• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2020 16:24 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

АД та нецінові критерії

Номер: a09428a069484e9886019437cb27ad14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-06-001320-c.b1
Назва: АД та нецінові критерії
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен приймати участь, де застосовуються нецінові критерії та підтвердити кваліфікацію: (1) нецінові критерії - досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 %; (2) охоронне підприємство має практичний досвід охорони навчальних закладів профтехосвіти, ( охорони виробничих майстерень, гуртожитків, навчальних корпусів), про що свідчить копії відповідних договорів та підписані акти до даних договорів щодо надання охоронних послуг; позитивні довідки – відгуки (не менше 2-х) від керівників навчальних закладів щодо забезпечення охорони громадського порядку та безпеки в установах, під час надання охоронних послуг + (дата видачі відгуку повинна бути не раніше дати оголошення закупівлі)». Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: (1) Відповідно до проведення тендеру UA-2020-02-06-001320-c на 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку Замовником встановлено нецінові критерії: досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 %, які зазначені в оголошенні та в Розділі 5 (п. 5.1) тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Закон «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в абз. 5, ч. 1, ст. 28 надає можливість замовникам застосовувати нецінові критерії при закупівлі послуг і робіт, а також товарів, які носять складний або спеціалізований характер, не мають постійно діючого ринку і повинні враховувати умови оплати, термін виконання, гарантійне обслуговування, витрати на експлуатацію, передачу технологій, підготовку кадрів. Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію системою буде автоматично вирахувана «приведена ціна» пропозиції (ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації) (п. 19 ст. 1 Закону). Приведена ціна = Ціна пропозиції / Коефіцієнт корекції (КК) Коефіцієнт корекції розраховується за наступною формулою: КК = 1 + (F1 + F2 + Fn) / PV , де КК – коефіцієнт корекції; F1, Fn – значення кожного нецінового критерію, обраного учасником; PV – вага критерію «Ціна». Враховуючи положення абз. 5, ч. 1, ст. 28 Закону критерієм оцінки «у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна». Оскільки прямий припис Закону вказує на те, що єдиним показником, який повинен враховуватися при здійсненні закупівлі - ЦІНА, то встановлення додаткових критеріїв оцінки як досвід роботи на ринку охоронних послуг – 10 %, досвід роботи по охороні навчальних закладів – 10 % та наявність транспорту реагування – 10 % - є неправомірним. Через те, що тендер не несе складний або спеціалізований характер, вимагаємо змінити критерії оцінки вибору переможця на єдиний показник «ЦІНА - 100%». У разі неприйняття нашої вимоги, що зазначена вище, Учасник змушений буде звернутися до контролюючих органів з метою оскарження ваших вимог. (2) Ваша вимога міститься в технічному завданні ТД, проте в самій тендерній документації такі вимоги щодо аналогічних договорів не містяться. Досвід охорони навчальних закладів профтехосвіти, (охорони виробничих майстерень, гуртожитків, навчальних корпусів) розуміється так: охорона повинна була бути одночасно і в виробничих майстерень, і гуртожитків, і навчальних корпусів. Така вимога обмежує Учасників, які можуть мати аналогічний досвід за окремими цими об’єктами, але ніяк одночасно. Дата видачі відгуку повинна бути не раніше дати оголошення закупівлі ставить у можливу фізичну неспроможність отримати дані відгуки, хоча вони можуть бути і за минулі роки від навчальних закладів, і їх достовірність можна було б перевірити зателефонувавши напряму контактній особі цього закладу, інформація про якого додавалася. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Таким чином, Вимагаємо, вимоги: (1) та (2) - ВИКЛЮЧИТИ ПОВНІСТЮ з тендерної документації ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ. У випадку незадоволення нашої вимоги, вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, з метою ініціювання перевірки проведення тендеру на віповідність нормам чинного законодавства, яке регулює процедуру проведення публічних закупівель. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо нецінових критеріїв повідомляємо наступне: Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 "Замовником можуть встановлюватись і інші критерії оцінки разом із критерієм ціна, у разі якщо закупівля має складний або спеціалізований характер. Віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Рекомендуємо замовникам використовувати можливості, передбачені Законом для встановлення крім ціни і інших критеріїв оцінки, у разі закупівлі послуг, які мають складний або спеціалізований характер". Водночас, Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Беручи до уваги вище вказане та той факт, що якість надання послуг з охорони для навчальних закладів є передумовою комфорту, безпеки та спокою перебування учнів на навчанні та їх відпочинку, а також створення безпечних умов праці для працівників закладу, доцільно додатково застосувати такі критерії оцінки, як: досвід роботи на ринку охоронних послуг, досвід роботи по охороні навчальних закладів, наявність транспорту реагування. Щодо листа-відгука повідомляємо наступне: Замовником торгів будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено