-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезінфекційні
Завершена
147 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 12:34 - 11.02.2020 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c38c4b9fec224aa5b727a403d9796a7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-001500-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Замовник не зазначив, що має намір розглядати еквіваленти.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло.
Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
Вказані вами дезінфекційні засоби: Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів «АХД 2000 експрес»; Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів «АХД 2000 експрес»; Дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol»; Засіб дезінфікуючий для обробки рук, шкіри та прилеглих слизових, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів «Етасепт»; Засіб дезінфікуючий для обробки рук, шкіри та прилеглих слизових, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів «Етасепт серветки»; Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів «Аеродизин»; Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Амісепт»; Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив ензим»; Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас оксідез»; Дезінфекційний засіб для дезінфекції, суміщеної із достерилізаційним очищенням, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас еко - стерил»; Дезінфікуючий засіб для дезінфекції та хімічної стерилізації термолабільних інструментів «Бланідас НОК» є товаром, що виробляє ТОВ «Бланідас» офіційним дистриб’ютором якого є ТОВ «Лізоформ Медікал».
Тобто, Замовник приводить до перемоги лише ту компанію яка приймає участь у корупційній схемі Замовника.
Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
«АХД 2000 експрес» наше питання стосується вибору щодо діючих речовин у антисептичних засобах та засобах для швидкої дезінфекції: Чому пропилові спирти? Якщо вже казати про доречність взагалі використання пропілових спиртів у вигляді аерозолів, які значно є більш токсичною речовиною (у 10 раз) ніж етилові спирти, то можливо треба віддати перевагу засобам на основі етилових спиртів? А якщо врахувати те, що і спектр антимікробної дії та ефективність у етилового спирту значно вища ніж у пропілового (це не кажучи про різкий та неприємний запах Якими завжди відрізняються засоби з високим вмістом пропілових спиртів). Все ж таки ваша установа це пренатальний центр ї це здоров’я майбутнього покоління
Дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol»
Загальний вміст суміші спиртів від 80%. Такий великий вміст спирту одностайно веде до висушивання та розтріскування шкіри. А ви навіть не розглядаєте, щоб у складі були хоч якись пом’якшувальні домішки. Та навпаки є вимога яка звучить У засобі не повинно міститись агресивних та небезпечних речовин, що можуть спричинити подразнення та розтріскування шкіри, при такому розмитому поясненні і воду можно віднести до таких речовин, адже вона може сприяти цьому. До речі попередній засіб містить. ЧАС - 0,15%., це теж ваша вимога, ці речовини теж можуть привести до подразнення шкіри.
Засіб повинен бути стерильним. У вашому закладі, що йдеться прийом пологів без стерильних рукавичок? Назвіть хоч один нормативний документ де вимагається використовувати для обробки рук стерильні засоби По друге що його стерилізує та підтримує стерильність адже спирт це не стерилянт і спирти не мають спороцидної дії, це науково відомий факт ще з начальних циклів по мікробіології. І навпаки в усіх наказах на наукових дослідженнях навпаки не рекомендують досягати «стерильних» рук, бо це веде до зніщення резидентної мікрофлори потім навпаки приводить до ураження рук медичних працівників транзіторною мікрофлорою, яка і спричиняє найбільшу кількість внутришньолікарняних захворювань.
Температура зберігання не нижче 0°С. Чому? Чим нашкодить можливість зберігати засіб навіть при мінусовій температурі?
Картридж 700 мл з клапаном для запобігання зворотного всмоктування повітря. Поясніть будь ласка, як ви збираєтеся оцінювати цей пункт, та які підтверджуючі документи ми повинні надати.
