:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05. 05.2020 № 8718.pdf 06.05.2020 18:10
- Рішення від 05.05.2020 № 8718.pdf 08.05.2020 15:13
- МРУ МЮ Одеса UA-2020-02-07-000828-c b4.pdf 21.04.2020 17:02
- Додаток до листа ріш від 25.03.2020 5722.pdf 21.04.2020 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2020 13:11
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2020 20:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2020 15:13
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2020 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Тендерного комітету від 15.05.2020 №51:
1.Скасоване рішення про визначення ТОВ «Техноюг» переможцем закупівлі UA-2020-02-07-000828-c за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4, конверти).
2. Відхилено пропозицію ТОВ «Техноюг», подану для участі у закупівлі UA-2020-02-07-000828-c за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4, конверти), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога
Є відповідь
порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
20b10f4dc47649c28f12f3882b7f8c40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000828-c.b3
Назва:
порушення замовником законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «ТЕХНОЮГ» (ЄДРПОУ 23863399) та Повідомлення про намір укласти договір б/н від 27.02.2019р., як такої, що суперечить Закону
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса).pdf 08.04.2020 14:30
- namir 2.pdf 08.04.2020 14:30
- Проект договору Оновлений.pdf 08.04.2020 14:30
- Рішення від 09.04.2019 № 4234.pdf 08.04.2020 14:30
- рішення від 29.11.2019 № 17743.pdf 08.04.2020 14:30
- сертифікат якості паперу.pdf 08.04.2020 14:30
Дата подачі:
08.04.2020 14:30
Вирішення:
документи, надані учасником – переможцем ТОВ «Техноюг» відповідають вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Техноюг» надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕХНОЮГ» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2020 12:37
Підтвердження вирішення:
Переможцем по закупівлі №UA-2019-10-15-002841-b було обрано ТОВ «Техноюг», як наступну найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, після відхилення першої пропозиції ТОВ «Український папір». Вказаний вибір забезпечує економію бюджетних коштів у розмірі 1253798,00 гривень від очікуваної суми бюджету даної закупівлі, що, в свою чергу, відповідає вимогам бюджетного та фінансового законодавства щодо недопущень втрат державного бюджету та повністю відповідає інтересам Замовника. Зазначаємо, що ТОВ «Техноюг» запропонував початкову ціну 2302116,00 грн. та за результатами аукціону зробив кроки на пониження до 2181702,00 грн.
В свою чергу, скаржник ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», є учасником, який подав найдорожчу цінову пропозицію, та протягом аукціону не понизив її жодного разу.
При цьому, в Специфікації Додатку 5 тендерної документації зазначено технічні та інші характеристики товару, який планується до закупівлі.
Таким чином, в тому числі, характеристики: «кількість аркушів в пачці – 500; папір не просочений, не перфорований, без тиснень, без малюнків, не має волокон, оброблених хіміко-механічним шляхом; упаковка – зручна, вологостійка, пачки паперу повинні бути спаковані в картонні коробки, скріплені пластиковою стрічкою» відносяться не до технічних показників самого паперу як предмету друку та письма, а до інших характеристик, що відносяться до пакування та стосуються зручності доставки та використання. Крім того, не відноситься до технічних характеристик безпосередньо аркушів паперу, а належить до інших характеристик, тобто, характеристик процесу виробництва, вимога «Виготовлення паперу без важких металів».
Щодо показника «Щільність згідно ISO 536, г/м2: 80». В сертифікаті, який надано учасником – ТОВ «Техноюг» зазначено показник «Щільність, g/m² ISO563 80 ±3». Як бачимо, основний показник щільності відповідає тому, який вимагався Замовником.
Щодо позиції скаржника про так звані «заходи дискримінації виключно до учасника торгів ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», зазначаємо, що ця пропозиція є останньою до розгляду, так як є найдорожчою пропозицією за результатами аукціону. Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. <…>.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.»
Таким чином, Замовник не розглядає одразу усі тендерні пропозиції, а робить це поступово, починаючи з учасника із найнижчою пропозицією. Замовник не розглядав пропозицію ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» через те, що документи, надані учасником – переможцем ТОВ «Техноюг» відповідають вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарга
Виконана замовником
Порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
8bd620437e6e43c8a78138be23dcbedc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000828-c.a2
Назва:
Порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112)", учасник аукціону відповідно до оголошення №UA-2020-02-07-000828-c від 27.02.2020року, в електронній системі PROZORO не виконало умов передбачених тендерною документацією.
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення директора.pdf 06.03.2020 10:48
- платіжне доручення 525.pdf 06.03.2020 10:48
- Рішення від 02.04.2019 № 3866.pdf 06.03.2020 10:48
- Рішення від 09.04.2019 № 4234.pdf 06.03.2020 10:48
- Сертифікат якості Berga Speed (2 печатки).pdf 06.03.2020 10:48
- скарга UA-2019-02-11-000686-c .pdf 06.03.2020 10:48
- скарга UA-2019-02-18-000922-a.pdf 06.03.2020 10:48
- Скарга Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса).pdf 06.03.2020 10:48
- Форма протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2020-02-07-000828-c-awards.pdf 06.03.2020 10:48
- namir.pdf 06.03.2020 10:49
- платіжне доручення 525.pdf 06.03.2020 10:49
- Рішення від 11.03.2020 № 4607 (+лист Замовнику).pdf 11.03.2020 20:32
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.03.2020 № UA-2020-02-07-000828-c.a2.pdf 23.03.2020 22:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 № 5722.pdf 26.03.2020 20:02
- Рішення від 25.03.2020 № 5722.pdf 30.03.2020 21:38
- ПМРУ МЮ Одеса UA-2020-02-07-000828-c.pdf 17.03.2020 12:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 10:49
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2020 20:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2020 21:38
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Тендерного комітету за протоколом №46 від 02.04.2020 скасовано рішення про визначення ТОВ «Український папір» переможцем закупівлі UA-2020-02-07-000828-c за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4, конверти).
Та відхилилено пропозицію ТОВ «Український папір», подану для участі у закупівлі UA-2020-02-07-000828-c за ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір формату А4, конверти), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати рішення (викладене у повідомленні - Форма протоколу розкриття тендерних пропозицій) про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112) та повідомлення про намір укласти договір б/н від 27.02.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення, як необ’єктивне та упереджене як не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Номер:
4d4fa4ecae624b7cb36c91c388ea4b55
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-000828-c.a1
Назва:
Вимагаємо
скасувати рішення (викладене у повідомленні - Форма протоколу розкриття тендерних пропозицій) про визнання переможцем ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112) та повідомлення про намір укласти договір б/н від 27.02.2019 р., щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції - ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення, як необ’єктивне та упереджене як не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112), та дискримінаційне по відношенню до ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Вимога:
- ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (ЄДРПОУ 25394112)", учасник аукціону відповідно до оголошення №UA-2020-02-07-000828-c від 27.02.2020року, в електронній системі PROZORO не виконало умов передбачених тендерною документацією
Пов'язані документи:
Учасник
- namir.pdf 02.03.2020 16:12
- Вимога.pdf 02.03.2020 16:12
- Рішення від 02.04.2019 № 3866.pdf 02.03.2020 16:12
- Рішення від 09.04.2019 № 4234.pdf 02.03.2020 16:12
- Сертифікат якості Berga Speed (2 печатки).pdf 02.03.2020 16:12
- скарга UA-2019-02-11-000686-c .pdf 02.03.2020 16:12
- скарга UA-2019-02-18-000922-a.pdf 02.03.2020 16:12
- Форма протоколу розкриття тендерних пропозицій UA-2020-02-07-000828-c-awards.pdf 02.03.2020 16:12
Дата подачі:
02.03.2020 16:12
Вирішення:
Документи, надані учасником – переможцем ТОВ «Український папір» відповідають вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Український папір» надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення переможної за результатами аукціону пропозиції ТОВ «Український папір» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2020 17:10
Підтвердження вирішення:
На вимогу ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» щодо рішення Замовника по закупівлі UA-2020-02-07-000828-c Замовник повідомляє наступну інформацію.
Зазначаємо, що рішення Замовника прийняті виключно із додержанням вимог Закону «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; недопущення корупційним діям і зловживанням.
По суті вимоги Замовник повідомляє наступне:
1. Переможцем по закупівлі №UA-2019-10-15-002841-b було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, яка забезпечує економію бюджетних коштів у розмірі 1255726,00 гривень від очікуваної суми бюджету даної закупівлі, що, в свою чергу, відповідає вимогам бюджетного та фінансового законодавства щодо недопущень втрат державного бюджету та повністю відповідає інтересам Замовника. Зазначаємо, що ТОВ «Український папір» запропонував початкову ціну 2285712,00 грн. та за результатами аукціону зробив три кроки пониження до 2179774,00 грн., що, в свою чергу, забезпечує економію порівняно із початковою ціною 105938,00 грн. ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» є учасником, який подав найдорожчу цінову пропозицію, та протягом аукціону не понизив її жодного разу.
