• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рентгенплівка дентальна

Завершена

71 789.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 400.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2020 17:14 - 12.02.2020 17:10
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель

Номер: c0f8746f85e4498f8433dbbde6e82a9a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-06-002212-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «ДК 021-2015: 32354110-3 Рентгенівська плівка» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-002212-a), зазначено, що «Аналогів не пропонувати», але при цьому зазначається конкретна назва товару з його медико-технічними вимогами, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів засобів, що зазначені в Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель по закупівлі «ДК 021-2015: 32354110-3 Рентгенівська плівка» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-002212-a). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо: що стосується питання відсутності можливості надання еквівалентів в даній Закупівлі, слід зазначити наступне. Так дійсно зазначена процедура закупівлі є допороговою та не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно на неї розповсюджується дія саме Інструкції, затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р (далі – Інструкція ), та Наказом №11 від20.03.2019 ДП «Прозорро». Згідно п. 2 Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назва класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі(лота) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством не передбачено можливості надання еквіваленту (аналогу) до зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своєю потребою або реалізує це право , або ж утримується від його реалізації. В той же час нашим закладом було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару, до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. Стосовно зауважень слід зазначити, що нашим закладом використовується продукція торгової марки Кровлекс, у результаті проведення діагностичного зображення під час медичного рентгенологічного дослідження рентгенівська плівка та фотохімікати для її обробки торгової марки Кровлекс були високоякісні та повністю відповідають медико -технічним характеристикам враховуючи специфіку апаратури для якої закуповується плівка. Тож, дотримуючись рекомендацій фахівців рентгенологічного відділення та застосування принципів фотографічного процесу до загальної рентгенографії нами і була вибрана рентгенологічна плівка виробництва Кровлекс, яка є Українським виробником. Отже дані, наведені у наших медико-технічних вимогах, ні яким чином не дискримінують саме учасників торгів, а лише визначають який саме товар нам потрібен, який ми плануємо закуповувати. Всі найменування та технічні вимоги до запропонованого товару заявлені відносно потреби закладу за письмової заявки від рентген відділення. Сподіваємося, що Ваша пропозиція, яку ми теж обов’язково будемо розглядати, надасть нам можливість максимально зекономити кошти та отримати товар який буде відповідати всім заявленим нами критеріям. Ми розуміємо Вашу стурбованість, але Запевняємо, що при проведенні оцінки запропонованих пропозицій нами буде братися до уваги технічні показники запропонованого товару. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено