• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)

Торги відмінено

1 716 653.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 583.27 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 10:20 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна та незаконна вимога щодо надання оригіналу платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 80f2afb40b0e4cd78f1f7470912851de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-000598-a.a2
Назва: Дискримінаційна та незаконна вимога щодо надання оригіналу платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про проведення закупівлі товару за № UA-2020-02-07-000598-a вважаємо за необхідне звернутися з вимогою про внесення змін та видалити наявність низки дискримінаційних вимог задля дотримання законодавства про публічні закупівлі. А саме, Замовником в тендерної документації вимагається надання наступних документів: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати окрім гарантії сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною та така, що регулює відносини між учасником та банківською установою. Повідомляємо, що банківська установа на підставі договору про надання банкіської гарантії має право списувати кошти з рахунку учасника або "резервувати" ("заморожувати") кошти на рахунку учасника, у такому випадку надання платіжного доручення є неможливим. Просимо внести відповідні зміни та виключити дану вимогу з тендерної документації. Зазначаємо, що Банківська гарантія оформлюється та видаєтся банком на підставі Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 року № 639. Банк зобов’язаний перерахувати кошти забеспечення за вимогою Замовника у випадках передбачених вимогами закону та тендерної документації. Отже, банківська гарантія є документом, що гарантує сплату суми забезпечення у разі настання визначених обставин. Просимо внести зміни та видалити ці дискримінаційні вимоги для учасників, що мають право та можливість обирати та укладати договори про надання банківських послуг з надання банківської гарантії в будь-якому банку згідно діючого законодавства, на умовах без покриття, та грошової застави, сплати додаткових коштів, що здорожчує вартість пропозиції. Зобов'язання як банку так і учасників сплатити суму гарантії при наявності порушень є однаково юридично дійсною, законною в любих варіантах її оформлення, та не створює жодних ризиків для замовника. Просимо видалити дискримінаційні для нас вимоги. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерній документації та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, щодо усунення якої замовником наразі створені всі умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки замовник не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля на своїй території. Поставка буде здійснюватись невеликими партіями в обсягах, захначених у заявці замовника, в залежності від фактичної потреби. Несвоєчасна поставка вугілля може загрожувати підривом опалювального сезону закладів освіти. Як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам*яного). Крім того дана вимога встановлена з метою в будь-який момент перед поставкою конкретної партії товару, мати можливість перевірити Замовником якість товару та відповідність зважування вугілля. Адже, не маючи ні складських приміщень ні вагової Замовник належним чином не зможе контролювати кількість та якість поставленого вугілля. Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації склад та вагова на території Березівського району Одеської області або сусіднього з ним району не обов*язково мають бути власними, дозволяється оренда об*єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об*єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Відсутність складу у Постачальника у безпосередність близькості до Замовника унеможливлює здійснення таких поставок. Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині, а лише намагається встановити найзручніші та найвигідніші умови поставки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційна вимога про наявність складу та вагової на території Березівського району Одеської області

Номер: 5ee585072fb246dca7a7f0e0af590e3a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-000598-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога про наявність складу та вагової на території Березівського району Одеської області
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про проведення закупівлі товару за № UA-2020-02-07-000598-a вважаємо за необхідне звернутися з вимогою про внесення змін та видалити наявність низки дискримінаційних вимог задля дотримання законодавства про публічні закупівлі. А саме, Замовником в Додатку 1 тендерної документації вимагається надання наступних документів: 1) Згідно п.3.2. додатку 1 в таблиці містяться неправомірно встановлені вимоги: - Копії документів, підтверджуючих наявність складу та вагової на території Березівського району Одеської області або сусіднього з ним району чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території. (Якщо споруди для зберігання вугілля належать Учаснику на праві власності, він повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту з відповідною відміткою про повірку або іншого документу на ваги (який підтверджує дійсну повірку вагів), в іншому випадку – копії договорів оренди об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової чи мобільних ваг які можуть бути розташовані на зазначеній території, завірені підписом та печаткою орендодавця або надавача послуг). Разом з договорами учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності відповідних будівель на зберігання вугілля, а також копію технічного паспорту або копію документу з відповідною відміткою про повірку відповідного вагового обладнання які належать орендодавцю або надавачу послуг. У зв'язку з тим, що Замовник немає власних ваг для зважування вугілля, для забезпечення можливості контролю зважування вугілля, учасники повинні документально підтвердити можливість зважування вугілля за місцем знаходження замовника (надати в складі тендерної пропозиції документ, який підтверджує наявність ваг, які розташовані на території Березівського району або мобільних ваг для зважування вугілля, які можуть бути використані на території Березівського району). Дана вимога про наявність складу та вагової на території Березівського району Одеської області є дискримінаційною для нас та позбавляє можливості взяти участь в закупівлі з тих підстав, що ми маємо достатню та відповідну матеріально-технічну базу для виконання цього замовлення, маємо складські території та вагове обладнання в Саратському районі Одеської області, що ніяким чином не перешкоджає виконати поставку в зазначеному обсязі та встановлені строки. Вимагаємо внести зміни та видалити ці вимоги що дискримінують учасників за територіальним принципом. Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника, щодо усунення дискримінаційних вимог та внесення відповідних змін до документації. Отже, на підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерній документації та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як добросовісна конкуренція серед учасників, щодо усунення якої замовником наразі створені всі умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 55 Закону України «про банки і банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Кожен учасник співпрацює з різними банківськими установами, надання платіжного доручення, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції, жодним чином не є дискримінацією. Вказані умови тендерної документації не порушують прав та законних інтересів учасників та не позбавляють можливості подати тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено