-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ковбасні вироби (сосиски)
Завершена
366 169.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 830.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 830.85 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 16:03 - 22.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо вимоги ФОП Гоманкова А.Ю.
Номер:
c2835960c2fa4bffb7804b6922775e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-003177-b.a2
Назва:
Щодо вимоги ФОП Гоманкова А.Ю.
Вимога:
Голові тендерного комітету
Донецького юридичного інституту МВС України
Панченку М.А.
Директора ТОВ «СПАРТА 2015»
Андріасяна М.А.
Щодо вимоги Учасника ФОП Гоманкова Антона Юрійовича
1.Додаток 2. Разом з тендерною пропозицією надаються наступні документи:
Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка . Підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91).
ТОВ «СПАРТА 2015» дану вимогу виконало, в складі нашої тендерної пропозиції були надані наступні документи:
-Акт про проведення санітарної обробки № 67 від 31 січня 2020р.
-Довідка про санітарну обробку автомобіля №175, з відміткою про проходження санітарної обробки 19.02.2020, що є чинною на момент подання тендерної документації та її розкриття.
Довідка про проведення санітарної обробки має певну форму бланку, в якому може зазначатись обмежена кількість відміток про проходження санітарної обробки і довідка з однією відміткою не є підставою вважати , що санітарна обробка автомобіля не проводилася кожні 10 днів, відповідно до чинного законодавства. Також згідно вимог тендерної документації Замовник не зобов’язав Учасників надавати довідки із зазначення даних про проходження санітарної обробки у січні місяці, чи у лютому. Стосовно акту виконаних робіт, то вимогами тендерної документації не передбачено надання відомостей про зазначення типу фургону – рефрижератор(дана інформація зазначена в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, в складі тендерної пропозиції) та відміток про проведення дезинфекції в січні.
Також Учасником зазначено:
Для підтвердження даної вимоги замовника в довідці про санобробку мало бути як мінімум дві відмітки з регулярністю не рідше 10 днів. Учасник самостійно , на власний розсуд вимагає підтвердження даного критерію. Наголошуємо , що Замовник не зобов’язав Учасників надавати довідку із зазначення даних про проходження санітарної обробки, в якій мало бути як мінімум дві відмітки з регулярністю не рідше 10 днів.
Вважаємо скаргу по даному пункту безпідставною та не аргументованою.
2. Учасник ФОП Гоманков А. Ю. зазначає :
Додаток 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На вимогу Замовника надати скановану копія договору з аналогічним предметом закупівлі
Учасником ТОВ Спарта 2015 надано копію договору з КЗ «Каменський протитуберкульозний диспансер» Дніпровської обласної ради № 83 від 2.05.2018 року, відповідно з яким до закладу постачалася ковбаса варена вищого ґатунку.
Зверніть увагу , що відповідно до тендерної документації п. 4.1 предметом закупівлі є ковбасні вироби (СОСИСКИ). Таким чином ковбаса варена вищого ґатунку не є аналогічним предметом закупівлі і наданий договір не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «СПАРТА 2015» в складі тендерної пропозиції надало аналогічний договір , за аналогічним класифікатором за ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти, до якого відносяться даний предмет закупівлі, що не є порушенням. Зазначаємо, що Тендерна Документація не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами та стандартів, за якими вони мають бути виконані.
Вважаємо скаргу по даному пункту ФОП Гоманкова А.Ю. безпідставною та не аргументованою.
3. Учасник ФОП Гоманков А. Ю. зазначає :
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник ТОВ Спарта 2015 в довідці вих. № 20/02/20/6 від 20.02.20 р. зазначає наявність у учасника орендованих складських приміщень 219. 8 кв.м. та офісних приміщень 51.9 м.кв., а також холодильної камери 70 кв.м., що орендуються за договором оренди № 02-12/19 к. від 02.02.19 р. і знаходять в м. Дніпро ( хоча поставки в Кривому Розі невеликими партіями щодня).
Відомостей про оренду холодильної камери , з температурним режимом 0 до 6 º С ,( умови зберігання відповідно до наданої учасником декларації виробника) яка має використовуватися для обігу предмету закупівлі відповідно до вимог додатку №1. в договорі не має жодних даних.
