• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Система зберігання тромбоцитів: Інкубатор тромбоцитів; Шейкер (горизонтальний) (НК 024:2019 – «62158 Інкубатор для зберігання тромбоцитів»; НК 024:2019 – «45226 Змішувач тромбоцитів»))

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2020 15:36 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Підтвердження відповідності медичного обладнання, яке пропонується для участі у тендері, Додатку 3 Загальним вимогам

Номер: 78549e0ce09144cda03dffd8b84bc81a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-06-002883-b.a2
Назва: Підтвердження відповідності медичного обладнання, яке пропонується для участі у тендері, Додатку 3 Загальним вимогам
Вимога:
Наша компанія має намі прийняти участь у даному тендері (UA-2020-02-06-002883-b), але на вимогу Замовника згідно Додатку 3 Загальні вимоги, п. 2 - "Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Ця вимога підтверджується: - завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту." наша компанія надасть гарантійний лист від Учасника (представника виробника), що гарантування проведення партійної сертифікації обладнання при поставці, та надані усі необхідні документи щодо введення в обіг та/або експлуатацію відповідно до законодавста, на момент поставки. Просимо Вас підтвердити, або внести зміни у тендерну документацію відповідно до Закону України про Технічний регламент.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Замовника розглянуто вимогу Вашої компанії (протокол засідання тендерного комітету № 12 від 11.02.2020). Повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: 00816d053e5c451181b46318d73bffbd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-06-002883-b.a1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
06.02.2020 року Замовник оголосив закупівлю ДК 021:2015 – «33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Система зберігання тромбоцитів: Інкубатор тромбоцитів; Шейкер (горизонтальний) (НК 024:2019 – «62158 Інкубатор для зберігання тромбоцитів»; НК 024:2019 – «45226 Змішувач тромбоцитів»). Вивчивши умови тендерної документації, ми виявили вимоги у Додатку 3 (технічні вимоги) до Тендерної документації, які суттєво обмежують конкуренцію та дискримінують учасників закупівлі, а саме до Системи зберігання тромбоцитів: Інкубатор тромбоцитів; Шейкер (горизонтальний) встановлена вимога: “п.6 Можливість апаратного та програмного рішення для передачі та інтеграції даних роботи обладнання в загальну мережу підприємства: наявність реєстратора температури з візуалізацією та зберіганням даних на зовнішньому носії за допомогою портів для зчитування інформації USB, SIM Card ”. Звертаємо Вашу увагу, що всім вимогам Додатку 3 до Тендерної документації відповідає інкубатор для зберігання тромбоцитів лише одного виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. (Італія), який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “НВП “Хімек”. Слід зазначити, що у іншого виробника (LMB Technologie. Gmbh. Німеччина), який може запропонувати аналогічний медичний виріб, відсутня Декларація відповідності на даний медичний виріб, а тому не може братися до уваги. Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ і ЗЛОВЖИВАННЯМ. Відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно численних рішень АМКУ, складання тендерної документації під одного конкретного виробника є обмеженням конкуренції, дискримінацією учасників, що порушує ст.ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”. Більш того, згідно п. Б.3.1.4 додатку Б (Форми першої і останньої сторінок медико-технічних вимог) до ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” у розділі “Мета і призначеність розробки” зазначають: основну мету розроблення і сподіваний медичний, технічний, економічний або соціальний ефект від використання медичного виробу; безпосередню функційну призначеність медичного виробу в лікувально-діагностичному процесі. Слід зазначити, що головним та пріоритетним є призначеність (мета) медичного виробу !!! Таким чином, вимоги Додатку 3 до Тендерної документації: “п.6 Можливість апаратного та програмного рішення для передачі та інтеграції даних роботи обладнання в загальну мережу підприємства: наявність реєстратора температури з візуалізацією та зберіганням даних на зовнішньому носії за допомогою портів для зчитування інформації USB, SIM Card ” аж ніяк не є суттєвими, визначальними та взагалі не впливають на призначення медичного виробу (предмету закупівлі), однак наявність даних вимог обмежує, дискримінує та звужує коло учасників, які бажають взяти участь у даній закупівлі. А тому виключення вищезгаданих дискримінуючих