Щодо відповідності запропонованого товару вимогаv замовника та технічним, якісним та кількісним характеристикам.
Для підтвердження якості паперу Замовник вимагав в складі тендерної пропозиції нижчезазначені документи:
«Копію паспорту якості або сертифікату якості на папір, завірений печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні із зазначенням усіх технічних показників. Якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, надається довідка у довільній формі з обгрунтуванням та посиланням на нормативні документи щодо відсутності сертифікації на відповідний товар.
Копію висновку або іншого документу на запропонований товар, які підтверджуює безпеку використання в заявленій сфері застосування.
Копії сертифікатів ISO виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, завірені печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні.»
При цьому, в Специфікації Додатку 5 тендерної документації зазначено технічні та інші характеристики товару, який планується до закупівлі.
Таким чином, характеристики: «кількість аркушів в пачці – 500; папір не просочений, не перфорований, без тиснень, без малюнків, не має волокон, оброблених хіміко-механічним шляхом; упаковка – зручна, вологостійка, пачки паперу повинні бути спаковані в картонні коробки, скріплені пластиковою стрічкою» відносяться не до технічних показників самого паперу як предмету друку та письма, а до інших характеристик, що відносяться до пакування та стосуються зручності доставки та використання. Таким чином, зазначені інші вимоги не повинні бути внесені до паспорту або сертифікату якості на папір, тому що не являються технічними показниками. Стосовно цього, Учасник надав Довідку за формою Додатку 5, з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики №1 від 23.02.2020.
Щодо показника «Шорсткість згідно ISO 8791-2, мл/хв:≤250». В сертифікаті, наданим учасником – ТОВ «Український папір» зазначено показник «Гладкість, мл/хв:220 ISO 8791-2». Як бачимо, це ті самі вимоги стандарту ISO 8791-2, тобто це назва одного і того самого показника із використанням антономічних визначень щодо однієї властивості. Тобто це одна і та сама характеристика – один із найважливіших показників ергономічних властивостей паперу, що визначаються рельєфом його поверхні. Чим більша гладкість/шорсткість, тим рівномірніше лягають чорнило, фарба, друк. Гладкість виражають в секундах, необхідних для проходження 10 мл повітря між поверхнею зразка паперу й скляною полірованою пластинкою при постійному тискові на папір в 1 мл/хв.
Зазначаємо, що Тендерна документація, будь-які документи закупівлі, документи надані учасниками – повинні тлумачитись виключно відповідно до Законів України, в тому числі, Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашої позиції про так звані «заходи дискримінації виключно до учасника торгів ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», зазначаємо, що Ваша пропозиція є останньою до розгляду, так як є найдорожчою пропозицією за результатами аукціону. Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. <…>.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.»
Таким чином, Замовник не розглядає одразу усі тендерні пропозиції, а робить це поступово, починаючи з учасника із найнижчою пропозицією. Замовник не розглядав пропозиції наступних учасників закупівлі через те, що документи, надані учасником – переможцем ТОВ «Український папір» відповідають вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Український папір» надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Підстави для відхилення переможної за результатами аукціону пропозиції ТОВ «Український папір» відсутні.
Щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Закон України «Про публічні закупівлі» в ч.5 ст. 28 встановлює, що «у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.»
Вказане положення Закону стосується норм ч.4 ст. 10 Закону, тобто відкритих торгів із публікацією оголошення англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро.
У зв’язку з тим, що очікувана вартість закупівлі UA-2020-02-07-000828-c є меншою за межі, встановлені ч.4 ст.10 Закону, Замовник зобов’язаний оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Статтею 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.»
Підсумовуючи вищезазначене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник просить врахувати, що за результатами проведеної закупівлі було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами аукціону, чим значно зекономлено бюджетні кошти. Товар, запропонований учасником-переможцем є таким, що відповідає вимогам та інтересам замовника.
Наголошуємо, що закупівля товару по найвищій ціні за результатами аукціону, при відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника, чия цінова пропозиція є найнижчою за результатами торгів, Замовником, який є бюджетною установою, є недоцільною тратою бюджетних коштів та суперечить головному принципу публічних закупівель через систему Прозорро – економії бюджетних коштів, недискримінації учасників та відкритості та чесності торгів, а також вимогам бюджетного законодавства в цілому.