До того ж акти обстеження видані Держпродспоживслужбою № 5238/27-19 та №5237/27-19 від 05.12.2019 року , на які посилається для підтвердження відповідності санітарним нормам учасник не надає.
Таким чином вимога Замовника , щодо надання договору на підставі якого будуть використовуватися потужності не виконана, бо в договорі не зазначено відомості про оренду холодильної камери, яка відповідно до тендерної документації буде використовуватися або задіюватися) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
ТОВ «СПАРТА 2015» вважає скаргу по даному пункту ФОП Гоманкова А.Ю. безпідставною та не аргументованою.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі відповідно до вимог ТД.
Предметом договору оренди № 02-12/19 к. від 02.02.19 р. є складскі та офісні приміщення, холодильна камера є невід’ємною частиною складського приміщення яка входить в загальну площу складського приміщення, площа якого становить 219,8 кв.м.
Інформацію про холодильну камеру ТОВ «СПАРТА 2015» надало в складі тендерної пропозиції на власний розсуд та зазначає інформацію , що орендоване, Договір оренди від 02.12.2019р. № 02-12/19К , який надано в складі тендерної пропозиції (орендоване у ТОВ « РЕНТ-ЕСТЕЙТ») (Замовником-не вимагалася дана інформація) Акти обстеження видані Держпродспоживслужбою № 5238/27-19 та №5237/27-19 від 05.12.2019 року , які зазаначені в довідці, ми зазаначили на власний розсуд, що не є порушенням вимог тендерної документації(Замовником вищевказані документи не вимагалося надати в складі тендерної пропозиції ).
Розташування складського приміщення в м. Дніпро не є порушенням вимог тендерної пропозиції, такт як ТОВ «СПАРТА 2015» в складі тендерної пропозиції надало згоду з технічними, кількісними та якісними вимогами предмету закупівлі та взяло на себе всю відповідальність за виконання вимог предмету закупівлі.
4. Учасник ФОП Гоманков А. Ю. зазначає :
Учасник гарантує якість товару відповідно до вимог ДСТУ, ГОСТів або ТУ, якісними посвідченнями або іншими документами, за вимогами діючого законодавства. Додаток 2.
Терміни зберігання , зазначені в декларації виробника № 148 від 22.02.2020, наданій ТОВ Спарта 2015 на вимогу Замовника, для гарантії якості відповідно до вимог ДСТУ не відповідають ДСТУ 4436:2005
Декларація виробника надана ТОВ Спарта 2015 № 148 від 22.02.2020 містить інформацію:
Термін зберігання Сосисок Молочних вищого ґатунку при 0+6º цілим виробом в поліамідних оболонках в декларації зазначено 30 діб, а в ДСТУ 4436:2005 10 діб.;
Термін зберігання при 0+6º під вакуумом Сосисок Молочних вищого ґатунку в поліамідних оболонках в декларації зазначено 30 діб, а в ДСТУ 4436:2005 10 діб.
Якість товару має відповідати законодавчо встановленим вимогам діючого ДСТУ 4436:2005
Ковбасні вироби (сосиски) вищого ґатунку. Зовнішній вигляд: з чистою сухою поверхнею без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Смак і запах: властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. Консистенція : соковита. Соковитість сосисок та сардельок визначають в гарячому стані. Колір тіста: рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Форма: батончики довжиною до 14 см, діаметром від 14 мм до 32 мм. Масова частка білка не менш ніж 12%, жиру не більше ніж 30%, масова частка вологи не більш ніж 70%, кухонної солі, не більше ніж 2%, нітриту натрію — 0,003 %. Термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90% загального терміну придатності споживання.
Вміст крохмалю неприпустим. Дана вимога не підтверджена жодним документом.
Не відповідність термінів зберігання в декларації виробника ДСТУ 4436:2005 , відсутність експертних висновків чи протоколів досліджень акредитованих лабораторій на органолептичні та фізико-хімічні показники предмету закупівлі , можна вважати відсутністю інформації , щодо підтвердження необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі і є невідповідністю тендерній документації , згідно додатку 2.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ Спарта 2015 не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою згідно чинного законодавства України, у зв’язку з наведеною інформацією звертаємося до Замовника з вимогою переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Спарта 2015.