вимог дозволить розширити коло можливих учасників закупівлі, що призведе до появи конкуренції та економії бюджетних коштів при збереженні концентрату тромбоцитів. Враховуючи вищезазначене, спираючись на статті 3, 5, 22, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу Додатку 3 до Тендерної документації (“Технічні вимоги”), а саме: “п.6 Можливість апаратного та програмного рішення для передачі та інтеграції даних роботи обладнання в загальну мережу підприємства: наявність реєстратора температури з візуалізацією та зберіганням даних на зовнішньому носії за допомогою портів для зчитування інформації USB, SIM Card ”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 13 від 12.02.2020) розглянуто вимогу Скаржника та надалі сформовано рішення щодо розгляду даної вимоги. Замовник при складанні умов тендерної документації керувався нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Під час складання умов тендерної документації, у тому числі формування технічних вимог, Замовник дотримувався принципів здійснення закупівель: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо наявності на суб’єктивну думку Скаржника вимог у Додатку 3 (технічні вимоги) до Тендерної документації, які суттєво обмежують конкуренцію та дискримінують учасників закупівлі тендерний комітет повідомляє: виходячи з практики та численних рішень АМКУ, обмеження конкуренції та дискримінація учасників відсутні у випадку, якщо умовам тендерної документації, в тому числі технічній специфікації відповідають еквівалентні товари щонаймнеше двох різних виробників. Згідно до оприлюдненої тендерної документації (Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-06-002883-b) Додатком 3 визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, яким відповідають товари щонайменше двох різних виробників, а саме KW Apparecchi Scientifici S.R.L. (Італія) та LMB Technologie. Gmbh. Німеччина. Також, тендерний комітет Замовника наголошує, що твердження Скаржника, про те що вимоги Додатку 3 до Тендерної документації: “п.6 Можливість апаратного та програмного рішення для передачі та інтеграції даних роботи обладнання в загальну мережу підприємства: наявність реєстратора температури з візуалізацією та зберіганням даних на зовнішньому носії за допомогою портів для зчитування інформації USB, SIM Card ” аж ніяк не є суттєвими, визначальними та взагалі не впливають на призначення медичного виробу (предмету закупівлі) – є абсолютно хибними та безпідставними. Дані вимоги Додатку 3 до Тендерної документації жодним чином не суперечать Закону, та сформовані у відповідності до потреб Замовника. Щодо відповідності умов тендерної документації стандартам ДСТУ 3627:2005 “Вироби медичні. Розроблення і ставлення на виробництво. Основні положення” тендерний комітет повідомляє наступне: даний стандарт стосується виробників медичних виробів та встановлює порядок розробляння, проведення випробовування, приймання та ставлення на виробництво зразків нових та модернізованих медичних виробів, а також медичних виробів, виробництво яких освоєно іншими суб’єктами господарювання, та порядок видавання дозволу для їх серійного виробництва, який призначено для застосування суб’єктами господарювання усіх форм власності. Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є товар – а саме медичні вироби, що повинні відповідати вимогам Технічному регламенту щодо медичних виробів. Розробляння, проведення випробовування, приймання та ставлення на виробництво зразків нових та модернізованих медичних виробів, а також медичних виробів, виробництво яких освоєно іншими суб’єктами господарювання, та дозвіл для їх серійного виробництва, який призначено для застосування суб’єктами господарювання усіх форм власності – не є предметом закупівлі відкритих торгів згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-06-002883-b. Це в свою чергу, доводить відсутність необхідності Замовнику під час закупівлі товару та формування до нього необхідної технічної, якісної та кількісної характеристики, у тому числі відповідної технічної специфікації керуватись стандартами ДСТУ 3627:2005. Отже, підводячи підсумок та базуючись на наявній інформації, доводи Скаржника про те, що вимоги тендерної документації Замовника обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, являються безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації Замовника поширюються не лише на конкретного Учасника та/або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних Учасників відкритих торгів і є обов`язковими до виконання не кимось конкретно, а всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у таких торгах.
Статус вимоги: Відхилено