«Етасепт» взагалі визиває ряд питань Де поділись вимоги, щодо 65% спирту у відповідності до чинних документів як то у позиціях 1,2 та 8, якщо вже йдеться про хірургічну обробку рук? Та якоюсь вигаданою виглядає антимікробна дія на M. Terrae, кандидози, дерматомікози, плісняві гриби, аспергильози, при складі засобу АДВ 12%, а вміст спирту 11%, не вже ви сподіваєтесь, що 0,5% хлоргексидину та 0,5% перекису водню все знищать? До речі дуже не переконливою є вимога при такому складі і відповідність по стандартам до EN 14348 (туберкульоз), EN 13624 (фунгіцидна дія), EN 14561 дія на збудник сіньогнійної палички. Ви взагалі самі вірите, що при такому складі цей засіб взмозі знищити всі заявлені збудники за 30 сек, по стандартам гігієнічної обробки рук?
Та і якісна обробка поверхонь при таких діючих речовинах теж під великим знаком ?
А якщо вам потрібен засіб для обробки слизових то зробить окремий лот і закуповуйте його як лікарський засіб (до речі обробка слизових можлива тільки лікарськими засобами, а не як не засобами для швидкої дезінфекції!!!!)
«Амісепт» Пункт Флакон 1000 мл з корком подвійного контролю першого відкриття для запобігання фальсифікації продукту. Поясніть будь ласка, як ви збираєтеся оцінювати цей пункт, та які підтверджуючі документи ми повинні надати.
«Бланідас Актив ензим» вимога Наявність в регламенті чіткої технології (інструкції) прибирання системою двох відер; А як що замість чіткої технології в регламенті, котрий ніколи не читають працівники підрозділу клінінгу, ми запропонуємо вам якісні ламіновані листівки зі схемами, та майстер класи з навчанням вашого технічного персоналу?
Тай до речі наявність у засобі такої речовини як полігексаметиленгуанідин гідро хлорид (ПГМГ), не веде доя кісного та безпечного прибирання, адже конкретно ця речовина на поверхнях залишає липку плівку, яку дуже важко видалити. Це приводить до формування високостійких та антибіотікорезистентних штамів на поверхнях.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» та Закону України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги.
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.
3) Видалити з документації речення «Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент не пропонувати!» та додати до всіх назв засобів словосполучення «або еквівалент».
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 12:42
Вирішення:
Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої процедури закупівлі. Тендерний комітет розглянув вимогу UA-2020-02-06-001500-b.a1 щодо порушення Закону, а саме застосування дискримінаційних вимог по закупівлі ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція- та вирішив надати відповідь наступним чином. Оголошена процедура закупівлі (UA-2020-02-06-001500-bмає вартість предмету закупівлі менше, ніж 200 000,00 грн., а тому організовується та проводиться згідно вимог, які визначено у Наказі № 10 від 19.03.2019 р. та від 20.03.2019 № 11 «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меньшою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Порядок). Очікувана вартість предмета закупівлі Дезінфекційних засобів складає 147000,00 грн., що дає підстави замовнику як застосовувати процедуру закупівель із використанням електронної системи закупівель, так і здійснювати зазначену закупівлю без використання електронної системи закупівель з подальшим оприлюдненням звіту про укладений договір в системі електронних закупівель . Ми застосовуємо процедуру допорогових закупівель через відкритість з нашого боку для прийому пропозицій від учасників, забезпечуючи таким чином дотримання принципу добросовісної конкуренції серед учасників та отримання можливості для нас закупівлі саме тих товарів, що заявлені за найбільш економічно вигідною ціною. Відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, якими регулюються допорогові закупівлі, вимог щодо обов’язку Замовника встановлювати чи передбачати «еквіваленти» не передбачено, також як і права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. Всі вимоги складені з урахуванням специфіки профілю установи, з метою мінімізації ризиків отримання неякісних товарів та враховуючи специфіку діяльності нашої установи Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмету закупівлі та передбачати або не передбачати закупівлю еквівалентів. Нами не передбачено подання учасниками пропозицій на аналоги (еквіваленти) товару, що закуповується. Тому, замовник має право при здійсненні допорогових закупівель закуповувати те, що йому конкретно потрібне.
Статус вимоги:
Не задоволено