ТОВ «СПАРТА 2015» вважає скаргу по даному пункту ФОП Гоманкова А.Ю. безпідставною та не аргументованою, так як відповідно до вимоги ТД, а саме додатку 2:
Учасник гарантує якість товару відповідно до вимог ДСТУ, ГОСТів або ТУ, якісними посвідченнями або іншими документами, за вимогами діючого законодавства. Дану вимогу ТОВ «СПАРТА 2015»- виконало, надав в складі тендерної пропозиції декларацію виробника і згоду з технічними, кількісними та якісними вимогами предмету закупівлі , (зокрема і щодо не припущення вмісту крохмалю).
Замовник не зобов’язав Учасників надавати у складі тендерної пропозиції експертні висновки та (чи) протоколи досліджень.
Щодо терміну зберігання та відповідності вимогам ДСТУ 4436:2005 надаємо додатково протокол і звіт уповноважених органів, хоча в складі тендерної документації були надані всі необхідні документи, передбачені тендерною документацією на підтвердження даної вимоги.
Визначення щодо не відповідності цінової пропозиції вимогам тендерної документації та її відхилення не в компетенції Учасника ФОП Гоманкова А.Ю.
Отже, враховуючи вищевказане вважаємо вимогу від ФОП Гоманкова А.Ю. безпідставною, суб’єктивною, не аргументованою та направленою на затягування і зрив поставок продуктів харчування до закладу.
Шановний Замовнику!
Звертаємося до Вас з проханням :
1) Врахувати наше спростування вимоги ФОП Гоманкова А.Ю.
2) Відхилити вимогу ФОП Гоманкова А.Ю.
З Повагою,
Директор ТОВ «СПАРТА 2015» ________________М.А. Андріасян
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо вимоги.PDF 11.03.2020 19:03
- протокол.pdf 11.03.2020 19:03
- Звіт.pdf 11.03.2020 19:03
- Повідомлення про рішення 12.03.2020 18:06
Дата подачі:
11.03.2020 19:04
Вирішення:
Відповідно до протоколу №47 від 12.03.2020
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення , щодо переможця
Номер:
977410d16e2f46dbb0215f5215e97a2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-003177-b.a1
Назва:
оскарження рішення , щодо переможця
Вимога:
Учасник ФОП Гоманков Антон Юрійович звертається до Замовника з вимогою переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ Спарта 2015 у зв’язку з наявністю порушень у тендерній документації переможця.
1. Додаток 2. Разом з тендерною пропозицією надати наступні документи:
- Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка . Підтверджена актами та проведена дезінфекція повинна відповідати вимогам п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91.
Учасником ТОВ Спарта 2015 надано акт виконаних робіт №67за січень 2020 року і довідку № 175 про санітарну обробку автомобіля з відміткою 19 лютого 2020 р.
В П.194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91). Зазначено, що
«дезинфекция транспорта проводится но мере необходимости, но не реже 1 раза в 10 дней». Просимо Вас звернути увагу на те, що відсутність відміток у довідці №175 про санітарну обробку автомобіля за січень 2020 р. та лютий 2020 р. ( до 19 числа, з періодичність не рідше 10 днів) є підставою вважати , що вимога Замовника про відповідність дезинфекції п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91) не виконано і документи надані учасником не відповідають вимогам тендерної документації. Даний акт виконаних робіт не містить відомостей про рефрижератор , яким планується поставка товару, а відсутність відміток про проведення дезинфекції в січні 2020р. підтверджує, що в даному транспортному засобі дезинфекція не проводилася.
Для підтвердження даної вимоги замовника в довідці про санобробку мало бути як мінімум дві відмітки з регулярністю не рідше 10 днів.
2. Додаток 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На вимогу Замовника надати скановану копія договору з аналогічним предметом закупівлі
Учасником ТОВ Спарта 2015 надано копію договору з КЗ «Каменський протитуберкульозний диспансер» Дніпровської обласної ради № 83 від 2.05.2018 року, відповідно з яким до закладу постачалася ковбаса варена вищого ґатунку.
Зверніть увагу , що відповідно до тендерної документації п. 4.1 предметом закупівлі є ковбасні вироби (СОСИСКИ). Таким чином ковбаса варена вищого ґатунку не є аналогічним предметом закупівлі і наданий договір не є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасник ТОВ Спарта 2015 в довідці вих. № 20/02/20/6 від 20.02.20 р. зазначає наявність у учасника орендованих складських приміщень 219. 8 кв.м. та офісних приміщень 51.9 м.кв., а також холодильної камери 70 кв.м., що орендуються за договором оренди № 02-12/19 к. від 02.02.19 р. і знаходять в м. Дніпро ( хоча поставки в Кривому Розі невеликими партіями щодня).
Відомостей про оренду холодильної камери , з температурним режимом 0 до 6 º С ,( умови зберігання відповідно до наданої учасником декларації виробника) яка має використовуватися для обігу предмету закупівлі відповідно до вимог додатку №1. в договорі не має жодних даних.
До того ж акти обстеження видані Держпродспоживслужбою № 5238/27-19 та №5237/27-19 від 05.12.2019 року , на які посилається для підтвердження відповідності санітарним нормам учасник не надає.
Таким чином вимога Замовника , щодо надання договору на підставі якого будуть використовуватися потужності не виконана, бо в договорі не зазначено відомості про оренду холодильної камери, яка відповідно до тендерної документації буде використовуватися або задіюватися) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
4. Учасник гарантує якість товару відповідно до вимог ДСТУ, ГОСТів або ТУ, якісними посвідченнями або іншими документами, за вимогами діючого законодавства. Додаток 2.
Терміни зберігання , зазначені в декларації виробника № 148 від 22.02.2020, наданій ТОВ Спарта 2015 на вимогу Замовника, для гарантії якості відповідно до вимог ДСТУ не відповідають ДСТУ 4436:2005
Декларація виробника надана ТОВ Спарта 2015 № 148 від 22.02.2020 містить інформацію:
Термін зберігання Сосисок Молочних вищого ґатунку при 0+6º цілим виробом в поліамідних оболонках в декларації зазначено 30 діб, а в ДСТУ 4436:2005 10 діб.;
Термін зберігання при 0+6º під вакуумом Сосисок Молочних вищого ґатунку в поліамідних оболонках в декларації зазначено 30 діб, а в ДСТУ 4436:2005 10 діб.
Якість товару має відповідати законодавчо встановленим вимогам діючого ДСТУ 4436:2005
Ковбасні вироби (сосиски) вищого ґатунку. Зовнішній вигляд: з чистою сухою поверхнею без пошкодження оболонки, напливів фаршу, злипів, бульйонних та жирових набряків. Смак і запах: властиві даному виду продукту, з ароматом прянощів, в міру солоний, без стороннього запаху та присмаку. Консистенція : соковита. Соковитість сосисок та сардельок визначають в гарячому стані. Колір тіста: рожевий або світло-рожевий фарш рівномірно перемішаний без порожнин і сірих плям. Форма: батончики довжиною до 14 см, діаметром від 14 мм до 32 мм. Масова частка білка не менш ніж 12%, жиру не більше ніж 30%, масова частка вологи не більш ніж 70%, кухонної солі, не більше ніж 2%, нітриту натрію — 0,003 %. Термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90% загального терміну придатності споживання.
Вміст крохмалю неприпустим. Дана вимога не підтверджена жодним документом.
Не відповідність термінів зберігання в декларації виробника ДСТУ 4436:2005 , відсутність експертних висновків чи протоколів досліджень акредитованих лабораторій на органолептичні та фізико-хімічні показники предмету закупівлі , можна вважати відсутністю інформації , щодо підтвердження необхідних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі і є невідповідністю тендерній документації , згідно додатку 2.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ Спарта 2015 не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою згідно чинного законодавства України, у зв’язку з наведеною інформацією звертаємося до Замовника з вимогою переглянути своє рішення та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Спарта 2015.
ФОП Гоманков А.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 10.03.2020 13:15
- Повідомлення про рішення 12.03.2020 18:04
Дата подачі:
10.03.2020 13:15
Вирішення:
Відповідно до протоколу №47 від 12.03.2020
Статус вимоги:
Відхилено