-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг, тротуарів міста, с. Лукашівка та с. Губник
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 12:44 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ed180d59d86047459a890f0e5728810a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000998-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня шановний замовнику торгів. Ми, як потенційний учасник плануємо взяти участь у вашій закупівлі «Поточний ремонт доріг, тротуарів міста, с. Лукашівка та с. Губник», (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-06-000998-a). Ознайомившись з тендерною документацією, яка прикріплена до даної закупівлі, нами виявлено дискримінаційні вимоги, які ви прописали в даній тендерній документації, та вимоги які суперечать чинному законодавству, а саме:
1). В п. 1.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначені кваліфікаційні вимоги:
- Довідка, складена у довільній формі, про наявність у учасника матеріально-технічної бази для стоянки автомобілів, спеціальної техніки, обладнання та механізмів. Матеріально-технічна база має бути розміщена в межах м. Ладижина або від її територіальної межі на відстані не більше 5 км.
- 1. Трактор потужністю не менше 80 к.с. з фрезою шириною не менше 80 см. не менше 1 од.
- 2. Трактор потужністю не менше 80 к.с. не менше 1 од.
- 3. Трактор потужністю не менше 25 к.с. не менше 1 од.
- 4. Автомобіль вантажний (самоскид) вантажопідйомністю не менше 7 тонн не менше 1 од.
- 5. Причеп 2 ПТС-4 або еквівалент не менше 1 од.
- 6. Причеп НТ-2-02 або еквівалент не менше 1 од.
- 7. Поливомиюча машина об'ємом цистерни не менше 8 м3.,
Дані вимоги є дискримінаційними, та значно звужують коло учасників, які можуть взяти участь у даній закупівлі. З даних вимог одразу стає зрозумілим та очевидним, що дані вимоги прописані під «Свого учасника», який знаходиться на території міста Ладижин та має в навності конкретну техніку, яка зазначена вами у тендерній документації. Наявність в учасника визначеної техніки у п1.2 є необгрунтованим та дискримінаційним. Даними вимогами ви порушуєте принципи здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про здійснення публічних закупівель»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
2). В таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації містяться вимоги щодо надання документів учасником-переможцем у п’ятиденний термін. Згідно даної таблиці, учасники-переможці мають надати довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2, 3, 5, 6, 8 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону. Однак вимога про надання довідок згідно п. 2, 3, 8 ч. 1 суперечить чинному законодавству, оскільки згідно ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення Вами закупівлі «Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Процишина (від вул. Наконечного до вул. П.Кравчика) в м. Ладижина Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-03-22-000816-c), було проведено моніторинг закупівлі ДАСУ. Під час проведення моніторингу були виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а саме:
«За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником у п.5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п.5 таблиці 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника-переможця встановленим вимогам згідно із статтею 17 Закону» додатку 2 тендерної документації установлено вимоги про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, наступні документи: оригінал або копію інформаційної довідки з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або оригіналів чи копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який містить дані про відповідність порушеної стосовно суб’єкта підприємницької діяльності процедури банкрутства видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства, чим порушено вимоги частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), щодо заборони вимагати замовником документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Інформація по п. 2, 3, 8 ч. 1 ст . 17 є у відкритих реєстрах, тому Замовник її перевіряє самостійно (лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/2361-06 від 16.01.2020 року.) Також дана інформація міститься за посиланям https://e-tender.ua/news/vidkriti-reyestri-perevirka-uchasnikiv-derzhtendera-226).
На підставі вище наведеного, звертаємося до тендерного комітету з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації, та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В разі не реагування на нашу вимогу, ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження (до Антимонопольного комітету), а також звернутися до ДАСУ для проведення моніторингу, а також звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Доброго дня шановний замовнику торгів.docx 11.02.2020 09:09
Дата подачі:
11.02.2020 09:10